Bekijk Volledige Versie : Moderators nog wel of niet meer actief
SaintPetrus
10-10-24, 20:13
Er doen zich verschillende verhalen de ronde op dit moment en ik vraag me af wat nu waar of niet waar is.
Klopt het dat alle Moderators zoals onder andere Yardly ontheven zijn van hun taak en dat er geen moderators meer zijn of is dit een fabel.
Indien het een fabel is ben ik benieuwd wat er wel aan de hand is als dit verhaal de ronde doet.
Er doen zich verschillende verhalen de ronde op dit moment en ik vraag me af wat nu waar of niet waar is.
Klopt het dat alle Moderators zoals onder andere Yardly ontheven zijn van hun taak en dat er geen moderators meer zijn of is dit een fabel.
Indien het een fabel is ben ik benieuwd wat er wel aan de hand is als dit verhaal de ronde doet.
As mentioned here (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/22968-Modernization-of-our-infrastructure?p=43998&viewfull=1#post43998), we are currently transitioning to modernize our infrastructure and tools, including enhanced security measures. Thus, we will need to transition away from our volunteer chat moderation program.
If you have any reports or questions, please send it to our Support Team. Thank you for being so understanding.