Bekijk Volledige Versie : Verbindingsfout
Na het 90 procent laden van het spel blijft de balk enige tijd vast hangen. Daarna word de UI en de vriendenlijst deels geladen maar geeft het de man met de hamer (verbindingsfout) weer. Dan krijg ik de melding het scherm te verversen en begint het weer van voor af aan.
Ik heb een andere browser geprobeerd, cache gewist, unity database gewist, pc herstart, router herstart, incognito pagina geprobeerd (wat bij mij nooit schijnt te werken), browsers geupdate, beveiligingsprogramma's uitgeschakeld.
Dit deed zich aan het begin van de middag al voor, maar toen kon ik na een paar keer herstarten nog er in. Inmiddels lukt dat ook niet meer. Zijn er meer die dit probleem op dit moment ervaren?
Hier hetzelfde probleem is nu al een uur of 5 a 6
Bedankt voor jullie reacties. Heb ook van gildeleden op mijn telefoon meldingen van dit probleem gehad.
Inmiddels kom ik niet eens meer verder dan 90 procent laden. Ik hoop dat ze het snel oplossen.
Ik vond de volgende melding op de duitse server:
Beste kolonisten,
We ontvangen steeds meer berichten over spelonderbrekingen, chatproblemen en de hamer man op sommige Duitse spelwerelden.
De technici zijn op de hoogte gebracht van de problemen.
Het ondersteuningsteam kan geen individuele hulp bieden.
Hartelijke groeten,
uw “The Settlers Online”-team
Hier ook geen contact met de server, fijn dat BB ook van zich laat horen NOT
kaatje1962
27-07-24, 18:03
hier ook al, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, begon al aan mezelf te twijfelen.
SaintPetrus
27-07-24, 18:29
Zie wel dat Kaatje vandaag de laatste melding heeft gemaakt op de melding verbindingsfout. Maar zie nog geen antwoord dat het probleem is opgelost, iemand al meer informatie?
kaatje1962
27-07-24, 18:32
het is weekend, denk niet dat ze snel n oplossing hebben,, ;-(
SaintPetrus
27-07-24, 18:43
Jammer want hoopte toch dat we nog konden spelen dit weekend
Voor de mensen die Duits kunnen lezen. Op het onderstaande forum hebben ze het over de problemen eerder gemeld:
https://forum.diesiedleronline.de/threads/150187-dso-nicht-erreichbar/page6
Helaas nog geen oplossing.
Jammer weer dit. Vraag me bijna serieus af, hoe het kan?? Weer iemand vergeten het schakelaartje om te zetten :P
Het is dus weer afwachten !
Readelerin
27-07-24, 19:21
Hier ook nog steeds niks,zo jammer weer
Readelerin
27-07-24, 19:22
en dat in juli 2024 nog steeds geen verbinding vaak met spel zoals nu
Hier ook geen contact met de server, fijn dat BB ook van zich laat horen NOT
Dit vind ik nog het ergste. Misschien zijn ze zich niet eens bewust dat op deze server ook problemen zijn. De mods zijn totaal onbereikbaar.
Readelerin
27-07-24, 19:23
hier ook nog steeds niks zo jammer weer.
Hier ook het geval, en dat al vanaf de middag, maakt niet uit welke browser, niets doet het, en inderdaad ook jammer dat er nergens, behalve hier dan, iets over te lezen is.
JopTheBoss
27-07-24, 20:09
Op het Duitse forum staat dit in het Duits (nu even vertaald):
We ontvangen steeds meer berichten over spelannuleringen, chatproblemen en de hamerman op sommige Duitse spelwerelden.
De technici werden op de hoogte gebracht van de problemen.
Het ondersteuningsteam kan geen individuele hulp bieden.
Het is dus afwachten ...
nog steeds niks al tijdje geprobeerd daar gaan mijn 100 edels hoop dat er wat tegen over staat
Als ze nu eens zouden erkennen dat er problemen met de Nederlandse server zijn. Maar je hoort gewoon helemaal niks. Kunnen we tot maandag wachten zeker.
Daar mag echt wat tegenover staan want geen kristallen, geen scherven, geen edelstenen, industriële mijnen die instorten, bufs die aflopen, quests die hun eindtijd bereiken. Met andere woorden. Een grote puinzooi!
