PDA

Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Starfall content update out now!

BB_Sious
25-01-24, 16:00
Dear settlers,

You are invited to post your feedback on Starfall content update out now! (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/22895).

Feel free to leave them in this thread!

Regards!
BB_Sious

Brit59
26-01-24, 08:57
ik heb sterrenregen uitgeschakeld - kun je dat ergens terug inschakelen? I turned off starfall - can you turn that back on somewhere?

Musashiii
26-01-24, 12:58
je hebt die regen niet echt nodig alles is in je eiland en provicihuis en zo te vinden

Musashiii
26-01-24, 13:00
ik krijg nu steeds de melding serverzone is gecrasht
herstarten werkt ook niet

Roman_Wiley
26-01-24, 14:19
Is er nieuw onderhoud?

BB_Sious
26-01-24, 16:25
ik krijg nu steeds de melding serverzone is gecrasht
herstarten werkt ook niet

If you still encounter a locked zone crash after 24 hours, please contact our support team.

BB_Sious
26-01-24, 16:26
Is er nieuw onderhoud?

We conducted rolling restarts today, 26.01.2024, across all game worlds to resolve the issue with the missing Weekly Boat. This is now completed, and you should be able to access the game as usual.

Yeti
27-01-24, 15:13
Were must I make the 8x Pro Stardust Mote Collection Mk. I? Can't find it...

gekewe
28-01-24, 07:50
36 uur wachten duurt mi veel te lang, dat is sws anderhalve dag niets te doen, jammer, voor de rest is het totnutoe leuk, weer wat nieuws!

Zelfs na die 36 uur zijn de mijnen nog niet leeg, dan moet je nog langer wachten, Ik zou het logischer vinden als die mijnen in 36 uur (ook al te lang) leeg zouden zijn

ThijsSuzu
29-01-24, 16:42
Weet iemand waar ik de 8x Pro Stardust Mote Collection Mk. I moet maken?

Lamp65
29-01-24, 21:10
brandstof van de voorbode, scheepsromp van de voorbode en zalf van de voorbode die je in je proviand moet maken zijn niet terug te vinden in ster of waar dan ook

Een dag later is de opdracht automatisch opgelost. Vind alleen dat je veel te vaak uren moet wachten tot je verder kunt.

Hildegardis
31-01-24, 11:09
De mijnen zijn na 36 uur nog niet leeg ,dus onzin wacht op 36 uur.
Er staat ook jammer dat ze niet zijn af te stellen dus er is al rekening mee gehouden dat het zolang duurt ,beetje flauwe grap dit.

Corfuman2023
31-01-24, 13:11
mis 1 scherf om de laatste quest van residuverwerking te doen

Noud2712
31-01-24, 14:11
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit event?
Tot nog toe kost het meer dan dat het opbrengt.

jacqueline59
31-01-24, 18:56
Ik mis ook nog 1 scherf.
Ik heb maar 849 scherven.Hoe is dit mogelijk????? Ik kan die residuverwerking niet maken!!

Noud2712
31-01-24, 23:31
Ik zie trouwens ook het sterrenstof dat ik overgebracht heb van het stermenu naar burgemeestershuis nergens meer staan.

tien1957
02-02-24, 09:57
De mijnen zijn na 36 uur nog niet leeg ,dus onzin wacht op 36 uur.
Er staat ook jammer dat ze niet zijn af te stellen dus er is al rekening mee gehouden dat het zolang duurt ,beetje flauwe grap dit.

Ik moet ongeveer 49 uur wchten voordat die mijnen leeg zijn :(
Afstellen hoeft ook niet, als je in alle missies dat smeermiddel kunt gebruiken is het ook opgelost.
Grts Tien1957

tien1957
02-02-24, 14:52
In de beschrijving van K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK IV staat:
'Een speciale olie, ontwikkeld en geoptimaliseerd om de prestaties te verbeteren van K.N.O.K.K.E.R. MK IV. Verhoogt 2 uur lang de mijnsnelheid met 100% en de opbrengst met 50%.'
Volgens deze beschrijving zou K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK IV moeten werken op alle K.N.O.K.K.E.R. MK IV, echter dat doet het niet!
Het werkt alleen op K.N.O.K.K.E.R. MK IV in de queest 'op zoek naar gevallen sterren'.
In alle andere queesten werkt K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK IV niet op een K.N.O.K.K.E.R. MK IV.

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is bovenstaande ook van toepassing op K.N.O.K.K.E.R.-smeermiddel MK I, II en III op respectievelijk K.N.O.K.K.E.R. MK I, II en III.

Actie BB lijkt mij zeer/dringend gewenst!

Grt
Tien1957

Crusader1981
03-02-24, 08:41
De missie Schoon schip maken is mislukt?? ik was er mee bezig gisteravond en ging slapen en vanochtend met inloggen en verder gaan gaf ie aan dat het mislukt is, paar minuten daarna start de missie weer opnieuw op maar ongeacht hoeveel o.a. Verzamel of produceer 10 eenheden Zeil van Voorbode je maakt (en er staan er inmiddels veel in mijn stermenu waar ik niks mee kan want ik krijg steeds de melding dat mijn pakhuis vol is en dat ik die moet upgraden...heb ruim 2 miljoen ruimte in pakhuis...) Enig idee hoe dit verder moet?? Want het begint wel te irriteren dat dit nieuwe Sterren gedoe blijkbaar wat kuren nog heeft.
Schip is inmiddels niveau 4.

