-
kaart wil niet laden
na 37x te hebbe ingelogd, ging het eindelijk een keer verder dan "kaart laden". k was welgeteld anderhalve minuut in het spel en werd er al weer uitgegooid. na weer 77 x opnieuw in te loggen, bleek dat ik na inloggen er steeds geen bit of byte meer binnenkwam. heeft tso een bit of byte probleem?? of te weinig lijnen om in te loggen? of te weinig servers om in te loggen ??? of miss geld tekort voor nwe servers??? wat is het probleem dat er na het inloggen geen bit of byte meer binnenkomt????
-
Hallo KingED7,
Heel vaak ligt dit aan je cache geheugen.
Ik neem aan dat je dit geleegd hebt voordat je dit bericht hebt geplaatst.
Als dit nou in het vervolg nog voorkomt dan adviseer ik jou om met een andere browser te proberen.
Verschillende browser spelletjes tegelijkertijd spelen kan ook voor problemen zorgen. Dat is ook de reden dat wij vaak als antwoord geven cache gehuegen legen.
Hoop dat inmiddels het probleem verholpen is.
MOD_Lentox
-
.... voordat ik dit spel laad, heb ik alles geleegd, geschoond en cleaned. alles staat op autom. update .... dus daar kan het echt niet aan liggen. ik moet echt meer dan 10 keer inloggen dat ie een keer verder gaat dan "kaart laden ....". bovendien krijg je bij een vol cache altijd een melding en die krijg ik niet. het ligt dus echt ergens anders aan ....
ook ben ik al overgegaan van explorer (wat een bagger ...) naar chrome ...
maar toch bedankt voor reactie, lentox
-
Zelfde probleem hiero bij chrome, explorer wil ook niet.
-
KingEd7 en HerrPeter,
Welke internet provider gebruiken jullie en hoe legen jullie precies de cache (stap voor stap)?
BB_Skelril
-
Ik heb ziggo, de 3 streepjes bij chrome, instellingen, geschiedenis, browsergegevens wissen, en aangevinkt:Browsegeschiedenis, Downloadgeschiedenis, Cookies en andere site- en plug-ingegevens, Gecachte afbeeldingen en bestanden.
-
Inmiddels de pc opnieuw opgestart, hij werkt weet!, dank u voor de hulp
-
Ik kwam vanmiddag (rond 17:20 uur) ook niet verder dan een blauw scherm. Na opnieuw opstarten werkte het weer.
-
yep, alle browsgeschiedenis wordt gewist ....
vanmorgen alles updated, gecleaned en fresh start ....
na inloggen krijg ik scherm "kaart laden ...." en ik krijg dan 9 van de 10 keer geen bit of byte binnen om de kaart te laden. althans tot gister. ben vandaag al met de 20e keer of zo bezig ....
heb ook bing geprobeerd ... hetzelfde probleem .... (explorer ben ik al heel lang van af gestapt, want dat wil al helemaal niet).
... en nu kom ik er helaas helemaal niet meer in ....
-
Hallo KingEd7,
Het lijkt erop dat de problemen aan je internet verbinding liggen. Ik raad aan om het via een andere verbinding te testen of contact op te nemen met je internet provider.
BB_Skelril