PDA

Bekijk Volledige Versie : inlog probleem: serverzone is gecrashed

bresan
25-10-21, 13:13
Bij inloggen krijg ik serverzone is gecrashed

Ik was bezig met event op mijn eiland: had net avo jonge houthakker voltooid, hierna wat handels geplaatst en wilde op een missie klikken en kreeg toen deze error.
Ik geraak nu niet meer in TSO en blijf steeds deze melding krijgen, zowel met unity als client van wiki geraak ik er niet meer op.

bellejt
25-10-21, 15:41
idem hier na aktiveren liefdeszone.Ben eens benieuwd wanneer we antwoord krijgen en het opgelost is.Zo gaat wel je premium en vriendenbuf naar de vaantjes.Of is dat de bedoeling ?

gekewe
25-10-21, 19:24
Hier dezelfde problemen. Vanmorgen hoera hoera, ik kon weer een vriend en avontuur bezoeken. Spel spelen ging nog een beetje moeizaam, maar het ging. Na het activeren van mijn liefdestuin kreeg ik dus deze melding. Ik heb aan mod Yardly gevraagd of er een script gaat draaien (net als vroeger) volgens hem zou dat 1 keer in de 24 uur gaan draaien. Ik ben vergeten te vragen op welk tijdstip. Ook heb ik geprobeerd om via een andere browser in te loggen, maar dat lukt ook niet. Jammer hoor, hopelijk kan ik morgen weer inloggen.
Ik krijg ook als inlogscherm hamerman, geen halloween te zien.

poepje
25-10-21, 20:59
ik lig er ook uit na het activeren van de liefdestuin

uv65
09-04-23, 19:02
het is nu 2023 en ik heb het nu ook. kan er niet meer in juist tijdens het paasevent op eerste paasdag. bellejt als je dit leest kan je het dan aan mn gilde doorgeven?