-
Gemak dient de mens ...
Ik ben zeer tevreden over settlersonline en speel het graag.
Toch twee dingen die het een beetje gemakkelijker kunnen maken graag ter overweging.
1. Als je niet op je eiland bent en je wil terug naar je eigen eiland, moet je dat bij je avatar doen. Ik vraag me af waarom, want het programma weet door mijn inlog al wie ik ben. Waarom niet een gewoon in bereik staand knopje als je van huis bent?
2. Als je troepen stuurt naar een avontuur, moet je ze één voor één uitladen. Waarom dat ook niet met één knopje?
Dank voor de overweging,
Peter
-
Als je op avontuur bent kan je gewoon naar huis met die grote pijl links onder in je scherm, zoals je die ook gebruikt wanneer je een eiland van een vriend of mede gilde lid hebt bezocht. Zo doe ik het tenminste :o Heb nog nooit op mijn avatar geklikt.
En voor wat betreft het uitladen van troepen per garnizoen. Er zijn spelers die al op het thuis eiland troepen sorteren op de eerste aanvallen in het avontuur. Ik doe dat soms, is een beetje afhankelijk van welk avo je speelt.
Ik kan dan dus gelijk aan de slag na 15 minuten reizen :o
-
hoe doe je dat überhaupt via "onder je avatar" toch niet met uitloggen en weer inloggen?????
-
Oh, jij hebt het ook geprobeerd Erwin, ik vroeg mij dat eigenlijk ook af.
-
Nouja, ik dacht dat ik een speciale functionaliteit al bijna 2 jaar over het hoofd heb gezien, maar kan niks ontdekken.