PDA

Bekijk Volledige Versie : bedreven geoloog

gekewe
16-12-18, 20:46
Leuk weer een nieuwe geoloog, wel weer errrrg jammer dat die niet op titanium, salpeter en graniet is te verbeteren met boeken.

De grondstoffen waar je wel op kunt verbeteren zijn voor de hogere levels niet meer de moeite.

Misschien dat dat eens aangepast kan worden?

mvrgr Geke

iruet
17-12-18, 11:43
Ik denk juist dat die uitdaging voor de hogere levels leuk is en ben het dan ook niet eens met het plaatsen van meer boeken voor die niveaus

Voor de lagere levels was het heel lastig om makkelijk aan dingen te komen, die hadden een grotere uitdaging zonder die boeken dan degene die jij nu hebt... Ik vind dat dit systeem niet aangepast hoeft te worden

copycat
17-12-18, 20:54
Snap al niet wat je met deze geo moet op hoger level... 'we' hebben alles al wat geo's betreft. Ik wel iig. Deze zou goed moeten zijn voor het vinden van vooral goudafzettingen, zegt men op test-forum. Nou.... dan daar maar voor gebruiken gekewe ;)

gekewe
17-12-18, 22:03
Snap al niet wat je met deze geo moet op hoger level... 'we' hebben alles al wat geo's betreft. Ik wel iig. Deze zou goed moeten zijn voor het vinden van vooral goudafzettingen, zegt men op test-forum. Nou.... dan daar maar voor gebruiken gekewe ;)

hahaha, die zoek ik ook nooit, maar tis weer een leuk plaatje in het stermenu :)