PDA

Bekijk Volledige Versie : inlog problemen na hot fix

marco_polo_1984
14-02-19, 20:28
Hot fix is afgerond. Maar ik kan nog steeds niet inloggen op de PC. Heb al verschillende browsers geprobeerd en ook op een andere computer, maar niets werkt. De tweede balk, met het dorpje en settlers met hamer, blijft op pakweg de helft hangen. Nu al voor meer dan 1 uur.

Word tijd dat ze eens serieus naar alle problemen kijken en iets oplossen. Hebben we meer aan dan nog een event om edelstenen te harken door winkel bomvol te gooien. Begin steeds meer genoeg te krijgen van al dat gepruts van BB. Daarnaast is communicatie ronduit slecht. Eigenlijk gewoon 100% waardeloos want je hoort nooit iets als het over problemen gaat.

SamuVelt9
14-02-19, 20:30
mee eens. ik kan ook niet inloggen en de communicatie kan beter zullen we maar zeggen...

harm100
14-02-19, 20:39
ik heb ook problemen met inloggen pf....al een uur

Christiaan1978
14-02-19, 20:52
ik kan ook niet inloggen, opstartscherm is al een uur bezig met opstarten. opnieuw opgestart, cache geleegd etc, maakt allemaal geen fluit uit. het is weer waardeloos om het netjes te zeggen..

BB_Sious
15-02-19, 10:38
Dear players,

Thanks for reporting this to us. This issue has been forwarded to the team and we hope to resolve this as soon as possible.

While waiting for the resolution, we suggest that you clear your DNS (https://documentation.cpanel.net/display/CKB/How+To+Clear+Your+DNS+Cache), Adobe Flash (http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html) and browser (https://kb.iu.edu/d/ahic) cache as this has helped some players.

Regards,
BB_Sious

copycat
15-02-19, 11:00
Inloggen gaat prima, spelen is echter verre van leuk. WAT een lag :( vooral op avonturen.

Kolkkie
15-02-19, 20:13
Het inloggen is inderdaad een drama. Bij mij komt het inlogscherm momenteel niet verder dan op 1/3e van de balk op het scherm met de man met hamer. Het maakt niets uit met welke PC ik speel. Alles aan cache etc. is in de prullenmand terecht gekomen, maar het werkt nog steeds niet.

Als ik er eindelijk in komen is het spel erg traag met laden. Mijnen neerzetten gaat erg traag. Het duur even eer deze verschijnen en dan gaat het zo hakkelig dat het nog een hele expeditie is om ze op de juiste plek te zetten.

Geen idee wat jullie gedaan hebben, maar doe er a.u.b. wat aan, want dit is echt niet grappig meer.

marco_polo_1984
15-02-19, 20:17
Dear players,

Thanks for reporting this to us. This issue has been forwarded to the team and we hope to resolve this as soon as possible.

While waiting for the resolution, we suggest that you clear your DNS (https://documentation.cpanel.net/display/CKB/How+To+Clear+Your+DNS+Cache), Adobe Flash (http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html) and browser (https://kb.iu.edu/d/ahic) cache as this has helped some players.

Regards,
BB_Sious

Probleem is gerelateerd aan drukte op server. Als ik in de loop van de ochtend inlog, met weinig spelers online, loopt alles prima, en als ik 's avonds inlog is het een drama. Dus bedankt voor de suggestie, maar als dat werkt is het eerder toeval dan een oplossing. Word tijd dat de echte problemen aangepakt worden in plaats van de spelers op te zadelen met een wassen neus.

gekewe
15-02-19, 20:41
Word er langzamerhand sch..t ziek van . Al 3 dagen op rij, dat ik er anderhalf uur, tot een uur erover doe om in te kunnen loggen.
En dat legen van alles helpt ook niet

Kolkkie
17-02-19, 14:23
Het zijn niet alleen de inlogproblemen, er zijn nog meer dingen die spelen.

Als ik een mijn selecteer om er een te bouwen komt deze heel langzaam tevoorschijn. Het bewegen gaat heel traag en met hakkels. De mijnen zijn hierdoor lastig te plaatsen. Ditzelfde geldt soms voor generaals tijdens een avontuur.

Het reizen van en naar avonturen en andermans eiland duurt een eeuwigheid. Collectibles opgepikt tijdens avo's komen slecht in je pakhuis waardoor je heen en weer moet reizen, wat al ongelofelijk lang duurt.

