PDA

Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Dev Diary: Christmas Event 2018

BB_Sious
07-12-18, 15:05
Dear settlers,

Thank you for taking the time to read the Christmas Event 2018 Dev Diary (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/21317).

We would love to know your opinion and impressions about it. Feel free to leave them in this thread.

Happy commenting!
BB_Sious

dmmh77
07-12-18, 19:17
Hoi Sious en anderen,

ik ben wel benieuwd of we een eiland (niet zo klein als de meest recente) kunnen krijgen met een sneeuw/ kerst thema, zodat we daarop onze gebouwen kunnen plaatsen die bij dit thema passen.

Een volgende vraag: wanneer gaat er werk gemaakt worden van het automatisch terug plaatsen van generaals naar dezelfde spot/ plaats na het voltooien van een avontuur? Ik wordt er horendol van mijn generaals overal en nergens van mijn eiland vandaan te moeten plukken, terwijl ze allemaal normaal gesproken hun eigen toegewezen plek hebben. Die plek wordt dus niet benut bij terugkomst van een avontuur. We moeten al genoeg klikken en zoeken, functioneel lijkt me dit simpel genoeg en prettig om te implementeren.

Orcatje
10-12-18, 13:56
hallo, ik kan nergens de avo's vinden waar je cadeau's mee kunt verdienen. of kan het alleen met de kerst avo's

BB_Sious
10-12-18, 17:59
Hello settlers,

Thanks for your idea for a Christmas island dmmh77. It has been passed on to the development team for consideration. As for your other question, it is a popular request. Sadly, I've got no update for it at the moment.

Normal adventures do not reward presents Orcatje. To find out where you can get presents, please check the Christmas Dev Diary Event Basics (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/21317-Dev-Diary-Christmas-Event-2018?p=39169&viewfull=1#post39169).

Regards,
BB_Sious

copycat
10-12-18, 20:09
Nog nooit geweest dat er met kerst kado's in avo's zitten, behalve in de 'speciale' kerst avo's.
Kerst tijd van vrede en zo, dus niet knokken!

Xynix
11-12-18, 17:48
Ik heb een paar boekjes in de leerzame ontdekkingsreiziger gegooid. Voor een langdurige schatzoektocht geeft hij aan dat hij nu 2 dagen, 17 uur en 31 minuten nodig heeft. Is dat de definitie van ongewoon snel?

BB_Sious
12-12-18, 15:53
Hi Xynix,

The Candid Explorer has no speed bonus so don't expect him to be fast. However, with all the stuff he had to carry back, he should still make up for it.

Regards,
BB_Sious

copycat
12-12-18, 19:49
Ik heb een paar boekjes in de leerzame ontdekkingsreiziger gegooid. Voor een langdurige schatzoektocht geeft hij aan dat hij nu 2 dagen, 17 uur en 31 minuten nodig heeft. Is dat de definitie van ongewoon snel?

Geen idee waar jij dat ongewoon snel vandaan haalt... speciale bril voor?
Staat toch echt dat ie geen bonus heeft op snelheid.

Xynix
13-12-18, 17:34
Dit is wat de beschrijving van de leerzame ontdekkingsreiziger zegt (de eerste zin):
https://forum.thesettlersonline.nl/attachment.php?attachmentid=845&stc=1&d=1544720071
En nu zet ik mijn bril maar weer af.

dmmh77
13-12-18, 17:46
copycat weet alles beter, je weet toch.

Freggel71
14-12-18, 14:22
Waarom werkt die Smelterskalender niet op de epische smederij, terwijl in de omschrijving staat dat hij ook werkt op epische smelter?

BB_Sious
14-12-18, 14:36
Dear players,

Sorry for the confusion. The Dutch in-game description for the Candid Explorer is lacking one important adverb and it will be adjusted in a future game update. For now, you may refer to the description in the Dev Diary (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/21317-Dev-Diary-Christmas-Event-2018?p=39202&viewfull=1#post39202).

Update: Our team is aware of the issue with the smelter calendar buff and they are currently working on a solution.

