-
Verdubbeling goud
Ik dacht dat als je bv 10 gouderts gaat smelten de opbrengst verdubbelt als je Tantes irma mand op de smelter zet , ben het nu aan het proberen maar 10 erts is gewoon naar 10 goudstaven gegaan in plaats van naar de verwachte 20 goudstaven.
Ben ik verkeerd geinformeerd of klopt het spel niet :)
-
Het kost 2 gouderts en 8 kolen om 1 goudstaaf te maken zonder mandje.
Dus 10 gouderts naar 10 goudstaven met mandje klopt
Zonder mandje zou het 5 goudstaven zijn.
-
Hmmm Ik had hier ergens gelezen dat je uiteindelijk van 1 mijn 300 erts 2400 munten zou kunnen maken ,omdat je het bij iedere stap zou kunnen verdubbelen
Damm das een tegenvaller
-
En je munthuis heeft 4 goudstaven nodig voor 1 munt zonder mandje.
Dat wordt met mandje dus 4 goudstaven voor 2 munten.
Goudmijn 300 erts met mandje wordt 600 erts.
Goudsmelter 600 erts met mandje wordt 600 goudstaven.
Munthuis 600 goudstaven met mandje wordt 300 munten.
-
Dus zonder mandjes wordt 300 gouderts 37 muntjes , als ik dit afzet tegen de grondstoffen die hiervoor nodig zijn , zeg ik je kunt beter de grondstoffen verkopen ,
Ik vind dit een beetje een verkeerde verhouding
-
de verhouding is nu nog een beetje mueeh, maar dat komt omdat de meeste spelers nog in de eerste 32 levels zitten, waarbij je voor elke level up 100 munten en voor elke secotr baas 300 munten en oook nog regelamtig munten krijgt van andere bandieten kampen.
na lvl 31 en als je je eiland veroverd hebt, zijn al deze muntenbronnen opgedroogt, de handel is nog steeds goed, maar wordt duielijk minder, en de hoeveelheden munten die je nodig hebt voor upgrades zijn groot, dan wordt zon goudmijn op termijn best rendablel hoor