PDA

Bekijk Volledige Versie : Paasmissie. Blijft maar staan onder "Wachtende queesten"

Dasilva23
01-05-19, 07:19
Countdown tot volgende missie is verlopen. En ik heb geen actieve paas missie. En toch blijft mijn volgen missie (Her. terughalen) staan onder "Wachtende queesten

BB_Sious
01-05-19, 10:16
Hi Dasilva23,

We have received several reports about this and our team is already investigating these.

For some players, logging out for 20 minutes seems to resolve the issue.

We'll keep everyone posted if there any updates.

Regards,
BB_Sious

Hoad
06-05-19, 21:29
De dagen tikken lekker door, ik heb hier ook last van. Paasmissie "De Eierwedstrijd" blijft maar onder de wachtende missie staan.
Was wel in de planning om ook dit jaar alle prestaties te halen, gaat lastig worden zo :/

BB_Sious
07-05-19, 08:37
Hello Hoad,

I have forwarded this to our dev team. If anyone else has a locked or missing Easter quest after the hotfix on May 3rd, please post it here or send me a forum message.

Regards,
BB_Sious

MM006
07-05-19, 11:33
Ik heb ook een wachtende paasmissie, maar heb er ticket voor aangemaakt. Het was al bekend en ze zijn op zoek naar een oplossing

czapeczka
07-05-19, 11:58
Ik heb ook een wachtende paasmissie "de assistent van de paashaas". Ik loop zo wel 125 prestatiepunten mis en dus een upgrade van mijn pakhuis...

Wamsutta
08-05-19, 10:44
Jammer nog steeds geen oplossing Wachtende paas queesten

Yinxy
08-05-19, 12:55
Hier ook nog een wachtende quest "De Eierwedstrijd". Hier ook al een aantal dagen geleden een ticket over gemaakt.

BB_Sious
09-05-19, 08:12
Dear players,

Thanks for all your reports, they've helped us greatly. We are still looking into it and are working on a solution. However, as you might see the end of the event is coming up. We would like to inform you; that you can collect Easter eggs through adventures/trades and other activities. As for the question of what happens with the missing quest, we are working on it and are considering solutions which vary in possibilities; not everything is bound to the removal phase and we are still considering the best way to take.

Therefore, please be patient and give us some time to find the best answer to your questions. We will consider which step to take and keep you informed.

Regards,
BB_Sious

Colineus
09-05-19, 13:46
Ook bij mij staat er nog een quest op wachtend. Krijg hem niet startend..
Het gaat om de quest: "De assistent van de paashaas."
Hopelijk kan hij nog starten voor het einde.
Greetz, Colineus

LordZen
09-05-19, 22:13
De Queeste "Verloren Eieren" blijft alleen meer bij "Wachtende queesten" staan.
Ik kan nergens vinden wat ik moet voltooien om te kunnen starten.

in de tekst staat een "Undifined test"

Kan iemand mij helpen??

https://forum.thesettlersonline.nl/attachment.php?attachmentid=885&d=1557436285

MM006
10-05-19, 10:39
@ Lordzen: Zoals je in dit topic kunt lezen, zijn er meer mensen die dit probleem hebben. Een bug. Wat je kan doen, is duimen dat ontwikkelaars op tijd iets verzinnen. Verder niets.

Disasterlicious
11-05-19, 06:09
Tot op vandaag aan toe blijft de missie 'de eierwedstrijd' maar staan bij wachtende queestes, terwijl alle andere allang gedaan zijn.

copycat
11-05-19, 14:40
Too little, too late....

MM006
13-05-19, 10:40
@ BB_Sious: Ik vind het zeer jammer dat BB die bug uiteindelijk niet gefixt heeft. En vervolgens ook geen andere oplossing heeft weten te realiseren voor spelers die hinder ondervonden. Spelers dan informeren dat er eieren te verkrijgen zijn via avonturen en handel is natuurlijk wel een dooddoener..
Volgende keer die timer voor volgende missiereeks, maar achterwege laten - of goed en volledig testen. Dat was de enige wijziging en heeft dus waarschijnlijk te maken met de bug.. Nu heeft het voor veel mensen meer kwaad dan goed gedaan.