-
Leaders onder elkaar
Is het misschien een idee om een stukje software te maken/krijgen waarbij de leaders van de gildes met elkaar in contact kunnen komen, zonder dat je vrienden met ze hoeft te zijn. Misschien iets als een aanvulling in het gildehuis, dus niet als losstaand bericht.
Groetjes Serenity
The Magic Dragons
-
kom maar op, wat wil je weten van me???? :P
zal wel leuk zijn, maar zie de meerwaarde er niet echt van
-
Dit is mogelijk buiten het spel:
# Teamspeak
# Xfire
# Skype
Keuzes genoeg. Maar wie zullen er gebruik van gaan maken? En hoe komen zij dit te weten?
-
je zou eerder een diplomaat functie kunnen toevoegen
-
Op call of duty / wolfenstein etc. was er altijd op mirc een channel speciaal voor de clanleaders. Waar een van de gentlemens agreements waren. Maar goed daar heb je moeilijkere issues om mee te dealen dan hier op settlers :P
Dat ging nog om voten van teamcaptain van nationaal team en opzetten van ladders etc.
-
De officiers/gildeleider van 1 gilde kunnen al via het 'officiers'kanaal met elkaar in contact komen.
Verder is er natuurlijk altijd de optie van teamspeak, xfire, skype, msn e.d. om met elkaar in contact te komen... en fluister is er ook nog.. Of je doet gewoon /join global-9 of een nog hoger getal.. Daar zit nooit iemand..
-
@Slaafje, het topic gaat juist over leaders van verschillende gildes. ;)
-
Maar, wat is de toevoeging aan het spel van die leaderchat? Er zijn geen missies waar je andere gildeleiders voor nodig hebt, en echte concurrentie zie ik ook niet, tenminste, totdat je andere eilanden kunt aanvallen natuurlijk :D
Ik denk ook niet dat het veel gebruikt zou gaan worden.