hallo
binnen kort ga ik verhuizen ,
weet er iemand of ik het spel nog op die naam kan spelen omdat er dan een andere ip adres heb
met vriendelijke groeten Zorinda
Afdrukvoorbeeld
hallo
binnen kort ga ik verhuizen ,
weet er iemand of ik het spel nog op die naam kan spelen omdat er dan een andere ip adres heb
met vriendelijke groeten Zorinda
Je kunt overal inloggen met je account, dus dat is geen probleem. Voordeel van een browser game :)
Dit is geen probleem. Het enige wat een probleem kan veroorzaken is als er meerdere spelers in het zelfde huishouden zitten, mocht dit het geval zijn geef het dan aan bij het ondersteuning team via onze website: http://www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuning
- BB_Skelril
hartelijk dank
Tenzij er meerdere mensen op dat IP Settlers spelen zal het geen probleem zijn :-).
- BB_Skelril
Hmmmm hoe weet ik of andere mensen op een openbare PC ook settlers spelen??? Dit is echt iets wat je niet kan weten.
Ik heb echt geen zin om ineens een ban te krijgen omdat ik op een openbare PC settlers heb gespeeld waar misschien iemand anders dit ook heeft, ik heb ongeveer €300,- in dit spel zitten, zou toch zonde zijn om dan een ban te krijgen.
Multi-accounts zijn niet toegestaan en als blijkt dat een persoon meerdere accounts heeft zal hier actie tegen worden ondernomen. In de meeste gevallen blijkt dat de multi-accounts familie van elkaar zijn en dat ze vergeten zijn dit te melden via het ondersteuning team. In dat soort gevallen zal de speler geen ban krijgen maar een waarschuwing.
Daar naast wordt er ook rekening mee gehouden of een persoon zijn/haar account "pushed". Wat in houd dat de speler alle grondstoffen van een account naar de andere stuurt om hier door sneller omhoog te kunnen gaan. Dit is tegen de regels van The Settlers Online en zal tot actie leiden.
Het melden van multi-accounts heeft dus gewoon nut, want er zal wel actie worden ondernomen.
- BB_Skelril