PDA

Bekijk Volledige Versie : Inlogprobleem

tien1957
01-08-21, 21:02
Sinds vanavond 01 augustus, omstreeks 20.00 uur, kan ik niet meer inloggen.
Ik krijg de (fout)melding ‘Serverzone is gecrasht. Er is een fout opgetreden in deze zone. Probeer het nog eens een keer’.
Zie printscreen https://prnt.sc/1i4kv1v
Mijn windows 10 is up-to-date, browsergevens gewist en (dns)cache geleegd.

Is dit een bekend probleem en/of hebben er meer spelers last van?
En het allerbelangrijkste kan dit worden verholpen a.u.b.

Met vr. gr.
Tien1957

Heremiet
02-08-21, 05:23
Ook hier vanochtend, 2 aug, slechtste inlog tot nog toe en spel nog langzamer dan 'normaal'.

Het zou me ondertussen geen reet meer uitmaken als ze de stekker er vandaag nog uittrekken. Genoeg ander vermaak op www.

tien1957
02-08-21, 08:05
Hij doet het weer.
Als het al een serverprobleem was, schijnt dit vandaag opgelost te zijn.

Overigens probeerde ik eerst op opdvies een e-mail te sturen naar account.support@thesettlersonline.nl, omdat sturen middels het contactformulier ook niet lukte.
Dat lukte ook niet, 'Mail Delivery System'oftewel het bericht kon niet worden bezorgd :(

Ik hoop dat er wel gauw enige verbetering komt, want zo is TSO echt niet leuk meer.

Osirus
02-08-21, 12:35
Klinkt dan wel als een serverprobleem, als zowel inloggen, als contactformulier als de mail niet werkt.

sdffs
30-08-21, 10:14
Steed kon ik niet inloggen. Tot dat ik een nieuw account had gemaakt. LVL1
Maar graag zou ik de mogelijkheid hebben dat mijn oude account weer zit gekoppeld aan mijn uplay account
en niet deze.

totalnuts
30-08-21, 19:37
Steed kon ik niet inloggen. Tot dat ik een nieuw account had gemaakt. LVL1
Maar graag zou ik de mogelijkheid hebben dat mijn oude account weer zit gekoppeld aan mijn uplay account
en niet deze.

misschien straks na de update, misschien ook niet, kan hier al 5 weken niet inloggen, dankzij wiki kan ik nu wel met de oude client spelen daar kan ik wel mee op me oude account spelen

copycat
01-09-21, 09:13
Client start niet meer op hier, toch weer 2 dagen kunnen spelen :p

totalnuts
01-09-21, 09:26
Client start niet meer op hier, toch weer 2 dagen kunnen spelen :p

jup hier ook, portable doet het wel maar blijft unity ziet er naar uit dat het gewoon game over is steeds kijken wat wel of niet werkt wordt je ook zat

copycat
02-09-21, 11:19
jup hier ook, portable doet het wel maar blijft unity ziet er naar uit dat het gewoon game over is steeds kijken wat wel of niet werkt wordt je ook zat

En na de hotfix start client weer wel, maar geeft een foutmelding.

Edit: nieuw client.swf bestand van wiki pakken.

BB_Sious
13-09-21, 13:46
Dear players,

We have already fixed the recent connection issues. You should now be able to access the game.

If you're still unable to access the game, please contact our Support team for further assistance.

Regards,
BB_Sious