Kind regards,
BB_Sious

Freggel71
14-12-18, 17:11
Thx for the update

Bojangles
19-12-18, 13:25
De kerstmarkt-buff is NIET cumulatief. Hiermee wordt ie weinig aantrekkelijk. Want je gaat je meerdagen-buffs niet weglaten om 1x een buff van 12u te kunnen gooien die hetzelfde doet. Moet je er vervolgens na die 12u weer aan denken om je normale buffs te gooien plus dat je er moet zijn. Zal er op uit draaien dat je qua produktie er op achteruit gaat door de verloren uren dat je weer te laat gaat buffen. (bijv pas volgende dag omdat die buff 's nachts afloopt). En qua kosten is ie nu op niveau 1 sowieso al niet de moeite waard. Met dat vermogen aan cadeaus om hem te upgraden, zou ik zeggen: niet kopen.

dmmh77
19-12-18, 15:46
ja ik vind dit ook een hele rare ontwerp beslissing die bovendien geheel niet is gecommuniceerd. Bovendien is nergens duidelijk aangegeven welk soort buff prevaleert; de buff uit de kerstmarkt of de buff die al op het gebouw zit, in het geval beiden actief zijn. Slechte zaak, zeker voor een gebouw wat schrikbarend duur is om tot het maximum (dan is ie pas interessant eigenlijk) te upgraden. Ik ging er tot van de week van uit dat de buffs wel cumulatief waren, gebouw verliest inderdaad praktisch geheel zijn waarde als dat niet zo is.

Een reactie van BB lijkt me op zijn plaats, een aanpassing aan de werking van de kerstmarkt nog meer

tien1957
07-01-19, 07:11
Ik vind die kerstmarkt juist een must have.
Bij mij draait hij al een tijdje en ben er dik tevreden over.

Grtz

tycoon457
08-01-19, 15:46
was super leuk

Gratzky
08-01-19, 15:48
het duurde ff voor ik het nut van de kerstmarkt inzag, maar zoiets gebeurt bij mij wel vaker ;-).

Voor de rest vond ik het gewoon een leuk kerst-event.

nu alleen die cadeau-boom-bug nog oplossen ;-)

tinner19
08-01-19, 15:50
deze kerst-event. met de kerstmarkt was leuk bedacht ik ben te vreden

Geniet
08-01-19, 15:57
Dit kerst event was zeer succesvol voor spelers met 30 Ontdekkingsreizigers. Die kerstmarkt upgrades vond ik te kostbaar. Jammer dat we niet (tijdelijk?) een lootspot in Ali JHH er bij kregen, waar looters wel kerstcadeautjes konden verkrijgen...
Wel leuk vond ik die volle prijzenkast met vele gebouwtjes.

Musashiii
08-01-19, 16:32
het updaten van de kerstmarkt is niet te doen als je de andere dingen ook wilt hebben
misschien een idee om hem met pasen ook met eitjes te kunnen upgraden??

mirtane
08-01-19, 16:44
Ongewoon snel is dus supertraag, weer een definitie bijgeleerd.

Verder vond ik het een prima evenement. Bij vorige evenementen was ik in een week wel zo'n beetje klaar. Maar nu heb ik 3 weken nodig gehad om cadeau's uit de handjes te trekken van de beginnelingen die blij zijn met zwaardjes en zo. Top! Ik heb er mooie dingen voor gekocht.

Helaas doet mijn cadeauboom het niet zo goed. Hopelijk fixen ze dat nog.

De kerstmarkt is een interessante aankoop maar daarvoor zou ik eigenlijk mijn eiland moeten verbouwen, wat ik dan weer te duur vind.

Ik vind het wel prettig dat je je niet suf aan avo's hoeft te spelen maar vind het vreemd dat je zelf geen cadeau's kan genereren. Ik kon voor de start uitrekenen hoeveel cadeau's ik zou gaan krijgen, en hoeveel ik er dus moest kopen op hh.

Lamp65
08-01-19, 17:00
Vanaf het event moest je overal bijna oneindig op klikken om iets te laten gebeuren. Blocks waren bijna onmogelijk te doen.