Good-angel
27-07-24, 20:57
ik kan er ook niet in
hier het zelfde bij mij ook al de hele tijd denk dat het probleem bij ubisoft ligt maar log in met ubisoft we hebben nooit mogen inloggen met ubisoft ze moesten dat gelaten hebben hoe het een jaar geleden was mvg
hier het zelfde bij mij ook al de hele tijd denk dat het probleem bij ubisoft ligt maar log in met ubisoft we hebben nooit mogen inloggen met ubisoft ze moesten dat gelaten hebben hoe het een jaar geleden was mvg
Het ligt niet aan de ubisoft account. Dan zou je hier namelijk ook geen berichten kunnen plaatsen. Als je op f12 drukt bij het laden van het spel zie je dat het oproepen van een bestand faalt. Die geeft een 404 fout en dat betekent dat het betreffende bestand niet bereikt kan worden. Het is verwijderd of de server waar dat op staat is kapot. Dit is dus echt een serverprobleem en staat los van het ubisoft account.
hier werkt het weer, voor nu
Ik kom er ook weer in. Hopen dat het dan opgelost is. We zien het morgen
OhForFSake
28-07-24, 19:50
Dit is dus wel mooi balen. Daarnet weer in kunnen loggen lijkt het maar mijn Sterrenval quest is dus mislukt door de server problemen.
Krijgen we hier nog een "vergoeding" voor ?? En wie weet wat er verder nog is verlopen etc....
Dear players,
We are aware of the issue with logging into the game. This is under investigation, and we hope it will be resolved soon.
In the meantime, try using a different browser, such as Waterfox or Opera. This has helped some players who encountered this issue.
Best regards,
BB_Sious
Vandaag opnieuw niet erin te geraken???
Ja ik had net ook de melding server gesloten voor onderhoud ook na opnieuw inloggen op 90 procent laden. Hopelijk niet weer opnieuw dat gekluns
Readelerin
03-08-24, 05:54
Hij doet het weer niet sinds gisteren middag.Zooooo jammer.
BlackMedusa
03-08-24, 07:59
wat is dit voor gedoe ? willen jullie ons weg hebben of zo?
dit is nu al de 3de keer dat niet ingelogd kan worden.
En inderdaad, weer die bekende man met die hamer die er op los mept, zo gaan steeds meer spelers weg.
Kan wel inloggen maar nu is mijn hele eiland blauw. Kan ook geen ontdekkingsreizigers wegsturen. De chatboxen werken ook niet.
kom er met Edge wel op itt Chrome en alles lijkt normaal te werken
Kom op BB: zorg eens voor een stabiele omgeving. Ook hier voor de zoveelste keer onmogelijk in het spel te komen. Na laden volgt de man met de hamer, zonder dat ik ook maar iets heb kunnen doen!
Hildegardis
03-08-24, 17:44
Na verversen van new file swf bestand kan ik er weer in 2e x al vdaag .
Daar begin ik niet aan, geen idee hoe dat moet.
Met Edge kan ik niet eens inloggen...
Crusader1981
04-08-24, 07:56
Helaas bij mij ook weer hetzelfde liedje met verbindingsfout....waarom kan het nou nooit eens vlekkeloos blijven :-P
En aankomende week ook weer een update, benieuwd wat er daarna dan niet meer werkt..
BlackMedusa
04-08-24, 09:12
yep het is weer zover, niet kunnen inloggen.
En opnieuw problemen, kom er gewoonweg niet in.
Readelerin
04-08-24, 09:59
Echt weer gpoed bezig BB. zal eens niet.
Vandaag 4/8 ook weer al ,,kan niet inloggen ,zeker al 10 x gedaan ,drama
Ook hier lukt het ook vandaag niet. BB ligt lekker te slapen denk ik.
bbqman2023
04-08-24, 11:49
hier ook geen verbinding
SirJackOld
04-08-24, 11:53
Ook ik kom er weer niet in, wat een drama
JopTheBoss
04-08-24, 11:58
Boeltje ligt er weer uit ... niet handig met lopende missies zoals Sterrenval ...
ja hier bij mij ook weer hetzelfde .ga een paar avo's kunnen doen vandaag .weer niets ze mogen er toch iets aan doen als dat elke weekend zal zijn niet goed dus Mvg Linda
kaatje1962
04-08-24, 13:06
ben ik dan de enige die er wel inkomt? de hele gilde is niet online, moest vanochtend 1 keer opnieuw inloggen en ben de hele tijd al online, durf niet meer uit te loggen.. ;-(
je moet je laten inloggen via administrator uitvoeren via google ,bij mij lukt
BlackMedusa
04-08-24, 13:17
dan heb je geluk.
ik kom er nog steeds niet in en dan de idiote opmerking van BB om verschillende browsers te proberen werkt ook niet, heb verschillende geprobeerd.
ze weten volgens mij zelf niet wat er aan de hand is en bovendien is het ook nog weekend , dus daar is helemaal niemand van BB aanwezig blijkbaar
@Stevina: ik begrijp dat u werkt bij BB? Bij mij blijft het niet lukken hoor. Heb ook al een ticket gestuurd, ik kreeg bericht terug dat ze momenteel een groot aantal verzoeken hebben. Tja, dat verbaast me niet zo heel veel. Gepruts van de bovenste plank!
Na het 90 procent laden van het spel blijft de balk enige tijd vast hangen. Daarna word de UI en de vriendenlijst deels geladen maar geeft het de man met de hamer (verbindingsfout) weer. Dan krijg ik de melding het scherm te verversen en begint het weer van voor af aan.
