ik krijg het niet voor elkaar alles uitgezet en een paar weer aan. doe ik iets verkeerd of is het een bug
heeft er iemand een oplossing
thxx
Afdrukvoorbeeld
ik krijg het niet voor elkaar alles uitgezet en een paar weer aan. doe ik iets verkeerd of is het een bug
heeft er iemand een oplossing
thxx
je kunt inderdaad het beste alles ff uitzetten wat hout gebruikt/maakt... (boogmakers, kolenbranders en papiermolens niet vergeten! (misschien zijn er nog meer gebouwtjes, dat weet ik zo ff niet))
daarna moet je precies de juiste verhouding aanzetten... ik weet de exacte verhouding zo niet, maar ik geloof 3 hakkers en 2 planters en 1 zagerij, maar dat moet je zelf ff uitzoeken :)
ik begin hier net dus snap er nog niet heel veel van.
ik moet nu een productiewaarde halen voor dennenhoutafzettingen.
Hoe kom ik aan dennenhoutafzettingen.
ik heb al wel houten planken.
Dennenhoutafzettingen zijn de bomen die op je eiland staan.
Als je op een dennenhouthakker of een dennenbosbeheerder klikt komen de hoeveelheden hout die nog in een bos zitten in beeld te staan (wellicht moet je nog wat verder inzoomen).
Om dennenhoutafzettingen aan te vullen moet je dennenbosbeheerders hebben. Deze "planten" nieuwe bomen (ze vullen de hoeveelheid hout in een bos aan).
Je missie is waarschijnlijk dat je moet zorgen voor een productiewaarde van 0 voor dennenhoutafzettingen. Dit betekent dat dennenbosbeheerders meer bomen moeten planten dan je dennenhouthakkers omhakken.
De ideale waarde hiervoor is ervoor zorgen dat je ongeveer 3 dennenbosbeheerders hebt tegenover 2 dennenhouthakkers.
Mocht het zo nog niet lukken, dan kun je proberen een visschotel op je dennenbosbeheerders te (laten) gooien om de productie tijdelijk te verhogen.
Een visschotel kun je maken in het proviandhuis onder de tab "Verbeteringen".
Ik hoop je hiermee verder te hebben geholpen.
Mocht het nog niet lukken, dan kun je natuurlijk ook altijd hulp vragen op de hulpchat in-game. Daar zijn altijd voldoende ervaren spelers bereid om je een handje te helpen.
ja dank je! ben weer een stukje verder.
hoe kom ik bij die hulp chat?
zie wel een gespreksvenster in beeld maar kan daar zelf geen berichten in plaatsen.
Volgens mij hoort deze topic niet echt in dit deel van het forum :)