Malianteo
08-01-19, 17:24
Ten eerste wil ik even laten weten, dat ik, als beginnende speler, enorm heb genoten van het kerstevent. Ik begon tijdens het WK voetbal en dit is het 4e evenement wat ik heb meegemaakt.
Naast dat ik weer enorme hoeveelheden grondstoffen heb kunnen binnenhalen en tal van verbeterde gebouwen, heb ik nu ook eindelijk het zeldzame proviandhuis!

Er zijn mij wel een aantal dingen opgevallen die ik nog even met jullie wilde delen:

Recept smelterskalender
Op de handel staat hier geen enkele omschrijving bij, waardoor je niet kunt zien dat het om één buff gaat. Het plaatje lijkt ook meer op dat van het recept. Deze zijn natuurlijk helemaal niet verhandelbaar, maar dat weet je als beginnende speler niet! Zou beter zijn als er een omschrijving bij staat, zoals bij alle buffs.

Kerstversiering
Bij ons thuis is de kerstboom al lang weg en als ik door de straat rij zie ik nog maar bij een enkeling de kerstversiering hangen. Maar als je de settlers speelt moet je er kennelijk het hele jaar tegenaan kijken :)
Heel leuk, die zuurstoklantaarns, kerstwoningen, sneeuwpoppen en kerstbomen, maar ik had liever gespaard voor gewone lantaarns, boompjes en andere decoratie. Dan heb je er het hele jaar wat aan. En dan het liefst van 1x1 vakje, want daar is veel te weinig decoratie van en 2x2 plaatsen wil ik er niet (teveel) voor opgeven ;)

De kerstmarkt
Ontzettend jammer dat jullie dit hebben toegevoegd, want het past helemaal niet binnen de opzet van TSO.
Het bouwen van het eiland draait om het zorgen voor een goede economie. Daarbij moet je rekening houden met de hoeveelheden die gebouwen produceren en de tijd dat ze er over doen. Ook de tijd van het lopen is belangrijk. De wiki (http://settlersonlinewiki.eu/en/guides/planning-buildings-on-island/) raad bijvoorbeeld aan om kolenbranders dicht bij een pakhuis te bouwen en gebouwen met een lange productietijd, zoals een kanonmaker, wat verder weg te zetten.
Vervolgens komen er buffs bij, maar daar houd ik tijdens het bouwen al rekening bij. Er hoeven immers geen 2 kopersmelters voor 1 bronzen wapensmid gebouwd te worden als je altijd een steak gebruikt voor de kopersmelter.

Ipv bouwen ligt de focus nu op buffs plaatsen. Iedere keer weer online komen om je productie op pijl te houden. Gelukkig zijn daar ook steaks voor (zeldzame proviandhuis! dank!) en kan je dit om de dag doen ipv 2,3 keer op een dag zoals in het begin (met cadeaumanden van tante irma :P)
Maar dan komt de kerstmarkt.. een gebouw waar je 2x per dag voor online moet komen (alleen mogelijk als je 2 kerstmarkten hebt) om de buff aan te zetten, zodat je productie doorgaat. Daar heeft toch niemand zin in? De meeste spelers op hoge niveau's zijn allemaal bezig om het rookhuis te bemachtigen, zodat ze nog wat langer kunnen buffen als met de gegrilde steak en dan komen jullie met zo'n toevoeging...

Alle gebouwen met een dure productie hebben ook een lange productie tijd en deze moet je nu eigenlijk allemaal op een hoopje gooien zodat de kerstmarkt ze kan buffen. Om uit te komen met de ruimte zullen er dan ook weer gebouwen met een korte productietijd verder van een pakhuis af komen te staan.
Tot slot moet het hele eiland verbouwd worden om de belangrijke gebouwen allemaal rond de kerstmarkt te plaatsen en daardoor is er nog minder vrijheid in het indelen van het eiland, ook een zwaar minpunt.

Jullie hadden beter een gebouw kunnen toevoegen dat buffs produceert (zoals het snackkraampje) of (aangezien het toch niet stapelt) één die het hele eiland bufft. Hier is gewoon niks aan.