Ik ga niet meer allemaal onzin proberen. Dit probleem ligt bij bb niet bij mij.
Readelerin
04-08-24, 14:33
En nog steeds niks al de hele week is het zwaar **** zoals hunnie met sterretjes steeds niet mogen zeggen. Maar reageren ho maar.
Doe er iets aan plzzzzzzzzz.
@Primeval: exact hetzelfde hier. En nee, het probleem ligt beslist niet bij de gebruikers, maar 100% bij BB.
@Readelerin: Hopelijk is het vanavond nog mogelijk om te spelen, anders morgen weer. Maar vervelend is het zeker.
bbqman2023
04-08-24, 15:26
Het blijft en is hopeloos
ik vind het eerlijk gezegd bezopen dat een zo grote speler als ubisoft totaal niet reageert en / of een reactie achterlaat. inloggen als administrator, 100 x f5 drukken. Wat een zooitje is dit. Echt heel onprofessioneel, en ik kan er nog steeds niet in, na al die tips....
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes::rolleyes:
Tip: maak een ticket aan. Ze worden nu al overspoeld met berichten omtrent deze fout. Hoe meer spelers klagen, hoe meer druk erop wordt gezet. En mogelijk een des te hogere compensatie.
Even ter info. Eenmaal in het spel is het een enorme opgave om tussen eilanden te wisselen. Er verscheen hier inlogrij 1 van 5. Dat had ik ook nog nooit eerder gezien. Het kost ook 10 pogingen om in een avo te komen en nog eens 10 pogingen om weer op je thuiseiland te komen. Ook is er regelmatig de man met de hamer.
Ik ben de hele dag op pad geweest, vanochtend kon ik er dus nog steeds niet in, maar nu bij schrijven nog steeds niet.
Ticket aanmaken, kan het ook doen, maar zal het helpen. We wachten het maar weer af.
je moet je laten inloggen via administrator uitvoeren via google ,bij mij lukt
Moet niet nog gekker worden, en Stevina ben je nog steeds online?
Ben er nu wel in, maar dan via Firefox, maar voor hoe lang weet ik nog niet
MOD_Snorrebaard
04-08-24, 17:50
BB is op de hoogte van de problemen en weet dat het ook de NL server betreft.
Hopelijk is het binnen een paar weken opgelost.
Oeps, sarcasmeknopje stond nog aan.
Badbeatbox
04-08-24, 20:30
Zucht, we wachten met zn allen af terwijl we alle bonussen mislopen etc :D. Ik hou van dit spel en zn community, al 10 jaar +. Ik hoop niet dat er een eind aan zit. Maar door afnemende populariteit en ditsoort dingen.....Hier afgelopen dagen 1 x succesvol ingelogd via ff en nu dat ook niet meer. Dank voor alle reacties. We duimen.
Ik zit er eindelijk weer in.
Heb je net alles weer normaal, krijg je deze verrassing:-(
De lol gaat er wel af zo. Kan nu weer inloggen we gaan het zien, hoe lang dit weer gaat.
Goedemorgen.
Nu met moeite weer in kunnen loggen, alleen werken nu de chats niet, en als ik pech heb nog steeds niet op mijn lopend avontuur die ik 3 dagen geleden heb gestart.
Zucht... Dag 3 en opnieuw kom ik niet in het spel. Het lijkt mij toch echt een capaciteitsprobleem op de server te zijn. Gisteravond laat nog een paar dingen kunnen doen, maar vandaag opnieuw drama.
Roman_Wiley
05-08-24, 10:04
Ik kan helaas al 36 uur niet meer inloggen....
Na 13 jaar spelplezier wel een dieptepuntje terwijl er weer in alle talen gezwegen wordt over de problemen.
Dit kreeg ik als reactie op mijn ticket:
Hallo Eekhoorn,
Bedankt voor je bericht.
Het inlog- en laadprobleem is bekend en wordt momenteel onderzocht door de technici. Wees gerust dat we ons uiterste best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
We hebben uw verzoek om compensatie ook ter overweging doorgestuurd naar het team.
Ga voor verdere updates naar onze homepage en zoek naar een update op ons forum.
Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijk bedankt,
Your "The Settlers Online" team
En inmiddels is het weer gelukt online te komen. Nu de schade aan het herstellen van 3 dagen niks kunnen doen.
Jahoor. Het is vrijdag en het gezeur begint weer. Verbindingsfout hier.
Em opnieuw begint alles weer opnieuw, en toevallig net voor het weekend, steeds de man met de hamer die voorbijkomt.
Niet erin te geraken... Reeds 50 keer geprobeerd afgelopen uur met 4 browers
@BB: can I get a refund for starfall and weekyl login bonus???
