PDA

Bekijk Volledige Versie : Droevig bericht vanuit de gilde PRINS

MOD_Snorrebaard
04-05-21, 20:03
Helaas een droevig bericht vanuit de gilde PRINS over Yvonne, TheVon1, zij is overleden aan de gevolgen van COVID-19 en laat 3 kinderen en een kleinzoon na.

Het volledige bericht:
prnt.sc/12hn6cn (http://prnt.sc/12hn6cn)

Namens BB en het MOD-team willen wij u allen sterkte wensen.

Tribus
04-05-21, 20:31
Je laat een leegte achter bij ons in de gilde, je was altijd een steun en toeverlaat voor vele hier.
Onlangs heb je nog je mannetje verloren en nu dit bericht.

We hopen dat jullie nu samen een lekker pilsje kunnen pakken daarboven.

RIP Yvonne :(

bellejt
04-05-21, 20:34
innige deelneming aan de familie en allen die haar kenden IRL of via de games

AngelNoah
04-05-21, 20:36
lieve Yvonne thevon1
ik denk niet dat ik u ken maar wat een vreselijk nieuws
ik leef met iedereen mee
heel veel kracht en steun met dit grote verlies aan de gilde maar ook aan fam en vrienden
sterkte allemaal rip Yvonne gecondoleerd allemaal

brendalientje
04-05-21, 21:04
ik wens de familie en gild leden van Yvonne heel veel sterkte de komende tijd

easey
04-05-21, 21:22
We willen alle familieleden en ook het gilde PRINS veel sterkte wensen.
Ook hier in ons gilde Old Sack zullen we haar missen

Tinkerbel1
04-05-21, 21:23
Gecondoleerd, voor de familie en vrienden van Yvonne. Sterkte voor ieder die haar heeft gekend, van heel nabij en verder weg. Triestig dat een virus zoveel pijn, ongemakken en levens kan verstoren.

MOD_yardly
05-05-21, 06:12
In een internet spel lijken we eerst allemaal bijna gelijk: gewoon een avatar met een gezicht. Dan, door praten kunnen we toch steeds meer van onszelf laten zien. Anderen leren ons kennen terwijl we van elkaars echte leven bijna niets weten. Man, vrouw, oud, jong, het maakt vaak niets uit. En dan toch ontdekken we spelers die op gaan vallen. Die toch anders zijn.

thevon was voor mij zo'n speler. Ze wist heel veel van het spel en ik kon haar dingen vragen: kan je dit even voor mij uitzoeken, weet jij of dit klopt? En altijd was ze er om te helpen.

Ik zal het missen, ik zal haar missen.

Mod_yardly

Tribus
05-05-21, 11:24
Hoi Yardly, klopt idd. ze wist er erg veel van en zocht alles uit. ze sprak ook vaak ik heb ff contact met mod Yardly :)

thx voor de berichtjes

granpah
05-05-21, 15:35
het spel zal niet meer het zelfde zijn zonder jou lieve Von.... zo zitten we samen gezellig eitjes te scoren en zo ben je er niet meer. ik zal onze gesprekken missen over de RL problemen en samen er ook over lachen.je cijferde jezelf vaak weg als het ging om het helpen van anderen, wat ik altijd een super gebaar vond. je nalatenschap gaan we zeker koesteren in de vorm van de mega veel gidsjes die je maakte voor een ieder.
rust zacht Von...

Opa (rien)

DONDER1
05-05-21, 16:05
Lieve Von/oma we zijn allemaal diep geschokt met het plotselinge overlijden, wij zullen je ongelofelijk missen.
Ik ken je al heel wat jaartjes, je was nog maar pas begonnen in het spel, ik had toendertijd de naam Rattaplan iedere dag kwam ik jou eiland inspecteren :)
En als ik dan afgekloven stammetjes zag, sprak ik jou daarop aan hahaha, we grapten er nu nog over, en je zei heb ik heel veel van geleerd.
Je was voor de beginnende speler een rots in de branding, je hielp iedere speler met heel veel liefde en met heel veel geduld.
O lieve Von/oma rust zacht en neem samen met je mannetje, daarboven een lekkere juppeke.

Donder ( Dirk)

frawil
05-05-21, 16:47
von, je was er altijd voor iedereen stond je steeds klaar met raad en daad, we betreuren allen je zo plotselinge heengaan en je verlies kan niet meer goed gemaakt worden, dank je dat in ons midden was en we gaan je zeker missen
aan iedereen en vooral je famielie die een heel zwaar jaar achter de rug hebben mijn oprechte deelneming
frans (frawil)

Martien1
06-05-21, 09:12
Von ik zal je missen.
Martien

davidkarim
06-05-21, 10:08
Lieve Von, Wat zal ik je missen zeg, jij was mijn maatje 7 jaar lang elke dag werden we wakker en dan begon onze goedemorgen met een dikke kop koffie, je was een deel van mijn leven geworden, met gesprekken over het spel en het echte leven, als ik aan het koken was en wist even niet hoe ik iets moest maken kon je me altijd haarfijn uitleggen hoe het moest (Oma weet raad). Wat zal ik je missen zeg, het spel nooit meer het zelfde zijn zonder jouw, maar we gaan je in ere herrinneren.
Voor de hele familie gecondoleerd en heel veel sterkte.

David

Miss_Impossible
08-05-21, 18:59
Lieve Von, ik kan het nog steeds niet geloven. Hoe kan het leven zo in 1 klap veranderen? Het zal zeker niet meer hetzelfde zijn nu jij er niet meer bent. Woorden schieten te kort om jou als persoon te omschrijven. Ik ken je als een prachtig mens, die altijd paraat stond om anderen te helpen. Als we het even niet meer wisten werd al snel gezegd: "vraag het maar even aan Von, die weet alles". Je was ook altijd geïnteresseerd in anderen en hoe het met ons ging. Door jou voelde ik me snel welkom en wilde ik ook niet meer weg uit de gilde. Je laat een leeg plekje achter, die niet gevuld kan worden en ik ga je zeker missen.
Heel veel sterkte voor je familie. Zij zullen jou nog veel meer missen.

Ingrid

Samverhoo
08-05-21, 20:47
Yvonne is gegaan met spijt in het hart ze gaat blijven voortleven in ons hart ze heeft ons geholpen met alles ze heeft of had beter gezegt een mooi leven gehad ze wilt niet dat we hier zitten te treuren maar voortleven
ze heeft ons heel hard geholpen waar het kon maar dit moest haar lot niet zijn als covid 19 niet bestond was ze meschien nu nog met ons aan het spelen ze heeft haar sterk gedragen tussen al de mannen en vrouwen

rust zacht yvonne hopen ben je daar veilig wij blijven aan je denken

ik heb haar maar een paar maanden gekent maar ik als klein jochie heb in die paar maanden haar leren kennen ik wou haar nog langer gekend hebben maar dit moest haar lot niet zijn

met spijt in het hart maar Yvonne rust zacht :,(

Sam