De Cadeauboom
De cadeauboom is gewoon waardeloos :) Veel te weinig kans om iets leuks te krijgen. 1x in de 6 jaar een regenboogsneeuw, kun je die dan niet zo goed eruit laten?
Beter onderverdelen in pakjes, bijvoorbeeld: klein pakje, medium pakje, groot pakje, zeldzaam pakje
Dan kun je percentages er aan verbinden, maar dan op zo'n manier dat je toch 10% kans maakt om iets eruit te krijgen waar je ook daadwerkelijk blij mee bent en niet dezelfde dingen die je wel 10x per dag binnenkrijgt via je verkenners.

Dutchhenk
08-01-19, 17:37
ik vond het niet fijn geen kado`s in de avo te vinden nu was alles kopen niet haalbaar en lage levels meenemen op avo zinloos

KingofLeon
08-01-19, 17:46
het aantal dingen dat je kan kopen met cadeautjes groeit elke keer, het aantal dat je kan verdienen groeit minder hard. misschien wat minder nieuwe content introduceren per event?

eleanor
08-01-19, 18:05
Mijn kerstevent was zeer geslaagd. Heb veel leuke spullen kunnen aanschaffen. Het is fijn om te zien dat er elk jaar wel weer wat leuke nieuwe dingen in de shop te koop zijn. Na je 1e kerst event heeft iedereen dat proviandhuis + recepten wel....dus de shop was leuk.

Jammer vond ik dat die dure kerstboom en dure kerstmarkt relatief zo weinig opleveren. Zoals al eerder geklaagd, voor die markt moet je je hele eiland verbouwen en de kadootjes uit de boom vielen mij op test al tegen dus heb de aankoop niet gewaagd.

Ook vind ik dat er wel wat meer missies of zijmissies bij kunnen. Ik snap dat veel mensen minder tijd hebben tijdens kerst maar voor de vele spelers die dagelijks spelen waren dat er wel weinig, lang wachten op volgende missie ;). Bovendien heb je dan ook het idee dat je meer kadootjes kunt verdienen ipv ze uit de loot te halen zoals bij andere events.

gekewe
08-01-19, 21:00
Helemaal eens met eleanor. Veel te weinig missies. Log minimaal 2 keer per dag in en dan ist een beetje een saai event.
De kerstmarkt op het midden-eilandje had weinig toegevoegde waarde.
Kerstmarkt zou een stuk aantrekkelijker zijn als je idd bovenop de bestaande buffs zou kunnen buffen.
Cadeaus in gewone avo's maakt het spel toch aantrekkelijker.
Voor de rest was het een goed event met leuke nieuwe items in de kerstwinkel.
Dit jaar ga ik er weer voor :)

D-G-H
08-01-19, 21:50
Hetzelfde als dmmh77 en dan gelijk meerdere eilanden voor alle soorten events: eastern,footbal,halloween,christmas zodat je dan ook je bomen,paashazen,konijnen en andere trofeeen kunt neerzetten op alleen die eilanden. Ik ben benieuwd!!!!!Successssss

Kolkkie
08-01-19, 22:00
Mixed feelings hier. Over het algemeen wel een lekkere kerst gedraaid. Helaas toch 2 flops.

Kerstmarkt: een flinke flop. Ik dacht een buff bovenop de buffs en zo lekker mijn recycles extra buffen, maar vrij kansloos. Ik heb spijt van het levellen naar level 2. Buffen met steaks is effectiever.

Kerstboom: grappig, werkt voor geen meter. Er verschijnt een scherm en daar blijft maar een zandloper in draaien, maar wat ik gekregen heb zie ik niet.

Sommige mensen hebben het over cadeau's in avo's stoppen, maar ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in. Rond kerst zijn velen druk met voorbereidingen voor de kerstdagen en dan heb je de dagen zelf ook nog. Velen hebben geen tijd om uitgebreid te gaan zitten spelen. Ik heb bijvoorbeeld al 5 dagen in de keuken gestaan en dan alle boodschappen doen nog.
Misschien de zoekers meer cadeautjes laten vinden? :p

En met dmmh77 eens. Leuk van dat soort aparte eilanden :) Kan ik dat konijn ook eens ergens neerzetten.