JopTheBoss
09-08-24, 21:25
En ja hoor ... het is weekend en de server ligt er weer eens uit: DERDE WEEK OP RIJ
Starfall loopt bij mij nu ... straks weer een prachtige mooie rode kleur omdat ik de missie niet heb afgemaakt ... kost mij vreselijk veel grondstoffen maar er iets voor terugkrijgen ho maar ... Hallo @BB !!!
Je zou bijna gaan denken dat er iemand de boel op vrijdag bewust saboteert.
Je zou bijna gaan denken dat er iemand de boel op vrijdag bewust saboteert.
Die indruk kreeg ik ook al.
zelfde probleem hier hoop dat opgelost is tegen maandag
kaatje1962
10-08-24, 08:27
ik zie al weer dat de hele gilde niet online is, kon er vanochtend alweer bijna niet inkomen. je zou toch denken dat daar wat gaande is...toch wel heel vreemd dat het weekend altijd n drama is....
En nog steeds hetzelfde geklooi, waarom altijd voor het weekend, dus als je premium en vriendverbetering aan hebt, gaan er als alles tegenzit 2 tot 3 dagen verloren.
En BB is dan waarschijnlijk niet eens bereikbaar.
Readelerin
10-08-24, 11:49
Het is weer hopeloos. Dank BB. voor je vlugge reacties
OhForFSake
10-08-24, 13:36
Het is weer zoveer. Weekend en dus ligt Settlersonline er weer uit. Zal wel weer tot minstens maandag duren....
BlackMedusa
10-08-24, 15:15
Wat een gedoe, niet kunnen inloggen, geen voorbereidingen kunnen treffen voor het event van maandag, gaat de goed kant op BB, MAAR NIET HEUS
Badbeatbox
10-08-24, 15:27
Het is bij mij nu ruim een week heel slecht, dagelijks inloggen lukt niet meer. Heel soms en heel even is het. Ik hoop dat deze onzin verbetert. Geduld........
Momenteel gelukt online te komen met horte en stoten, kan zelfs bij mijn avo, maar alle chat tabs zijn spoorloos.
Gewoon volhouden en steeds opnieuw proberen, misschien heb je dan mazzel dat je uitkomt op de werkende server, maar ons geduld wordt hierdoor aardig op de proef gesteld.
Lol, en nu komen ze met 25% op edelstenen... Stel idioten bij Ubisoft. Ze zouden ze gratis weg moeten geven!
En hier begint het weer. Alweer verbindingsfouten ook gemeld door anderen in het gilde.
OhForFSake
16-08-24, 19:28
Het is weer vrijdag dus daar is de man met de hamer weer.....
Tinkerbel1
16-08-24, 19:29
idd, hier ook, tis weer vrijdag, server niet bereikbaar, weeral, heel leuk,
ongelooflijk, altijd als het weer weekend is, ook hier hamerman, ze mogen wel happyhour doen, geen mens die geld uitgeeft aan dit spel.
Spelers die al lang spelen herkennen dit gelijk: ik blijf onder het strikje hangen
Ja, hier ook. Ik stond op het punt Kostbare Informatie af te sluiten. Klein avo weliswaar, maar toch... En ja, het is weer vrijdag. Er is iets grondig mis bij BB.
Zelf was ik elke avond rond 23:30 uur offline (geen netwerkverbinding in z'n algemeenheid), totdat ik er achter kwam dat de monteur van KPN (toen ik glasvezel kreeg), het modem had aangesloten op een uitschakelbaar stopcontact. Ik lach me helemaal ziek als dat bij BB ook zo is.
SaintPetrus
16-08-24, 19:36
Op dit moment weer problemen, krijg nu de melding dat de server ofline is vanwege onderhoud, al 3x geprobeerd in gelogt te komen. Eerder op de avond ook al er uit gegooit door het spel.
Hebben meer mensen problemen om nu in te loggen
Nu geeft ie geen melding mee van onderhoud maar blijft op 95% hangen
Op dit moment weer problemen, krijg nu de melding dat de server ofline is vanwege onderhoud, al 3x geprobeerd in gelogt te komen. Eerder op de avond ook al er uit gegooit door het spel.
Hebben meer mensen problemen om nu in te loggen
Nu geeft ie geen melding mee van onderhoud maar blijft op 95% hangen
lol, kijk eens naar boven, dan kun je zien, dat er meer mensen last hebben, Ik denk iedereen
AmonRaZongod
16-08-24, 19:42
het is altijd het zelfde liedje bij tso, man met de hamer.
nou heb ik alles aanstaan om avonturen te doen,,dit kost mijn tijd.
mss een tip>>neem een nieuwe server bb die beter werkt niet die oude rotzooi..
SaintPetrus
16-08-24, 19:44
Nu de melding verbinding met de server is verbroken. Even geduld a.u.b. we proberen het probleem op te lossen. Even later weer melding verbinding is verbroken, klik je daar op dan kom je weer op startscherm.
