PDA

Bekijk Volledige Versie : Inlogprobleem

SaintPetrus
13-05-25, 18:17
Weet niet of er meer mensen zijn die hetzelfde probleem ervaren maar vanochtend nog gewoon in kunnen loggen rond 06:30u, vanavond na thuiskomst zoals gewoonlijk geprobeerd in te loggen.

Helaas blijft het inlogscherm hangen en wordt het spel niet gestart. Al meerdere malen geprobeerd te verversen maar ook dit helpt niet.
Ik speel het spel normaal via Chrome maar daar lukte het niet, alle cookies gewist en opnieuw ingelogd. Maar nu nog steeds kom ik niet ingelogd.

Daarna geprobeerd via Internetexplorer in te loggen maar ook hier hetzelfde resultaat.

Weet alleen niet of de nieuwe spel beheerders ook op het forum kijken maar hopelijk kijkt er nog iemand anders naar mijn bericht.

Groetjes SaintPetrus

jwarh
13-05-25, 18:20
kom er niet 9in nee krijg te zien dat server niet doet

SaintPetrus
13-05-25, 18:21
Die reactie krijg ik niet bij lijkt hij in te loggen maar hij laad niet volledig.
Hoopte nu dat er andere spel beheerders zijn dit niet meer voor zou komen

Primeval
13-05-25, 18:21
Zelfde probleem met de poolse server is gemeld op het uk forum:
https://forum.thesettlersonline.com/threads/39770-Polish-server-does-not-work-Dolina-Odkrywc%C3%B3w

SaintPetrus
13-05-25, 18:25
Heb ook al een ticket ingeschoten bij het startscherm bij hulp, daar alleen een bevestiging gehad dat bericht is ontvangen

Primeval
13-05-25, 18:27
Tickets op het startscherm werken alleen nog voor betalingsproblemen. Als je support wil benaderen moet je een mail sturen naar tso-support@cipsoft.com. Ik heb dat trouwens al gedaan met een screenshot erbij.

Ik zie nu dat support tickets vóór 1 Mei via mail moesten gaan. Ondertussen zou het dus wel moeten werken via het startscherm. Ze zeggen toch dat de beste manier om contact op te nemen nog steeds via dat e-mailadres is.

SaintPetrus
13-05-25, 18:45
Kan het inderdaad lezen, maar kan daar niet inloggen op een of andere manier, hier wel ingelogd. Hopelijk is een en ander van korte duur

SaintPetrus
13-05-25, 18:48
Ik ga nu gewoon uitloggen en kijk morgenvroeg wel weer of het lukt om in te loggen

Primeval
13-05-25, 18:51
Mocht je er toch willen reageren doe dan het volgende.

Op de deze pagina vind je de engelse server en kun je inloggen met je ubisoft account:
https://www.thesettlersonline.com/en/homepage

Daarna moet je je registratie nog voltooien door bovenin het scherm naast je login op 'complete' te klikken. Vervolgens even het spel op de engelse servers starten, een avatar en naam kiezen. Als je dat hebt gedaan kun je inloggen op de server en ook op dat forum berichten plaatsen.

Het is de moeite waard om een bladwijzertje te maken want al het nieuws verschijnt op die site en dat forum.

kaatje1962
13-05-25, 18:57
kom er ook niet in, op de duitse server is wel een melding gemaakt dat het inloggen problemen geeft..miss hebben jullie hier iet aan...maar tis wel weer droevig hoor..

gekewe
13-05-25, 19:19
hier lukt inloggen ook niet, heb wel de faq voor het eerst kunnen lezen, hopelijk is het snel verholpen

HuggieBuggie
13-05-25, 19:44
sinds gisteren wil het laatste scherm niet het laatste stukje laden om op het eiland te komen ....

INLOGPROBLEMEN

wat jammer dat dit toch om de paar jaar zich steeds weer voor doet ....

eerder kon ik het (vorige) account helemaal niet meer openen - ik hoop dat dit nu niet weer het geval is, nu ik met keihard werken lvl 71 gehaald heb ...

Christiaan1978
13-05-25, 19:53
ik kan ook niet inloggen, waarom zetten jullie niets bij Nieuws dat de server weer naar de grootjes is of dat er iets anders aan de hand is?

Primeval
13-05-25, 19:56
Het volgende staat in het nieuwsoverzicht:

We want to ensure that you can find news about The Settlers Online quickly and reliably in one consistent place. To keep communication clear and manageable, we will focus on German and English moving forward. This means that news will only be published on the German and the English website (UK), and we will only post in the corresponding forums.

Dus nieuws kun je alleen vinden op de engelse en duitse servers. Als je de duitse server bezoekt staat een melding in het nieuws dat er verbindingsproblemen zijn. Zowel in het duitse als het engelse forum zijn meldingen van verschillende servers die op dit moment niet werken.

Damisu
13-05-25, 21:34
het is nu 22:34 en kom er ook niet in

Readelerin
14-05-25, 05:15
Kan niet inloggen al sinds gisterenmiddag, droevig weer.

bbqman2023
14-05-25, 05:19
Ik kan ook niet inloggen

SaintPetrus
14-05-25, 05:49
Het is nu de volgende dag 06:48u maar het probleem is dus nog niet opgelost. Inderdaad weer triest dat we weer problemen hebben om in te loggen net nu we weer gewent waren dat het spel eindelijk weer werkte

HuggieBuggie
14-05-25, 06:16
Kan al paar dagen niet inloggen. Het laatste venster voltooit niet, waardoor daarna het eiland niet te voorschijn komt.

Het was de dag voor eergisteren al dat het moeilijker ging en sinds gisteren dus al helemaal niet meer lukt.

"lekker" begin van CipSoft ...

wappo
14-05-25, 06:48
Sinds vanmorgen hier hetzelfde probleem, het inladen op het laatste venster blijft hangen, het laatste stukje van de balk wil niet vollopen. Jammer hoor, het spel draaide laatste tijd redelijk goed. Ik heb koffie en een sigaretje maar geen settlers :( afwachten dan maar tot we er weer in kunnen. Het is mooi weer, ik ga een rondje lopen :)

jwarh
14-05-25, 06:51
is nog niet verholpen merk ik

TonG
14-05-25, 07:02
opstart problemen ?

bellejt
14-05-25, 08:23
alle werelden down en geen antwoord op mails.Zal rap gedaan zijn zo met settlers als ze alles plat leggen zonder uitleg.

bellejt
14-05-25, 08:31
als ik inlog op engelse kom ik enkel terecht met ubisoft accound als new settlermaar geraak daar wel op een beginwereld nu

anneke50
14-05-25, 09:45
ik kan er nu weer in :0

sjow
14-05-25, 11:05
kom er al 10 dagen niet in baal als wat

SaintPetrus
14-05-25, 15:52
Hier lijkt het probleem opgelost, ik ben net thuis en kan weer inloggen, maar ben wel bijna 24 uur verder nu
Maar geen reactie hier vanuit de nieuwe spelbeheerders. Ook niet per mail dat de problemen zijn opgelost.

sjow
21-05-25, 21:53
kan al 4 week niet inloggen

Christiaan1978
11-06-25, 18:26
inloggen is weer dramatisch deze week, gisteren pas na een half uur en nu kom ik er helemaal niet meer doorheen. cipsoft is nog geen verbetering hier..

somsweleens
11-06-25, 18:54
inlogge gaat nu maar hat werkt niet

somsweleens
11-06-25, 18:55
Chat werkt niet , fluister ook niet

somsweleens
11-06-25, 19:14
Na drie keer inloggen werkt het weer