Kolkkie
08-01-19, 22:03
Vanaf het event moest je overal bijna oneindig op klikken om iets te laten gebeuren. Blocks waren bijna onmogelijk te doen.

De lag was enorm. Waar normaal de paarden tijdens het einde van het riedeltje hun garnizoen uit komen, kwamen ze er nu ruim na het riedeltje er uit.

Cloduar73
08-01-19, 22:25
Ik heb me prima vermaakt met het kerstevent, wat meer zijmissies hadden wat mij betreft wel gemogen.

dmmh77
08-01-19, 22:54
ik vond het niet fijn geen kado`s in de avo te vinden nu was alles kopen niet haalbaar en lage levels meenemen op avo zinloos

met kerst krijg je nooit kado's in avonturen, wordt wakker

dmmh77
08-01-19, 22:57
Sommige mensen hebben het over cadeau's in avo's stoppen, maar ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in. Rond kerst zijn velen druk met voorbereidingen voor de kerstdagen en dan heb je de dagen zelf ook nog. Velen hebben geen tijd om uitgebreid te gaan zitten spelen. Ik heb bijvoorbeeld al 5 dagen in de keuken gestaan en dan alle boodschappen doen nog.
Misschien de zoekers meer cadeautjes laten vinden? :p

En met dmmh77 eens. Leuk van dat soort aparte eilanden :) Kan ik dat konijn ook eens ergens neerzetten.

eens met je over de kado's dat die niet in avonturen horen. Het standpunt van BB is altijd geweest dat het kerstevent relaxed moet zijn, en relatief makkelijk speelbaar.
Het stoppen van kado's in avonturen maakt het minder ontspannen en hoort daar dus niet bij.

Wat niet wil zeggen dat ik vind dat het dit jaar goed geregeld was, maar dat staat daar los van. Er was teveel te halen en te weinig binnen te halen, maar laten we svp geen kado's in avo loot doen.

En thanks :)

Staxx
09-01-19, 00:36
Leuk event gehad, inderdaad wel wat weinig event-quests inderdaad. Het idee voor een Seizoens-eiland (in dit geval kerst) heb ik inmiddels opgelost door archipel 13 en 14 daarvoor in te richten. Mede om alle kersthuisjes en dergelijke daarheen te knikkeren. Qua decoratie mag er inderdaad wat meer 1x1 gemaakt worden, neem als voorbeeld de kleine kerstboom. Had leuk geweest om daar een paar van tussendoor te plaatsen. 2x2 neemt gewoon onnodig veel ruimte in. Zou het absoluut appricieren als hiermee wat gedaan wordt. Dit jaar wel een betere verdeling van gember-klok-zuurstok is mijn ervaring. Verder zou ik de "gratis verplaats dag" weer eens op de agenda willen zetten. Wordt wel weer eens tijd ?

longmen99
09-01-19, 07:15
De kerstmarkt functioneert niet zoals het bedoeld is.

In de DEV dairy staat: If placed correctly, the potential benefits are extremely lucrative!

Daarnaast zijn de kosten voor het gebouw in totaal 10.995 cadeautjes, of indien alleen de upgrades 9.000 cadeautjes.
Dit zijn zeer hoge prijzen voor een upgrade, zeker vergeleken bij mijn eigen opbrengst voor het kerst event
van de afgelopen jaren (2016: 5810 | 2017: 7680 | 2018: 11909 ).
Nergens spreken jullie tegen dat de buff geen buff op buff. Echter door de hoge kosten en de eerdere statement
wekken jullie juist dat het buff op buff is.
Dus het gebouw functioneert niet zoals de spelers verwachten, want anders is het voor de spelers een totaal
waardeloos gebouw. Ik kan die 300 procent buff ook wel op een andere manier krijgen.

