Bekijk Volledige Versie : Inlog problemen
Ik ben al ruim een uur aan het proberen in te loggen. Ik blijf op een mooi valentijns scherm hangen met een balk tot halverwegen. Zoon heeft het ook. hebben andere ook problemen met in loggen?
Ja, ik heb exact hetzelfde, helaas.
Christiaan1978
26-02-19, 19:39
ik zit ook al een half uur te kijken naar een balkje wat 1mm per minuut verschuift naar rechts tijdens het inloggen.
Cache geleegd, ge refreshed, niets helpt helaas. Dit gebeurd steeds vaker, vooral deze maand is het drama met inloggen.
Hier al sinds 4 uur vanmiddag niet geluk om in te loggen-zelfde mooie valentijnscherm hier. Helaas zullen de bloemenveldjes nu wel leeg zijn..het gebruikelijke cache legen en dergelijke helpt niet. Helaas.
ondertussen ook cache's geleegd. ik kom nu niet eens meer bij de balk van de valentijnspagina.
niet alleen de bloemenveldjes. Contact formulier gaat 2 dagen over heen.
Ben wel benieuwd of het alleen een aantal accounts zijn of dat iedereen er last van heeft
BlackMedusa
26-02-19, 20:09
hetzelfde probleem hier, zelf op verschillende browsers geprobeerd, blijft halverwege valentijnspagina hangen
Kan al 2 uur niet meer inloggen nog ff lopen mijn valentijnsveldjes leeg ! alles geprobeerd cache leeg enz
Christiaan1978
26-02-19, 20:47
ik geef het op na twee uur proberen.. krijgen we als compensatie nieuwe bloemkwekers van BB?
Ik ben al bijna online, nog een 1,5 uurtje wachten denk ik
Lijkt me iig een grote bos bloemen voor de getroffenen. Nog niet te spreken over gemiste opbrengsten en aanvullingen
Jack_Silver
26-02-19, 21:02
Zelfde probleem. Ben ik nu straks mijn inlog bonus kwijt?
geeft zo een time out. mag dan weer op nieuw beginnen. ook al 2 keer gezien ondertussen
Bij mij lukt inloggen ook al een paar uur niet. Cache legen, andere browser, niks helpt. Kost me een dag en een hoop bloemen. Flauw hoor.
lukt hier ook niet, wil iemand mijn velden stil zetten of bijvullen :P
Een gildelid komt al 2 dagen het spel niet in. Heeft cache geleegd en diverse browsers geprobeerd, maar niets helpt.
ik kom er ook niet meer in. spel had tijdje kuren.. laptop opnieuw opgestart.. alles geleegd . en hang nu ook ergens.. :(
om precies te zijn balk hangt links naast 2e stuk lint van strikje.. sorry lange dag.. LOl
Ik kom er ook al de hele dag niet in. 4 verschillende browsers en alle cache leeg. Zelfs hun eigen "app" doet het niet. Balkje blijft hangen precies onder het witte streepje van de strik.
het werkt weer... denk ik :)
Verlopig werkt nog niets. Verbaads me wel dat er vanacht iemand op de support ticket heeft gereageerd. Helaas met een standaard antwoord van legen cache's en flash updaten wat dus niet helpt. Wie weet gaat het nog opgelost worden voor het einde van het event.
Laten we ze overspoelen met forum posts en support tickets. misschien gaat er dan een belletje rinkelen
ja hier ook geen mod te zien, jammer hoor. ik kan er nu in...veldjes helaas overleden...
je hebt geluk dus. Gefeliciteerd.
vreemd genoeg kan ik op het account van mijn zoontje wel inloggen op mijn laptop dus ligt het probleem niet aan mijn laptop.
vreemd hoor Dxack..houd moed. eens kijken hoe het vanmiddag gaat.
uiteindelijk gelukt. wel met erg veel moeite. erg vreemd allemaal
inlogprobleem !! al ruim 40 minuten
hier ook inlogproblemen
--> ben inmiddels ingelogd :)
blijf weer onder het niet bestaande strikje hangen :( zucht
hier ook weer inlog problemen. ligt dus niet aan mij.
