PDA

Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Change log 19.10.2021

BB_Sious
12-10-21, 14:08
Dear settlers,

You are invited to post your feedback on Change log 19.10.2021 (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/22619).

Feel free to leave them in this thread!

Happy commenting!
BB_Sious

piapio
20-10-21, 18:24
Since the recent update the Christmas market is not working anymore? Anybody else with this problem?

SirJackOld
20-10-21, 19:37
Wat een verschrikkelijk drama dit.

Tjonge
20-10-21, 19:49
Echt he! Nog erger dan gisteren! Ben normaal gesproken van het halfvolle glas maar ook dat houdt eens op.

Christiaan1978
20-10-21, 20:37
ze kunnen het helloween event beter cancellen, je kan geen eens meer een avo spelen of heel de bende loopt weer in de soep

jwarh
20-10-21, 20:48
is nu werkelijk drama jah, spel gaat alleen maar slechter lopen.
als dit zo blijft met event zijn we niet blij en dan druk ik het zachtjes uit

McPhisto_NL
20-10-21, 21:59
It is very, very bad. Doesn't work.

copycat
21-10-21, 08:33
Geen idee wat ze nu hebben gedaan bij BB, maar nu doet mijn eiland niks anders meer dan vastlopen. Weer een top-update :p

Pirkeva
21-10-21, 09:00
client werkt ook niet voor me. heb client.swf gehaald van wiki.

BlackMedusa
21-10-21, 10:33
het is werkelijk een ramp om te spelen, komt er nog een hotfix voor de hotfix, het wordt alleen maar erger en erger

Emootje
21-10-21, 10:46
Er leek wat zand tussen de radertjes te zitten maar na de "update" is het compleet bagger. Client, kerstmarkt, kerstbakkerij werken inmiddels ook niet meer, gens verspringen, or's en geo's versturen is errug irritant geworden door verspringend kader waardoor je vaak mis klikt. Spel loopt heul, heul heul vaak vast.
Laat ik positief eindigen, boekbinder doet het bij mij, graag afblijven, niet updaten, zelfs niet aan denken.

Primeval
21-10-21, 12:50
Bij het bezoeken van een avontuur krijg ik een melding en loopt het spel vast. de melding in de browser:
www.thesettlersonline.nl meldt het volgende:
An error occurred running the Unity content on this page. See your browser JavaScript console for more info. The error was:
Uncaught RangeError: Maximum call stack size exceeded

De java console meld:
An abnormal situation has occurred: the PlayerLoop internal function has been called recursively. Please contact Customer Support with a sample project so that we can reproduce the problem and troubleshoot it.
(Filename: Line: 397)

Graag deze fout herstellen want we kunnen zo geen avonturen spelen. Geen avonturen geen pompoenvullers dus geen halloween event!

Pirkeva
21-10-21, 14:27
Wow, ik moest ff scrollen om alle replies van BB te verwerken. Wat geweldig toch weer...

BB_Sious
21-10-21, 14:48
Dear players,

We will deploy another hotfix before the start of the Halloween event to address some outstanding issues: namely the Love Tree, Royal Explorer, and some more locked zones/crashes. The various "Uncaught RangeError" that appear in the game will be addressed in a separate update. We apologize for the inconvenience.

Thank you for your patience and understanding in this matter.

Regards,
BB_Sious

Eekhoorn
21-10-21, 16:39
Another hotfix? Curious what won't work after that one. Building from scratch is better in my opinion.

longmen99
22-10-21, 07:16
Oeps, I did it again, moet BB hebben gedacht na de uitrol op de productie servers.
De vorige update op productie was 7 weken geleden voor het anniversary event.
Hierna 4 updates gedaan op de test omgeving, dus lees 4 sprints.
Dus geen van de tussentijdse updates zijn uitgerold op de productie omgeving (Oeps, I did it again).

En nu zijn de rapen gaar, want in welke sprint is deze fout erin geslopen, dat we geen avonturen kunnen spelen of naar een vriends zijn eiland kunnen springen.

Een schot voor de boeg:
Het probleem zit hem in de eerste sprint, jawel de back-end update, al het werk van de afgelopen maanden voor niets.
En we zitten net voor het Halloween event.

Mijn conclusie is: CHAOS bij BB, iedereen loopt gillend rond het gebouw ...

piapio
25-10-21, 20:57
Na de hotfix van vandaag werkte de kerstmarkt weer. Na de start van het event werkte de oermarkt weer niet. Wat betreft event: ors nemen geen pompoenen mee en missie "verzamel pompoenen" verdwijnt opeens. veel opnieuw starten en vastlopen...helaas!