SaintPetrus
16-08-24, 19:46
toen ik melding maakte kreeg ik niet eens de vorige meldingen te zien. Dus ook het forum werkt niet vlekkeloos denk ik dan
Er zit gewoon ergens iets dwars dat elke vrijdagavond actief wordt. Waardoor we niet meer kunnen spelen tot dat probleem is opgelost.
Ik heb overigens een ticket aangemaakt. Werkt vermoedelijk beter dan alleen hier op het forum posten.
Zelf was ik elke avond rond 23:30 uur offline (geen netwerkverbinding in z'n algemeenheid), totdat ik er achter kwam dat de monteur van KPN (toen ik glasvezel kreeg), het modem had aangesloten op een uitschakelbaar stopcontact. Ik lach me helemaal ziek als dat bij BB ook zo is.
Denk dat het inderdaad zoiets is
SaintPetrus
16-08-24, 19:47
lol, kijk eens naar boven, dan kun je zien, dat er meer mensen last hebben, Ik denk iedereen
Alleen jammer dat ik deze meldingen pas zag toen ik mijn melding geplaatst had
SaintPetrus
16-08-24, 19:52
Denk dat het inderdaad zoiets is
Of misschien wel een probleem met software update van windows 10 naar 11 tijdens de update van crowdstrike
Lijkt met sterk, aangezien de problemen telkens op de vrijdag beginnen.
Ik denk dat eekhoorn gelijk heeft. De schoonmaakploeg is klaar en drukt op alle knoppen om de lichten uit te doen. Per ongeluk zetten ze ook die schakelaar om die een essentieel onderdeel van settlers uitschakelt. Het supportteam arriveert en zet alle knoppen weer om. Het probleem is opgelost en kunnen ze niets meer van terug vinden. Het is opvallend dat het iedere vrijdag rond 20:30 begint.
AmonRaZongod
16-08-24, 20:01
als het vanaf 20:30 is begonnen,,op het moment dat we weer kunnen inloggen,,vind ik en mss wel iedereen,,geef de tijd aan ons terug zoals premium
sterrenwacht en verkenner,,want ik kan nu niet verder...
dus BB wat gaan jullie doen?
ons weg jagen,,
10 x geprobeert geef het op
Ik zit er nu in maar kom niet op avo. Geeft aan inlogrij 14 van 25 RT 4 minuten 35 seconden
BlackMedusa
16-08-24, 20:05
Het kan tochniet waar zijn weer een verbindingsfout, kan er weer niet in komen
SaintPetrus
16-08-24, 20:08
als het vanaf 20:30 is begonnen,,op het moment dat we weer kunnen inloggen,,vind ik en mss wel iedereen,,geef de tijd aan ons terug zoals premium
sterrenwacht en verkenner,,want ik kan nu niet verder...
dus BB wat gaan jullie doen?
ons weg jagen,,
Denk niet dat we moeten rekenen op iets terug te krijgen, is al zo vaak gebeurt en dan krijg je weer een lullige mail met een paar zaken er in. Maar geen verlenging van de tijd.
SaintPetrus
16-08-24, 20:09
Het kan tochniet waar zijn weer een verbindingsfout, kan er weer niet in komen
Medusa je moet ook niet met je ogen naar de server kijken dan versteend alles en loopt alles vast
SaintPetrus
16-08-24, 20:13
Ik zit er nu in maar kom niet op avo. Geeft aan inlogrij 14 van 25 RT 4 minuten 35 seconden
Dan ben je al verder dan de meeste hier, hier steeds verbinding met server verbroken. Maar inlogrij 14 van 25 snap ik niet helemaal
SaintPetrus
16-08-24, 20:17
Lijkt met sterk, aangezien de problemen telkens op de vrijdag beginnen.
Misschien toch Trump die aan de knopjes zit
In ieder geval werkt het forum wel
https://prnt.sc/_pRZT_oSa2xf
Nu staat dit er
Dat is een standaard melding als het inladen te lang duurt.
SaintPetrus
16-08-24, 20:57
Begint toch wel behoorlijk storend te worden iedere keer die problemen, ben benieuwd wie er straks nog overblijven om het spel te spelen
SaintPetrus
16-08-24, 20:59
Begint toch wel behoorlijk storend te worden iedere keer die problemen, ben benieuwd wie er straks nog overblijven om het spel te spelen
Maar ook totaal geen reactie op het forum van de technische ondersteuning met informatie over hoe of wat
AmonRaZongod
16-08-24, 21:00
weinig,,zijn er al weinig,maar komen ook weer nieuwe spelers maar diee ervaren het ook
AmonRaZongod
16-08-24, 21:00
klopt,,die zitten aan de godendrank,,
SaintPetrus
16-08-24, 21:03
Maar ook totaal geen reactie op het forum van de technische ondersteuning met informatie over hoe of wat
Ik ga slapen zie morgen wel weer hoe of wat er mogelijk is, ga niet op antwoord wachten
valt wel op dat het telkens in het weekend is die inlog problemen
Christiaan1978
16-08-24, 21:51
toch weer fantastisch dat je tijdens je jubileum event je server niet bereikbaar is voor je spelers..