na ruim 1 uur is het gelukt
Inloggen in de avond uren blijft een drama en ja cache geleegd, internetsnelheid perfect. Doe hier eens een keertje iets aan programma maker of wat dan ook. heel klein beetje irritant aan het worden
kben ook weer niet welkom :(
kben ook weer niet welkom :(
Hier het zelfde :P
Hier van het zelfde.... :(, kennelijk is het moeilijk het spel stabiel te houden. Ik leerde vroeger iets over "never change a winning team", maar dat is kennelijk niet meer belang in Agile, scrums, lean, mean en weet ik allemaal wat voor een faluwe kul. Zullen we nu gewoon eens een paar maanden proberen een stabiel spel neer te zetten?
Christiaan1978
06-03-19, 21:04
helaas pindakaas, wederom niet kunnen inloggen vanavond. wanneer komt er weer een week dat we 7 dagen achter elkaar kunnen inloggen voor de bonus?
na anderhalf uur mag ik er op. Waardeloos
Het spel piept en kraakt weer van alle kanten, bijna als vanouds zeg maar. Het zou me niets verbazen als TSO dit jaar nog besluit om het einde van de Settlers online aan te kondigen.
Morgen maar weer eens proberen.
DextersLab
07-03-19, 17:48
En opnieuw is het weer zover. Gezien de frequentie waarmee dit gebeurt kan ik alleen maar zeggen; wat een stelletje amateurs...
Hildegardis
07-03-19, 19:10
na ruim 1 uur nog niet gelukt
Voor mij ook de derde dag op rij. We (NL) zijn trouwens niet de enige server met dit probleem.
ik ben er ook weer bij :( al ruim een half uur nu
ik ben helemaal van slag :P
Vanavond heeft het maar 40 minuten geduurd !!
Hier idem dito. Ik kom er niet in. Balk blijft maar hangen, kreunen en steunen, maar er gebeurd niets. Na al het gehakkel in het spel kom ik er nu helemaal niet meer in.
Dat is nu al dag drie op een rij.....
Christiaan1978
07-03-19, 21:16
wow, ik was binnen 35 minuten ingelogd vandaag :p
opnieuw niet inloggen rond dit tijdstip...4e avond op rij...beetje ontmoedigend..oorzaak onduidelijk...
Hildegardis
08-03-19, 19:35
weer inlog problemen het houd niet op flash problems ja denk ut mede omdat brownsers het bijna niet meer ondersteunen wat nu BB???
Gaarne reactie van BB, en dan niet van die flauwe kul je moet je cache legen pffff zo goed koop antwoord daar trappen wij niet meer in.
Nu alweer ruim een uur bezig om in te loggen grrrrrrrrrr.
Zijn vast meerdere die last heeft van het niet in kunnen loggen, zou zeggen MELDEN SVP.
Hildegardis
08-03-19, 19:57
flach op het end bb op ut end lijkt mj simpel , html5 dit spel lijkt mij onmogelijk in een week te converteren zijn ze een maandtje of 2.3 mee bezig,mischien zijn ze al bezig met dat gedoe
onderwijl zijn wij de pisan maar och tis maar spel en we krijgen er iets beter voor terug maar html5 woord aangestuurd door java dus dat woord omschakelen....( da bb geen commentaar geeft lijkt mij volkomen terecht (sarcasme modus)want wie snapt dit ?
Tip:)java upgrade ivm met inlog java .com
Wauw, wijze woorden, zelf bedacht?
flach op het end bb op ut end lijkt mj simpel , html5 dit spel lijkt mij onmogelijk in een week te converteren zijn ze een maandtje of 2.3 mee bezig,mischien zijn ze al bezig met dat gedoe
onderwijl zijn wij de pisan maar och tis maar spel en we krijgen er iets beter voor terug maar html5 woord aangestuurd door java dus dat woord omschakelen....( da bb geen commentaar geeft lijkt mij volkomen terecht (sarcasme modus)want wie snapt dit ?
Tip:)java upgrade ivm met inlog java .com
Goed gezegd hoor Hildegardis, lekker je hart luchten op jouw manier. Top.
