Bekijk Volledige Versie : inlogprobleem
meer mensen die niet in kunnen loggen ?
er is onderhoud en plaatsen van evenement, dit zou tot 12 uur duren, maar ze zijn blijkbaar nog niet klaar.
op duitse server staat nu 14.00 uur, wij zijn hier niet zo belangrijk om dit te veranderen
MOD_yardly
25-01-24, 13:33
Dag settlers,
Onderhoud duurt inderdaad iets langer dan verwacht. Het eindigt nu om 15.00 uur. Excuus voor het ongemak.
Mod_yardly
update: eindtijd staat nu op 16.00 uur
Als ze nou de volgende keer als ze een update doen, gewoon als eindtijd 18.00 uur zetten, zijn ze misschien eens wél op tijd klaar. En zit niet iedereen nodeloos te wachten en zich te frustreren dat het inloggen niet lukt.
Zo, dat lucht op.
DagobertDuck
25-01-24, 15:10
werkt nog steeds niet
Dag settlers,
Onderhoud duurt inderdaad iets langer dan verwacht. Het eindigt nu om 15.00 uur. Excuus voor het ongemak.
Mod_yardly
en zelfs die tijd halen ze niet D:
AmonRaZongod
25-01-24, 15:17
Werkt bij mij ook niet
Geweldige aktie weer, geeft goede hoop voor het nieuwe event
MOD_yardly
25-01-24, 15:20
dag Settlers,
update: eindtijd staat nu op 17.00 uur
mod_yardly
Hallo,
ook hier problemen met inloggen.
ik DENK, maar ik weet dat ik dat niet moet doen :P :P, dat de eindtijd 16:00 NL tijd is.
De laatste paar berichten zijn van 16.18/16.20 en dat is ZOMERtijd...
Succes met wachten allemaal nog.
Hopelijk werkt het straks weer.
mvg
bbG
SettlerValley
25-01-24, 15:35
Wordt het ondertussen geen tijd voor wat meer competente programmeurs?
Geweldig, ik loop zo in 24 uur inlogtijd, dus mijn edels mis. Dank u.
Wordt het ondertussen geen tijd voor wat meer competente programmeurs?
Ik heb zelf 2 websites. Beiden werken prima, updaten is altijd snel klaar. Gebruikers merken er (als het goed is) niets van. Dus ja: betere programmeurs zou een zegen zijn.
dacht al dat het aan mij lag...maar nog altijd niks..
europese servers geven nu 17.00 uur aan
Dear players,
We apologize for the extended maintenance. Game Update 25.01.2024 is now completed. You should now be able to access the game again.
Thank you very much for your patience.
Best regards,
BB_Sious
Inloggen lukt wel maar ik kom niet aan spelen toe. zodra ik op spelen klik krijg een of ander vreemd scherm met instructies waar ik niets van snap. Dit moet niet langer gaan duren want al die euro-s die ik er in gestopt heb in het verleden (ik speel ca 12 jaar) zijn zo voor niets geweest en vraagt om maatregelen.
gr, upto2015
Inloggen lukt wel maar ik kom niet aan spelen toe. zodra ik op spelen klik krijg een of ander vreemd scherm met instructies waar ik niets van snap. Dit moet niet langer gaan duren want al die euro-s die ik er in gestopt heb in het verleden (ik speel ca 12 jaar) zijn zo voor niets geweest en vraagt om maatregelen.
gr, upto2015
Servers liggen er weer eens uit.
Zal wel maandag worden.
Ja hier het zelfde probleem
Hier ook hetzelfde probleem: inloggen lukt niet!
servers plat, alsmede de communicatie op facebook , is weer iemand vergeten een schakelaar om te zetten :P
servers plat, alsmede de communicatie op facebook , is weer iemand vergeten een schakelaar om te zetten :P
Blijkbaar wel
Ik denk eerder dat er een schakelaar juist wel is omgezet. Eindelijk, weekend.....
:p
Ik denk eerder dat er een schakelaar juist wel is omgezet. Eindelijk, weekend.....
MOD_Snorrebaard
10-02-24, 08:33
BB is op de hoogte en werkt aan een oplossing.
Tot mijn spijt valt er totaal niet in te loggen momenteel.....
Christiaan1978
10-02-24, 08:54
Mocht dit probleem zich voordoen, ga dan naar de homepage
fijn dat ze dit dan ook niet op de homepage vermelden.. en hun ´twitter´ en facebook zijn ze ook niet echt actief op..
Beetje jammer dit weer.
En ondanks hun eerdere aankondiging is er ook nog geen 'Dev Diary: Valentine 2024 Event'
Beetje jammer dit weer.
En ondanks hun eerdere aankondiging is er ook nog geen 'Dev Diary: Valentine 2024 Event'
Een happy hour kan wel maar inloggen niet.Kan jenog meer hypocriet zijn
Carnaval is begonnen, misschien is dat de rede, en nu maar hopen of wij de rest van het weekend online kunnen komen.
SaintPetrus
10-02-24, 10:38
Ook zoals gewoonlijk als men weer een nieuw event wil inplementeren wederom problemen om in te loggen.
Maar ook zoals gewoonlijk nergens informatie over wat er aan de hand is en wat de verwachting is dat het weer is opgelost.
Alleen melding "verbinding met server verbroken"
SaintPetrus
10-02-24, 10:41
Wederom problemen met inloggen, geeft melding "verbinding met server verbroken" zouden ze de rekening niet betaald hebben voor de stroom????
Ik kan niet inloggen.
Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.
Zowel op de homepage als op het forum niks te vinden.