Begint een wekelijks probleem te worden. Is nu het 4e weekend op rij dat dit probleem zich voordoet. En telkens begint het op de vrijdag.
en het is weer vrijdag .....
Beetje jammer dit! Dan maar even een filmpje kijken.
JopTheBoss
16-08-24, 23:19
En al 4 weken geen uitleg wat er nu precies speelt ... hoe wil je dat mensen weglopen van dit spel ...
AmonRaZongod
17-08-24, 01:09
die zijn in slaap gevallen achter de pc,,teveel godendrank op,,dat gaat deze nacht niet worden,,en morgen willen ze uit slapen,,we weten allemaal hoe het gaat..
eigelijk kunnen ze beter de stekker eruit gooien en de eigen ontslaan en andere baan zoeken
Yes we kunnen weer inloggen (maar voor hoelang?)
kaatje1962
17-08-24, 07:24
vanmorgen weer 3x poging gedaan, uiteindelijk ingelogd..vind het toch wel vreemd dat het in weekend het probleem zich voordoet..
SaintPetrus
17-08-24, 09:08
duurt het nu langer voor je werkelijk in het spel kunt, want ik probeer zojuist in te loggen maar ik kom er nog steeds niet in.
SaintPetrus
17-08-24, 09:09
Yes we kunnen weer inloggen (maar voor hoelang?)
Dan ben jij en Kaatje een van de gelukkige ik kom er weer niet in, gisteravond ook 21 pogingen gedaan en mail gestuurd
happy hour gedaan en we kunnen niet meer inloggen
SaintPetrus
17-08-24, 09:10
duurt het nu langer voor je werkelijk in het spel kunt, want ik probeer zojuist in te loggen maar ik kom er nog steeds niet in.
Krijg nu weer melding verbinding met server is verbroken
Knap dat mensen erin komen na paar keer proberen, meerdere werken 10-tallen keren geprobeerd.
Ik geraak er echt niet in. Proberen ergens volgende week wel weer, sorry medespelers, ik zal niet veel bijdragen aan het gemeenschapsdoel.
SaintPetrus
17-08-24, 09:14
Knap dat mensen erin komen na paar keer proberen, meerdere werken 10-tallen keren geprobeerd.
Ik geraak er echt niet in. Proberen ergens volgende week wel weer, sorry medespelers, ik zal niet veel bijdragen aan het gemeenschapsdoel.
Net maar 2e melding aangemaakt bij de TD van dit spel, hopelijk doen ze er nu wel wat aan, wat ik betwijfel trouwens
Net maar 2e melding aangemaakt bij de TD van dit spel, hopelijk doen ze er nu wel wat aan, wat ik betwijfel trouwens
Geloof er maar niet in, ik begin er al niet eens aan om een ticket aan te maken.
En opnieuw premium en vriendverbetering naar de kl* te, want daar hoor je steeds niets van.
Dit spel gaat op deze manier zo langzaam aan naar de filistijnen, als dat al niet gaande is.
BlackMedusa
17-08-24, 09:22
Vanmorgen even kunnen inloggen, nu is het weer mis kan er weer niet inkomen
SaintPetrus
17-08-24, 09:24
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik steeds verversen van mijn spel gedaan en in eens ben ik ingelogd en kan in het spel iets doen. snel wat handelen hier en dan maar weer afwachten
MOD_Snorrebaard
17-08-24, 09:29
BB is op de hoogte van de technische problemen en heeft de techniekers geïnformeerd. Probeer vooral te blijven inloggen. Log helemaal uit via de homepage en wacht 15-20 minuten. Als je geluk hebt lukt het daarna om in te loggen maar er is een kans dat je weer op dezelfde problemen stuit.
SaintPetrus
17-08-24, 09:29
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik steeds verversen van mijn spel gedaan en in eens ben ik ingelogd en kan in het spel iets doen. snel wat handelen hier en dan maar weer afwachten
was helaas van korte duur verbinding met server weer verbroken, volgens mij hangt er een bewegingsmelder in de buurt van de servers die inschakeld (alles uitschakeld) als er iets voorbij komt
Christiaan1978
17-08-24, 10:00
zijn de techniekers alleen geïnformeerd of gaan ze ook nog daadwerkelijk het probleem oplossen, want het is niet alleen van vandaag of gisteren, het verbinden is al een maand gewoon ruk. los dit aub nu eens een keer serieus op!!
is bijna elke weekend dat we bijna niet kunnen inloggen als het duurt tot maandag ben ik 2 dagen premuim kwijt .zou eigenlijk allemaal niet mogen .met al het geld dat we hier in steken zou het spel 100% moeten draaien is van ons geld dat ze het spel kunnen verbeteren maar we zien er niet veel van mvg
Ben benieuwd hoe lang het ditmaal gaat duren voor de problemen worden opgelost, want dit is echt niet leuk meer. Spelers gaan echt afhaken op deze manier en ik kan ze geen ongelijk geven. Het is duidelijk dat het telkens op de vrijdag fout gaat. Probeer daar de oplossing te vinden. Bijvoorbeeld een timer die de boel uitschakelt, een "lichtknopje" dat per ongeluk uit wordt gezet, of weet ik veel wat.