Hildegardis
10-03-19, 20:37
Goed gezegd hoor Hildegardis, lekker je hart luchten op jouw manier. Top.
jij vat hem:)
Gisteren helemaal geen problemen gehad met inloggen, nu blijf ik weer hangen
Toch weer een uur verder, en ben ik vanavond de enige?
Christiaan1978
12-03-19, 21:06
ik kom er wederom ook niet in, CCleaner gedraaid om alle zooi van de laptop te krijgen maar nog steeds niet binnen bij TSO..
Wanneer komt er verbetering, 2022?
Toch weer een uur verder, en ben ik vanavond de enige?
Na anderhalf uur gelukt, Ben het helemaal zat, nooit problemen gehad, is begonnen met implantatie event.
Dus had gehoopt dat het na verwijdering over zou zijn. HELAAS
zelfde hier. smorgens geen probleem. na 1600 begint het feest. vanavond gecrashed en kom er niet meer in. idd begonnen met event. daarna nog niet over. wie weet met de update . . .
Tweety2014
15-03-19, 19:18
Ben ik de enige die (alweer) niet in kan loggen?
Nee, je bent niet de enige. Hopelijk gaat het na de update (dinsdag) beter.
Christiaan1978
15-03-19, 21:48
ik kom er wederom niet in na een uur wachten, kunnen ze bij BB gewoon niet aangeven dat de server overleden is of op een subtiele manier zeggen dat we allemaal moeten stoppen met TSO omdat ze geen zin meer hebben om de boel online te houden?
marco_polo_1984
16-03-19, 19:01
Na al die jaren spelen heb ik 1 ding wel geleerd. Het ligt nooit aan BB :-)
ik kom er wederom niet in na een uur wachten, kunnen ze bij BB gewoon niet aangeven dat de server overleden is of op een subtiele manier zeggen dat we allemaal moeten stoppen met TSO omdat ze geen zin meer hebben om de boel online te houden?
Daarom bieden ze ook continu edelstenen aan met bonus... oprot-premie!
Hoe kom je daar nou bij, natuurlijk ligt het probleem bij .. heb je je cache al eens geleegd :) Maar na vandaag wordt het allemaal anders !!!!!!!!! Fingers crossed :)
Het duurt nog steeds eeuwen om in te loggen. Het lijkt nog trager te gaan dan voor de update van vanmorgen. Helaas daar geen vooruitgang in te zien.
Het begin van het einde, server is al jaren meer dood als leven, flash die er mee gaat stoppen, ik denk dat het zo langzamerhand over en sluiten is.
Maar ja wie weet he, komt het allemaal nog eens goed. Fingers crossed Kolkie
Sinds ik me heb afgemeld kan ik niet meer inloggen. Het inlogscherm ziet er ook aardig anders uit alsof er van alles niet kan worden geladen. Het forum werkt echter nog probleemloos.
Zijn weer goed bezig :( kan weeeer niet inloggen
Sjoerd5371
09-04-19, 06:18
Sinds het uitloggen van gisteren kan ik ook niet meer inloggen. Alles geprobeerd, cache legen, verschillende browsers en zelfs verschillende pc's/laptops. Nergens kan ik inloggen. Zelfs de landingspagina van TSO wordt niet goed weergegeven.
Kan sinds gistermiddag niet meer inloggen. Kom niet verder dan voorbeeld.
i63.tinypic.com/2e52ujc.png
En ja, aan alle vereisten/voorwaarden gedaan, cache en browsergeschiedenis geleegd/gewist, diverse browsers geprobeerd zoals Opera, IE, Chrome enz etc... met steeds hetzelfde resultaat, geen dus.
De informatie is zoals gebruikelijk weer jeweetwel
Sjoerd5371
09-04-19, 07:02
Precies hetzelfde als bij mij dus Heremiet.
Kan sinds gistermiddag niet meer inloggen. Kom niet verder dan voorbeeld.
i63.tinypic.com/2e52ujc.png
En ja, aan alle vereisten/voorwaarden gedaan, cache en browsergeschiedenis geleegd/gewist, diverse browsers geprobeerd zoals Opera, IE, Chrome enz etc... met steeds hetzelfde resultaat, geen dus.
