Cache geleegd: ja
Geschiedenis verwijderd: ja
Flash versie: ?
Browser versie: Opera
Wanneer verscheen de bug voor het eerst?: 22-12-2013
Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk: de keuze "magiche boon" krijg ik niet.
Afdrukvoorbeeld
Cache geleegd: ja
Geschiedenis verwijderd: ja
Flash versie: ?
Browser versie: Opera
Wanneer verscheen de bug voor het eerst?: 22-12-2013
Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk: de keuze "magiche boon" krijg ik niet.
heb je wel al een keuze gemaakt, anders opent de deur uiteraard niet!
dus ff op de bonen of stermunten klikken en je keuze bevestigen :)
Heb ik gedaan maar gebeurt niets, bonen wel verlicht maar komen niet in de ster terecht.
en je hebt ook alle andere deurtjes die er tot nog toe waren al geopend??? (dag 6 moest je ook een keuze maken)
Het blijkt inderdaad dat als je deur 6 niet open maakt dan kan je deur 12 ook niet open maken.
Probleem is opgelost, maar had wel even gemeld kunnen worden.
Gr rocas
Of de deurtjes nu wel of niet open gaan de beloningen zijn te triest voor woorden.
Alles wat tot nu toe gegeven is is onder de 1000 stuks.
En aan de andere kant worden er bevroren huizen weg gegeven met de meester architect doos.
en piepen is ook een vak
ik vind persoonlijk die advent kalender wel heel aardige beloningen hebben, dan vooral de speciale deurtjes en de uiteindelijke beloning als je alle deurtjes hebt... de rest stelt inderdaad niet veel voor, maar dat hoeft ook niet, dat is gewoon een beetje opvulling (heb zelf al 3x 300 water gehad)...
ik vind de kerst/cadeau shop erg tegenvallen, 2 recyclefabrieken en ik ben er klaar mee... verder nix wat nou echt de moeite is...
ik heb ook dit probleem en deur is zes is open deur dertien kan ook open zonder probleem
ik heb de bonen geselecteerd.
nu ik had een andere deur nog open staan en ik heb die geopend met edelstenen maar nu moet ik betalen voor deze deur niet tegenstaande ik gisteren mijn keuze had gemaakt en had geklikt om te openen