Readelerin
17-08-24, 10:45
weeee hallooooo Het is weer weekend .
De man met de hamer is er weer. HAMMERTIME
Kom op zeg.
En nu de melding:
DE Server wordt afgesloten voor onderhoud. Probeer het later opnieuw.
BB is op de hoogte van de technische problemen en heeft de techniekers geïnformeerd. Probeer vooral te blijven inloggen. Log helemaal uit via de homepage en wacht 15-20 minuten. Als je geluk hebt lukt het daarna om in te loggen maar er is een kans dat je weer op dezelfde problemen stuit.
Bedankt voor de info MOD_Snorrebaard.
Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen, maar wel fijn dat jij een reactie post op het forum
marco_polo_1984
17-08-24, 11:40
Spel hangt met gebruikte pleisters aan elkaar geloof ik....
Je zou toch denken dat ze na al die weekenden wel zouden weten wat er aan mankeert...
Nogmaals mail gestuurd naar BB, want compensatie lijken ze niet te kennen...
Je zou nu toch denken dat een stel IT'ers zo'n probleem snel kan verhelpen? Het heeft 4 dagen goed gegaan, wat is er nu dan stuk?
Je zou toch denken dat ze na al die weekenden wel zouden weten wat er aan mankeert...
Ik denk dat ze gewoon elke keer de server resetten en het dan wel goed vinden dat de boel weer loopt.
Het spel is niet normaal te spelen.
inloggen kost heel veel moeite.
avonturen kom je niet eens binnen of met heel erg veel moeite.
om de havenklap krijg je man ket de hamer te zien kan je weer opnieuw inloggen.
Dit speelt zich eigenlijk af bij alle evenementen die we het jaar door kunnen spelen.
mijn gevoel zegt dat er te weinig server capaciteit is waardoor dit soort problemen ontstaan.
tijdens de evenementen zijn er veel meer spelers dan normaal aanwezig.
Op deze manier komen er steeds minder spelers op het spel, juist omdat het voor geen meter werkt.
Ik ben zojuist ook tijdens mijn met moeite te bereiken avo er opnieuw uitgegooid. Ik denk dat ik het nu maar voor gezien hou, wat een zooitje zeg.
Snap overigens niet dat een mod niet aan zijn jasje getrokken wordt om kontakt te zoeken met BB, zal het zelf anders wel doen als je mij lukt om in het spel te komen.
Tickets maken is helemaal nutteloos, want je krijgt de standaard antwoorden.
Op deze manier komen er steeds minder spelers op het spel, juist omdat het voor geen meter werkt.
Ik ben zojuist ook tijdens mijn met moeite te bereiken avo er opnieuw uitgegooid. Ik denk dat ik het nu maar voor gezien hou, wat een zooitje zeg.
Snap overigens niet dat een mod niet aan zijn jasje getrokken wordt om kontakt te zoeken met BB, zal het zelf anders wel doen als je mij lukt om in het spel te komen.
Tickets maken is helemaal nutteloos, want je krijgt de standaard antwoorden.
Zojuist eruit gegooid? Ik kom er niet eens in...
Heeft ook echt zin he om hier iets neer te zetten over dit probleem. En ondertussen door de week wanneer alles wel werkt maar lopen leuren met edels. Waardeloos bedrijf BB. Het was al slecht maar dit is weer een dieptepunt.
SaintPetrus
17-08-24, 14:40
even 2 uurtjes weg geweest, toen ik vertrok was ik nog in het spel en nu kom ook er weer niet meer in, verbinding met server verbroken, misschien tijd voor nieuwe hardware, software en bekabeling BB. Zou ook handig zijn als er terugkoppeling komt naar de spelers.
Dat we weten wanneer het probleem is opgelost, melding dat BB het weet en de IT-ers er mee bezig zijn is het zelfde als melden dat het regent in Nederland en dat je nat kunt worden.
SaintPetrus
17-08-24, 14:50
even 2 uurtjes weg geweest, toen ik vertrok was ik nog in het spel en nu kom ook er weer niet meer in, verbinding met server verbroken, misschien tijd voor nieuwe hardware, software en bekabeling BB. Zou ook handig zijn als er terugkoppeling komt naar de spelers.
Dat we weten wanneer het probleem is opgelost, melding dat BB het weet en de IT-ers er mee bezig zijn is het zelfde als melden dat het regent in Nederland en dat je nat kunt worden.