Kom er vandaag ook niet meer in.
Hier precies hetzelfde aanmeldscherm:(
Hier ook.
Tevens bij Firefox de volgende melding:
https://prnt.sc/n9fc63
https://prnt.sc/n9fc63
Hier ook hetzelfde.
De andere landen krijgen wel een 'gewoon' inlogscherm.
Lijkt mij een Nederlands server probleem.
Sjoerd5371
09-04-19, 08:50
Kan het ook met de provider te maken hebben? Dat alleen Ziggo klanten er last van hebben?
Hier ook geen mogelijkheid tot inloggen (vanaf gisterenavond), vanwege een kapotte homepage. Engelse is wel gewoon bereikbaar, maar als je via daar NL kiest, kom je weer uit op de kapotte pagina.
@sjoerd5371, niet provider afhankelijk.
Bij mij is het gefixed.
Thnx BB
Sjoerd5371
09-04-19, 09:16
Bedankt voor je reactie MM006.
Inmiddels kan ik weer op de homepage komen :)
Om vervolgens de mededeling te krijgen van onderhoud :(
Dat onderhoud was natuurlijk gepland maar dat is wel super onhandig nadat je al 16 uur niet hebt kunnen inloggen.
Aanlogscherm ziet er nu weer uit als gebruikelijk, bij mij dan, en ik kan weer inloggen, waardoor ik maar aanneem dat het niet kunnen inloggen vanaf gisteravond voor iedereen verholpen is...
Ik krijg nu wel een 'normaal' inlogscherm, maar wel met de melding:
"Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie. We werken aan een oplossing voor dit probleem."
En wat denk je aan informatie te vinden op de homepage en het forum voor meer informatie ... helemaal niets! Tot nu toe geen woord :(
Er is onderhoud 10...
Implementatie van het paasevent wat maandag a.s. begint...
Dus... eerst bijna een dag niet kunnen inloggen, en dan onderhoud... zo kom ik natuurlijk nooit aan 7 dagen achtereen inloggen en 100 edelsteentjes extra...
Goh, ik mag weer meedoen, 19 uur later...
Er is onderhoud 10...
Implementatie van het paasevent wat maandag a.s. begint...
Tja, dat kon ik vanochtend niet zien toen ik probeerde in te loggen.
Die melding van gisteren dat er vandaag een game update was heb ik gemist.
Gelet op eerdere reacties hier was ik ook niet de enige.
Ik snap dat wel, als je bent ingelogd kijk je ook niet meer terug naar het inlogscherm.
Volgens mij een kleine moeite als je wel bent ingelogd dat je hiervan een 'ingame' bericht krijgt en/of een melding in alle chats.
In ieder geval genoeg manieren om ons te informeren of kunnen ze dat niet verzinnen bij BB?
Dear players,
Yesterday evening of April 8th, The Settlers Online NL homepage did not load properly due to a configuration issue with the site’s SSL security certificate. At about 10:00 CEST this morning, the homepage was fully restored.
The game server and was not affected and it stayed online until the start of the maintenance this morning. The forum was also unaffected and it remained online all this time. I know this has caused some players to be unable to enter the game and that can be a very frustrating time, and for that, I apologize.
Rest assured that we will take measures to prevent this issue from happening in the future.
Thanks for your patience and understanding.
Regards,
BB_Sious
en toch, nog steeds kan ik niet inloggen.
ik blijf maar vastlopen in het scherm met het dorpje en de man met de hamer....
bummer... da's de 2e dag in n lange lange TSO-carriere dat ik niet online kom... :-(
Christiaan1978
09-04-19, 20:22
@ Sious, vandaag weer een uur bezig geweest om in te kunnen loggen, dus er is niets veranderd na het onderhoud. Wanneer wordt dit nu serieus opgelost?
gildelid is al vanaf vanmorgen half 6 aan het proberen om in te loggen. Blijft weer op de bekende plek hangen. Het is om moedeloos van te worden.
Zal me niets verbazen als er mensen zijn die om deze reden stoppen met het spel.
Oja en de tijd die hier vermeld word loopt 1 uur achter.
