PDA

Bekijk Volledige Versie : Problemen inloggen, ubisoft account koppelt niet meer met TSO naam



testjetestje
22-12-20, 13:47
Sinds zaterdag koppelt mijn ubisoft account niet meer met mijn originele TSO naam (longmen99).
Account hulp verzoek ingeschoten, maar alleen maar stilte.
Het enige wat ik zelf fout heb gedaan is dat ik mijn ubisoft account op vrijdag avond vermoedelijk geblokkeerd heb.

De enige wijziging welke ik vermoedelijk zie, welke er invloed op kan hebben, is dat voor de Nederlandse versie, het cerificaat is bijgewerkt van TSO.
Want deze gaf sinds begin september een foutmelding.

Sorry, dat ik dit onder een alternatief account doe...

Maar het stoom komt uit mijn oren, kerst event is gestart en kan niet meedoen.

BB_Sious
22-12-20, 15:28
Sinds zaterdag koppelt mijn ubisoft account niet meer met mijn originele TSO naam (longmen99).
Account hulp verzoek ingeschoten, maar alleen maar stilte.
Het enige wat ik zelf fout heb gedaan is dat ik mijn ubisoft account op vrijdag avond vermoedelijk geblokkeerd heb.

De enige wijziging welke ik vermoedelijk zie, welke er invloed op kan hebben, is dat voor de Nederlandse versie, het cerificaat is bijgewerkt van TSO.
Want deze gaf sinds begin september een foutmelding.

Sorry, dat ik dit onder een alternatief account doe...

Maar het stoom komt uit mijn oren, kerst event is gestart en kan niet meedoen.

Hello testjetestje,

Apologies for the delayed reply. Our support team is getting a lot of emails right now but you should receive a reply soon.

Regards,
BB_Sious

testjetestje
23-12-20, 15:38
Pfff, 24 uur later nog geen reactie van BB ...

en kerstavond nog steeds niets, dus dat wordt dus minimaal maandag, de 28e

Maar ja 'soon' is een rekbaar begrip natuurlijk ...

Ycul
23-12-20, 16:32
same here testje, sent in ticket to help desk friday to ask removing me from steam, so far nothing. Feel like completely ignored by everyone from BB.
Don't even care for event anymore, to late anyway now.

testjetestje
24-12-20, 18:32
Forum kick

Balmerius
25-12-20, 10:37
We missen je longman99 hoop dat bb jullie snel kunnen helpen. Mijn ervaring in het verleden is helaas niet zo best..

testjetestje
25-12-20, 23:49
Mijn account support ticket is: [Ticket#NL-2020121911000269]

of te wel ticket nr 269 voor zaterdag 19 december.

Heeft er iemand een ticket van zaterdag waar al reactie op gekomen is, of anders van de vrijdag, en welk nummer zou dat dan zijn.

Ycul
26-12-20, 09:56
Best apart, mijn ticket is van de 18e en is ticket nr 323 maar ook daar geen reactie

Lady-Milou
28-12-20, 17:30
Mijn Bitdefender begint de boel tegen te houden ,The Settlers Online.exe laat gedrag zien dat lijkt op ransomware en werd geblokkeerd.

enig idee wat ze daar in Duitsland aan het doen zijn ???

Ik kan dus niet spelen nu !! Dan weten jullie dat ;-)

testjetestje
28-12-20, 19:00
Je kan dit oplossen, als je dit zelf wilt, door het programma (The Settlers Online.exe) toe te staan.
Als je dit niet wil, kan je een ticket aanmaken, maar wachttijden zijn zeeeeeerrrrr lang.
Ik wacht zelf al voor mijn account meer dan een week.

copycat
28-12-20, 22:20
Mijn Bitdefender begint de boel tegen te houden ,The Settlers Online.exe laat gedrag zien dat lijkt op ransomware en werd geblokkeerd.

enig idee wat ze daar in Duitsland aan het doen zijn ???

Ik kan dus niet spelen nu !! Dan weten jullie dat ;-)

Staat in de beschrijving, dat je virusprul een false positive kan geven.
Uitzondering maken inderdaad.

copycat
28-12-20, 22:22
Pfff, 24 uur later nog geen reactie van BB ...

en kerstavond nog steeds niets, dus dat wordt dus minimaal maandag, de 28e

Maar ja 'soon' is een rekbaar begrip natuurlijk ...

Heb al een week niks gehoord, ticket op 21-12-2020 aangemaakt.
Zal wel weer verlopen...

longmen99
29-12-20, 22:35
Mijn ticket is opgelost, en kan weer spelen.

Ik hoop dat BB_sious van een fijne vakantie van een week heeft kunnen genieten.
Echter hierdoor is er weinig gedaan met de tickets uit deze wereld.
Ondanks dat ik mijn ticket in het engels had geschreven, worden deze dus niet door andere BB leden opgepakt.

copycat
30-12-20, 10:46
Sious regelt geen tickets.
Support is een andere afdeling, Sious is de community manager. Is iets heel anders.

tribbele
05-01-21, 20:16
Helaas ik heb het ook geprobeert tot kerst. maar kan er nu nog niet in, sorrie gilde leden.

copycat
06-01-21, 07:50
Antwoord op ticket duurde 2 weken. Maar daar was ie dan toch.