ik krijg bij het opstarten zone is verkeerd start op nieuw op (heb ik nu 5 keer gedaan ) en ook op andere computers wat kan ik hier aan doen
:mad:
Afdrukvoorbeeld
ik krijg bij het opstarten zone is verkeerd start op nieuw op (heb ik nu 5 keer gedaan ) en ook op andere computers wat kan ik hier aan doen
:mad:
Andere browser proberen, cache legen of als je flash afgelopen dagen is geupdated dat je de vorige versie weer terug kan zetten. Anders ff support mailen vrees ik.
Maak allemaal niet uit, vrienden die op hun PC naar mijn land willen gaan krijgen dezelfde melding
mijn idee de server leg er gewoon uit
heb inmiddels al Firefox ie10 en chrome geprobeerd allemaal hetzelfde vriend gebeld "mijn neef"5 kilometer verderop als mijn land bezoekt
zelfde melding "zone crash" er is een fout in deze zone opgetreden probeer het nog eens
dat nog eens proberen heb dus geen zin doe het al vanaf 1 uur vandaag
en support al gemailt
de server werkt gewoon er zijn genoeg mensen online ik weet ook niet wat het probleem bij jullie is
vanmiddag gewoon on line en setlers gedaan
avond eten gedaan en daarna niet meer op de site kunnen komen
de fout zit echt bij jullie heb bij verschillende computers /andere mensen thuis proberen in te loggen
maar als je der zo makkelijk wilt afkomen zeg het maar
het word tijd dat jullie is de problemen gaan aanpakken ipv te zeggen dat de fout bij ons ligt
(kritisch zijncensuur word ook in sommige landen niet getolereerd)
Misschien moet je even gaan opletten tegen wie je het hebt. Als er een groep medewerkers is wat niets aan de problemen kunnen doen dan zijn het de MOD's. Mistery geeft aan dan er genoeg mensen online zijn en dus zeer waarschijnlijk het probleem bij de gebruiker ligt.
eh en wat zou het probleem zijn dan , want ik zeg (nogmaals) ben op verschillende computers geweest om in te loggen bij verschillende mensen thuis dus denk niet dat het aan de gebruiker ligt en by the way als ik ergens voor betaal dan doen ze maar wat er van ze verlangt word ben niet iemand die gaat zeuren als het gratis is dat het dan moet werken ?
Probleem met zone is al bekend en daar wordt momenteel ook aan gewerkt.
ok toppie voor dit antwoord hoop dat het zo snel mogenlijk word opgelost
:D:D:Dyes heb weer verbinding kan weer inloggen
afkick verschijnselen
waren toch heftiger dan ik dacht
ben blij dat het is opgelost is:o:o