Oja en de tijd die hier vermeld word loopt 1 uur achter.
Reden hiervan is dat de server waar tso op draait geen wiseling naar zomer uur kent.
Dat is al jaren zo.
inlogproblemen nog steeds niet opgelost. Wachttijd loopt steeds hoger op. Voor event tot half uur - nu nog langer - djw BB
Christiaan1978
15-04-19, 19:56
Best leuk het paasevent, maar wat als je niet kan inloggen omdat de server weer niet mee werkt? Zit alweer drie kwartier naar het opstart scherm te kijken..
Wanneer wordt dit nu serieus aangepakt dat alle spelers normaal in kunnen loggen, als alle spelers afgehaakt zijn door dat gepruts van BB?
Christiaan1978
16-04-19, 20:48
Bedankt BB, weer niet in kunnen loggen vanavond, wordt dit gecompenseerd met een tegoedbon in de paasmarkt, zo kom ik nooit aan mijn eieren..
weer ruim een half uur stilstaan op dezelfde plek als bij het vorige event. Waardeloos
Ik na 3 kwartier in kunnen loggen, Gildelid is ook al een half uur bezig. Ander gildelid probleemloos erop. Wat een willekeur !!
Doe er eens wat aan aub
Het is vooral frustrerend dat er op allerlei andere klachten/klachtjes wel word gereageerd door BB Sious,.. en dat er iets aan gedaan gaat worden met een fix, maar dat dit chronische probleem waar bijna iedereen last van heeft TOTAAL word genegeerd door BB en dat er geen enkele uitleg word gegeven,.. laat staan dat het word opgelost!
Bijna niemand heeft er last van, daarom wordt er niks aan gedaan. Het wisselt ook... ene keer duurt het lang, andere keer niet.
Persoonlijk heb ik er maar 1x last van gehad.
ach al pas dag 6 dat ik er niet op kom via chrome...
Christiaan1978
21-04-19, 20:13
Ik kom er vanavond ook weer niet in, zit al weer een paar uur te wachten tot ik er door kom. PC schoongemaakt van alle rommel, maar kom er zowel met de TSO als gewone browser niet in. Het blijft tobben dit event helaas.
Problemen met inloggen begint echt absurde vormen aan te nemen. Wat een r**zooi.
Heb er hier alleen veel last van als ik onder VPN online ben.
mijn man is alweer een half uur aan het proberen, andere sites gaan gewoon goed. Dus lijkt me duidelijk dat het een probleem bij Settlers is.
Christiaan1978
30-04-19, 21:29
na anderhalf uur proberen kom ik er nog steeds niet in, verschillende browsers geprobeerd, cache geleegd, het maakt allemaal geen fluit uit.
@Sious, kunt u mij een dag premium tegoed doen omdat ik vandaag weer niet online kon komen, beetje zonde van mijn premium week.
Beter is het om de server eens onder handen te nemen, maar dat is een utopie volgens mij..
Dear players,
In case you've missed it, we have posted a guide that should make the game load faster. You can find it > here (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/21443) <.
If you have any questions, you can send them to me via forum message (https://forum.thesettlersonline.nl/private.php?do=newpm&u=454567) or you can send them to our Support Team.
Happy settling!
BB_Sious
Lordoftwente1
01-06-19, 13:17
Het opstarten duurt te lang.
Kan via mijn laptop niet meer op spel.
Dit ligt niet aan mij of apparatuur.
Heb nieuwe laptop met w10 een snelle i5
Mijn acer vaste computer is ook I5 .
Dat ligt dus aan het spel.
Zou daar een oplossing voor kunnen komen.
Het laden duurt dermate lang dat je er gewoon niet op komt.
Weet ook dat dit al langer speelt .
Met vriendelijke groeten : Lord of twente 1.
Men is er mee bezig (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/21467-Community-Update-27th-of-May-2019?p=40104#post40104)
Het is de hele week alweer tuut. En de tips werken gewoon niet. Zucht
http://prntscr.com/nxtdiw
Bump?
Inloggen weer eens onmogelijk vandaag....