The Clean Ship mission failed?? I was working on it last night and went to sleep and this morning when I logged in and continued it indicated that it failed, a few minutes later the mission restarts but no matter how many o.a. Collect or produce 10 units of Sail van Voorbode you make (and there are now many in my star menu that I can't do anything with because I keep getting the message that my warehouse is full and that I have to upgrade it... I have over 2 million space in the warehouse...) Any idea how to proceed? Because it's starting to irritate that this new Star thing apparently still has some kinks.
Ship is now level 4

Rampire
03-02-24, 12:23
De missie Schoon schip maken is mislukt?? ik was er mee bezig gisteravond en ging slapen en vanochtend met inloggen en verder gaan gaf ie aan dat het mislukt is, paar minuten daarna start de missie weer opnieuw op maar ongeacht hoeveel o.a. Verzamel of produceer 10 eenheden Zeil van Voorbode je maakt (en er staan er inmiddels veel in mijn stermenu waar ik niks mee kan want ik krijg steeds de melding dat mijn pakhuis vol is en dat ik die moet upgraden...heb ruim 2 miljoen ruimte in pakhuis...) Enig idee hoe dit verder moet?? Want het begint wel te irriteren dat dit nieuwe Sterren gedoe blijkbaar wat kuren nog heeft.
Schip is inmiddels niveau 4.

The Clean Ship mission failed?? I was working on it last night and went to sleep and this morning when I logged in and continued it indicated that it failed, a few minutes later the mission restarts but no matter how many o.a. Collect or produce 10 units of Sail van Voorbode you make (and there are now many in my star menu that I can't do anything with because I keep getting the message that my warehouse is full and that I have to upgrade it... I have over 2 million space in the warehouse...) Any idea how to proceed? Because it's starting to irritate that this new Star thing apparently still has some kinks.
Ship is now level 4

Je hebt maar beperkt de tijd, als je de missies niet op tijd af hebt dan start de missie opnieuw. Dat is bij meerdere missies het geval, bijvoorbeeld bij het schip heb je ook niet onbeperkt de tijd. In je burgemeesterhuis zie je dat de nieuwe grondstoffen maar een beperkte opslag hebben die niets te maken heeft met hoeveel ruimte hebt in je magazijn.

HKHK
03-02-24, 17:28
Beetje jammer dat je de voorbode niet kunt verplaatsen.

tien1957
04-02-24, 17:50
Eindelijk wat nieuws, Sterrenval!
Vol goede moed ben ik begonnen aan die nieuwe uitdaging(en).
Na een aantal queesten had ik 4150 sterrenscherven verzameld.
Een mooi moment om die te verzilveren voor zo'n box lvl4. De inhoud 750 tita-erts, 1500 ijzererts en 2 manusscripten!!! Wat een onaangename verrassing :(
Ik snap en accepteer dat ik als lvl80 geen xp krijg, maar ook geen stermunten!!! :(
Wat mij betreft een gemiste kans voor spelers die lvl 80 zijn.
Het motiveert in ieder geval niet en misschien is dat ook wel de bedoeling van BB.

gekewe
04-02-24, 21:41
Het wordt tijd voor een hotfix, zo is er niets aan. Loopt voor geen meter

Crusader1981
05-02-24, 10:00
Je hebt maar beperkt de tijd, als je de missies niet op tijd af hebt dan start de missie opnieuw. Dat is bij meerdere missies het geval, bijvoorbeeld bij het schip heb je ook niet onbeperkt de tijd. In je burgemeesterhuis zie je dat de nieuwe grondstoffen maar een beperkte opslag hebben die niets te maken heeft met hoeveel ruimte hebt in je magazijn.

Ja is leuk dat de missie dan herstart maar er gebeurt verder niks meer, ook al maak je al die dingen opnieuw aan in je proviandhuis of wat je in je stermenu hebt staan proberen opnieuw toe te voegen aan burgermeesterhuis, niks werkt, zelfs als je alle gemaakte items verwijderd en opnieuw aanmaakt, je blijft gewoon hangen in de herstart van de missie, dat vind ik wel jammer

gekewe
11-02-24, 09:14
Na een hele cyclus niets gedaan te hebben toch maar weer 1 opgestart, maar het smeermiddel kan nog steeds niet gebruikt worden.
Jammer

WildeBras
11-02-24, 16:24
Ik ondervind een probleem met de missie : geen overhaaste acties van de nieuwe content Starfall..
De 5 afzettingen waar sterrescherven kunnen worden gemijnd waren verschenen. Drie kom ik vinden de andere twee niet. Pas toen ik de andere twee vond was een afzetting al uitgeput.
Nu heb ik dus 4 geregistreede en uitgeputte afzettingen maar in werkelijkheid zijn het er 5. Ik heb ook precies 1000 sterrescherven in voorraad. Maar deze missie kan ik dus nooit meer afkrijgen.

Vandaar mijn vraag om hulp.
MVG
WB.

Drunky
12-02-24, 20:20
https://settlersonlinewiki.eu/en/quests/starfall
alle hulp bij het zoeken naar de afzettingen en dergelijke vind je gemakkelijk op de bovenstaande wiki van het spel

HuggieBuggie
30-10-24, 05:09
die voorbode / starfall is volledig vastgelopen - geen enkele optie kan ik meer doen. daardoor is het een meest waardeloos item, dat dagelijks tot enorme ergernis leidt, want het is ook niet eens weg te halen als het er eenmaal is, bah!