Het spel loopt ook vaak vast op het moment dat generaals terug keren bij mij op het eiland. Dan zie ik bijv. 35% staan en vervolgens bevriest mijn eiland. Met een beetje mazzel stopt die bevriezing zodra de gens weer opgebouwd zijn, maar nog vaker moet ik het spel herstarten.
Met de huidige inlogproblematiek begint het al met al een knap frustrerend verhaal te worden.

BB_Sious
18-02-19, 17:47
Last annotated status is always the current and continuing status, even if do not give each hour individual feedback.
Currently, the delays have our highest attention and we continue to work on a solution.

Last feedback thus still:

We'd like to examine in detail the issues that have been reported to us since the last update before we enable new content. Thank you very much for your patience. We will be providing new information about the event this week, and by then we will have a close look at the game performance. We are still working on it.

UPDATE 18.02.2019
We deployed a new version on the test server, which includes a possible improvement for the latency.
Please join the test server on www.tsotesting.com and share your feedback with us.

KingofLeon
18-02-19, 19:26
testserver werkt goed zo te zien, prov huizen volgeladen met paar dagen werk, beetje lag, stapels gens gekocht in schatkist dat levert wat lag op.
stapel pakhuizen gekocht en nog wat gebouwen. alles geplaatst zonder noemenswaardige vertraging, spel werkt prima bij 20 gebouwen die tegelijk bouwen
lijkt erop dat deze versie stabiel is

settler_bb74
18-02-19, 21:40
plaatsen van mijnen & gebouwen geeft geen problemen meer met versie op test-server.

marco_polo_1984
18-02-19, 22:41
Vraag me wel af hoe representatief de test server is..... het is daar toch een stuk minder druk met spelers.

Inloggen ging op test sneller, maar nog niet geheel zoals vanouds. Plaatsen mijnen, gebouwen verplaatsen, e.d. gig wel een pak beter op test.

copycat
19-02-19, 12:20
Blijkt wel uit de max. serverload test die ze deden voor het event op test-server.
Op live is het alsnog een zooitje:p

ZWERVERT
20-02-19, 06:51
Nu moet iemand in engels ons gaan vertellen dat je je cache leeg moet maken en flash updaten ,het standaard antwoord van bb. Waardeloos is het spel aan het worden bah

BB_Sious
20-02-19, 11:20
Hello Settlers!

The game world was opened approximately 09:49 CET today. Once we confirm that the latency issues are fixed then we can activate the Valentines Event. This should be anytime this week so please stay tuned.

Regards,
BB_Sious

copycat
20-02-19, 13:14
Lijkt beter te lopen. Haperingen en freezes zijn weer als VOOR het Carnavals-event (:p) geïmplementeerd werd. Dus minimaal aanwezig (in verhouding tot wat het de afgelopen week was).

BB_Sious
20-02-19, 15:21
Dear Settlers,

The Valentines Event will be activated tomorrow, Thursday 21st of February at 10:00 CET! We'd like to thank you for your patience and understanding during this delay, and cannot wait for you to experience the event first hand!

Regards,
BB_Sious

gekewe
20-02-19, 20:47
Ik ben al vanaf 20.10 bezig om in te loggen, niets helpt. Hotfix niet geholpen???

marco_polo_1984
20-02-19, 21:12
Issues with logging into game returned. Experienced the same issues as immediately after maintenance last week. Took me about 20 attempts and about 30 minutes to logon. This was around 20:30 local time. All failed attempts halted at second bar (with village in background) at about mid-way of the bar.

Once in game, everything was normal..... building mines, moving buildings, playing adventures, etc. all went fine.

Strangely though, I logged off and tried to logon again at 22:30 and all went rather quick. Guess it only took about 1 minute and just 1 attempt.

Seems to me issue is related to usage of the server (as 20:30 is at peak hour and at 22:30 many have logged off already).

Note I tried earlier on two PC's, with multiple browsers (chrome and IE), with cable connection and with wifi, clearing cache and DNS, and many more things. Nothing helped.

Kolkkie
21-02-19, 19:48
Inloggen duurt nog steeds ellenlang :(

SamuVelt9
21-02-19, 21:57
en weer inlogproblemen :(

Koios
22-02-19, 08:04
Dacht vanochtend eens vroeg te zijn om wat bloempjes te plukken maar probeer al ruim een uur in te loggen en heb ondertussen alle tips al voorbij zien komen.

https://ibb.co/V3FjyX6