Ben er eindelijk na 9 keer proberen weer in, benieuwd hoe lang ik er deze keer inblijf voor de man met de hamer komt
Ben er eindelijk na 9 keer proberen weer in, benieuwd hoe lang ik er deze keer inblijf voor de man met de hamer komt
Ik heb nu sterk de neiging om terug te meppen met die hamer
SaintPetrus
17-08-24, 17:09
Ik heb nu sterk de neiging om terug te meppen met die hamer
Denk eerder dat je met een hamer niet het resultaat behaald wat je wil behalen. Denk zelfs dat een bom er op gooien niet helpt Armanis. Kan nu zelfs niet van mijn eiland naar eiland van iemand die in vriendenlijst staat zonder vast te lopen.
ik zou maar niet 20 minuten uitloggen want dan heb je dus gewoon weer hetzelfde probleem
Kaart lade...
Inlogrij: 9 van 35 RT 10min. 32sec
Echt hopeloos!!
marco_polo_1984
17-08-24, 18:31
Bedankt ook voor de super communicatie BB! Zoals vanouds kun je een speld horen vallen en word en niks over vermeld.
ik zie een login rij als ik een vriend bezoek
en de tijden springen van 30sec to 6min
ik zie een login rij als ik een vriend bezoek
en de tijden springen van 30sec to 6min
Bezoek alleen mensen die online zijn. Die eilanden zijn wel bereikbaar. Mensen die offline zijn kun je niet of nauwelijks bezoeken.
Zelf idd moeten ondervinden.
1ste in de rij = nor 2min wachten.
volgende melding, dat het aan het laden is, en gooit me weer terug naar mijn eigen land (gelukkig?)
Dat is ook met avonturen. Maar als je eenmaal door de wachtrij bent sta je iedere poging weer vooraan. De man met de hamer zet je inderdaad terug op je eiland als het mislukt en dan kun je het weer proberen. Dan sla je dus wel de wachtrij over.
idd, als je weer een poging doet, kom je erin.
Lekker z'n workaround.
Wachtrij slaat ook nergens op, je begin all bij 10 of eronder, van de 30
Dr. Snuggels heeft dit gemaakt
JopTheBoss
17-08-24, 19:58
Het is de 4e keer op rij dat dit gebeurd, het begint op vrijdagavond rond 22:00 uur en alles draait pas weer soepel op maandagochtend. Of een boze ex werknemer heeft een script geschreven of @BB heeft een zooitje schroot staan waar zij dit spel op laten draaien ... echt niet te geloven dit!
SaintPetrus
17-08-24, 20:01
Het is de 4e keer op rij dat dit gebeurd, het begint op vrijdagavond rond 22:00 uur en alles draait pas weer soepel op maandagochtend. Of een boze ex werknemer heeft een script geschreven of @BB heeft een zooitje schroot staan waar zij dit spel op laten draaien ... echt niet te geloven dit!
Ik denk dat je nog erg optimistisch bent als je denkt dat dit maandag is opgelost. of bedoel je maandag 31 december 2047. Dan zou het inderdaad opgelost kunnen zijn.
vorige weekenden liep op zondag alles plotseling weer normaal. dan doen ze er een week niks aan en op vrijdag om 20:30 beginnen de problemen weer. dweilen met de kraan open.
SaintPetrus
17-08-24, 20:19
Ik nu alweer ruim een half uur bezig om ingelogd te komen, het is te triest voor woorden maar ik heb het gehad voor vandaag probeer morgen 1 keer in te loggen als dat niet lukt dan probeer ik het maandag wel weer.
AmonRaZongod
17-08-24, 20:20
het xou kunnen zijn dat het wereldwijd hun internet eruit ligt,,maar als ik een spel speelt van blue byte op de xbox wat ook online is speel ik zonder problemen.
toch wel bizar op de console kan het wel en zoón point en klik spel kan het weer niet,,
dus BB van tso,,wat gaan jullie hieraan doen?
het spel bestaat al 12 jaar en altijd problemen,
maar als je het spel neemt zoals the division wat ook van blue byte is waarom kan het daar wel? is ook online spel en idd ook die zonder problemen om te spelen,tuurlijk die server kan het aan,, maar op tso,,?
Sinds gisteravond rond half negen niet meer kunnen spelen, behalve vanmorgen rond acht uur. Er is hierboven al genoeg gezegd.
Nu werd ik uitgelogd met de opmerking "sessie verlopen"
Ik vind het al knap dat je erin zat
Inloggen lukt, het spel spelen lukt ook, maar het laden van een avontuur heb ik tussen 8-14 pogingen nodig voor ik op het avontureneiland geraak.
Het werkt weer normaal. Maar gaat bb nou zitten afwachten tot het volgende week weer gebeurd? Of gaan ze er toch wat aan doen?
Het is weer bijna vrijdag. Ik hoop dat alles goed blijft werken, maar ik vrees het ergste...
Het is weer bijna vrijdag. Ik hoop dat alles goed blijft werken, maar ik vrees het ergste...
Geen scheppingen maken