Christiaan1978
18-06-19, 20:18
Hadden ze met het onderhoud van vanmorgen iets aan het inlog probleem kunnen doen, duurt tegenwoordig weer minimaal een half uur voordat je ingelogd bent, het wordt steeds rustiger op TSO zo, ze gooien allemaal het bijltje er bij neer..
Niet alweer... nog steeds:)
Eind 2020 is alles opgelost ;)
wezullenzien
19-06-19, 08:31
pfff ben alweer 45 min bezig om te proberen in te loggen begint er mij echt kwaad in te maken :((
BB al dik spijt van dat ik edel steen put gekocht heb voor deze rommel :(((
Dear players,
Your feedback about the game's long load time has been forwarded to our production team. Improving the game's performance is one of their priorities and they are continually working on it.
For now, if you are ever stuck on the loading screen, I suggest that you wait around 2 to 5 minutes then hit the refresh button (or F5) and you should be able to load the game normally. Repeat this process if it does not work the first time. This workaround has worked for many players, given that their device has ample resources to run the game and running the latest app/software versions.
Please do not clear the browser cache before and after hitting the refresh button since this will erase the game data that has been already downloaded in your browser. If you do clear the browser cache all the time, your browser will have to re-download the whole game data once again. Thus, it is also a good idea to turn off any apps that erases all your browser cache automatically or at least change its settings to manual when playing the game.
Thank you for your patience and understanding in this matter and I hope that you continue to play The Settlers Online.
Regards,
BB_Sious
We need to add an addition for Chrome:
--disk-cache-size=5000000000 --media-cache-size=5000000000 --disk-cache-dir="C:\chrome_cache"
Is dit advies nog van toepassing?
Met vr. gr.
Tien1957
nee, doet niks (niet echt iig).
Meer een zoethoudertje voor de goedgelovigen;)
Dear Settlers,
It's time to kick-off this year's Summer Event with a first look at the newly published Dev Diary to find out more about the upcoming features:
New buffs: Footie Field: Incitement and Rain of Flaming Arrows
Three new buildings: Tree House, Storage Tower and Friar Tribute
Two Specialists: Adventurous Explorer and Archeological Geologist
New Seasonal Adventures: Nearly all adventures provide 3x XP and double loot (excluding buildings)
Hoe moeten wij allemaal a.s. maandag aan het zomerevent beginnen als wij collectief niet eens ingelogd raken?
Mijn scherm ziet er nu al 4 dagen zo uit en ik kom geen steek verder.
http://prntscr.com/o56n6w
Met Puffinbrowser op mijn mobiel met enige gratie wel een keer in kunnen loggen, maar daar liep het spel meteen vast en kon ik mijn OR's en Geo's niet eens weg sturen.
Het hele riedeltje al eens gedaan. Cache geleegd, paar keer gefrustreerd op 'F5' drukken, niets werkt. Ik wordt hier onderhand schijtziek van!
Edit: ik ben er nu eindelijk, na 45 minuten eindelijk eens in...
Zelfde hier. Maakt niets uit hoe lang ik wacht or reload, na het "onderhoud" loopt het spel vast in dit plek. Vroeger kon ik tenminste na 2 a 3 reloads wel spelen. Goed geoptimaliseerd! Keep up the good work, BB!
Prins-Larsje
22-06-19, 22:30
helaas kan ik ook al dagen niet inloggen. wanneer is er een fix? BB?
GreenBaron
23-06-19, 23:43
ruim een uur gewacht en nog steeds niet ingelogd. Is voor mij de eerste keer dat ik zo lang moet w88 maar kan me voorstellen, dat dit voor menig ander een dusdanig probleem is, dat de zin om te kijken of je ingelogd raakt.
Prins-Larsje
03-07-19, 20:48
ik kan inmiddels een week niet inloggen met geen enkel pc of browser heel fijn BB
Disasterlicious
04-07-19, 12:04
Voor het eerst heb ik nu ook problemen. Ik kom niet eens voorbij het eerste scherm. Vanochtend al bijna een uur moeten wachten en nu lukt het helemaal niet meer.
Gisteren en vandaag niet kunnen inloggen. Na het eerste scherm blijft hij steeds op hetzelfde punt staan hoelang ik ook wacht