Weet iemand wat de kolom "opvolgers" in de nieuwe gilde-interface betekent?
En wanneer wordt een gildelid inactief verklaart. Is dit gekoppeld aan het niet meer ontvangen van gildemissies?
Afdrukvoorbeeld
Weet iemand wat de kolom "opvolgers" in de nieuwe gilde-interface betekent?
En wanneer wordt een gildelid inactief verklaart. Is dit gekoppeld aan het niet meer ontvangen van gildemissies?
opvolgers zijn de leden die de gildeleider kunnen vervangen mocht die lange tijd niet meer aktief zijn.
Als ik mijn eigen gilde ziet, is de opvolging automatisch gemaakt op wie het langst in het gilde zit maar dat kan je veranderen.
Niet aktief zijn is denk ik na 24 uur niet inloggen, je kan best als niet aktief staan en toch een gildemissie hebben.
Gildemissie kijkt naar hoeveel leden er een dag ervoor aktief waren op settlers en die krijgen een missie dan.
Waarom zouden sommige leden wel kunnen opvolgen en andere niet?, ik kan er geen logica in ontdekken
Je kan als leider zelf de opvolgingslijst aanpassen wie je als 1e wilt hebben staan.
maar hoe kan je de gildeleider dan vervangen?
er staat dat hij/zij zelf moet terugtreden.
misschien snap ik het nog niet helemaal,maar hoe kan opvolger nr1 de gilde overnemen op het moment dat de oorspronkelijke gildeleider niet meer actief is. De gilde leider is volgens mij de enige die de opvolgerlijst kan aanpassen en zou zichzelf dan dus op 0 moeten zetten........ echter die is niet meer actief........
volgens mij klopt het nog niet helemaal of ik mis ergens informatie dat dit verhaal anders loopt!
als de gilde leider voor een zeer lange tijd niet actief is. (denk 2 maanden minstens) krijgt de eerste opvolger een optie om de gilde over te nemen.
maar ook als jij als gildeleider denk, ik kap er mee, dan kun je de knop aftreden indrukken. dan krijgt de eerste opvolger een bericht om de gilde overnemen.
let wel, ten alle tijden een gilde leider moet een gildehuis hebben. dus als de gilde word overgenomen/overgedragen. de opvolger moet eerst een gildehuis neerzetten.