longmen99
09-01-19, 07:30
Door het feit dat ik al een redelijk aantal jaren mee draai in het spel, en dit voor meer spelers geldt, is het kerst event een redelijk relaxed event.
Alhoewel er in het verre verleden mogelijkerwijs ontdekkingsreizigers voor een goedkopere prijs te verkrijgen zijn geweest,
heb je inderdaad zoveel mogelijke ontdekkingsreizigers nodig.
Dit is in alle events wel een terugkerend verschijnsel, echter tijdens het kerst event zijn de cadeau's hoofdzakelijk alleen via de
ontdekkingsreizigers te verkrijgen. Als je nu een vrij nieuwe speler bent, dus in 2018 begonnen dan is het kerst event dus geen leuk event
daar je dan als je er geen keiharde EURO's insteekt, niet echt veel gaat opbrengen. Het is leuk voor het verdienmodel van BB, echter kan me voorstellen dat in sommige landen de wetgever toch een beetje problemen heeft met deze "forced lockup".
En nu de prijzen dit jaar extreem zijn uitgebreid t.o.v. de eerdere jaren, wordt deze "forced lockup" alleen maar groter.

Roberta
09-01-19, 08:55
Het aantal te halen cadeau's is sterk afhankelijk van het aantal ontdekkingsreizigers. Degene die al enige tijd spelen hebben al een aantal tot hun beschikking. De "lagere" levels kunnen daardoor weinig kado's verkrijgen. Temeer zij ook in de handel met hun weinige grondstoffen niet veel meer kunnen binnenhalen.
Dit jaar is veel te kopen met kado's, doch het benodigde aantal is enorm hoog. Die is nooit te halen met het maximaal te bezitten verkenners.
De kerstmarkt is ontzettend duur en het niet waard, omdat het niet buff op buff heeft.
De eerste week was het druk met de kerstmissies, daarna was er weinig te doen. Een betere verdeling zou beter geweest zijn. Alle weken hetzelfde aantal missies zou beter geweest zijn.
De cadeaukerstboom is een leuk idee, maar je hebt er weinig voordeel van. Ik heb er een staan, maar was vergeten na een week er weer op te klikken. Dat zal wel meer gebeuren, dus nog minder rendabel. Automatisch een bericht in je mail zou beter zijn geweest.
Misschien is het een idee om de beginnende spelers met de kerstmissies te honoren met meer cadeau's.

SaintPatrick
09-01-19, 10:58
Zoals bij de meeste games gaat niet alles in 1 keer goed, maar bij één van de avonturen was de guide totaal verkeerd en kostte het veel meer manschappen dan op de guide was aangegeven. Gelukkig werd de juiste guide wel geplaatst maar toen had ik het avontuur al gespeeld en eigenlijk onnodig veel manschappen verloren.

Wat betreft de cadeaus welke je ontdekkers mee terugbrachten was die nieuwe inderdaad niet snel, maar hoe hoger je niveau des te meer hij mee terugbracht, en als je er geschriften, boeken e.d. insteekt wordt hij inderdaad wat sneller, maar omdat ik hem nog niet op max heb weet ik nu nog niet hoe snel hij uiteindelijk gaat zijn.

Daarnaast was er volgens mij in het verleden wel cadeaus in loot bij bepaalde avonturen en niet alleen uit de kerstavonturen. Dat was destijds ook de reden om meer avonturen te spelen.

babbel77
09-01-19, 14:45
Het kerst event, was gewoon, zoals kerst bedoeld is. Heerlijk dank je wel. Twee keer per dag inloggen, zoekitems zoeken en aanklikken, elke 3 dagen een mandje kunnen maken, zonder stress dat je het niet red. Kerstboom tja ik weet het nog steeds niet wat ik er van vind. De koop items in de handel, heerlijk, echt gewoon 3 weken nodig gehad om alles wat ik wilde te halen. Event-Missie mogen iets meer, van hetzelfde soort.

Malianteo
09-01-19, 16:50
Ik wou nog even zeggen, omdat ik het veel terug zie komen: je bent nergens toe verplicht :) Sommigen hebben het zelfs over een benodigd aantal cadeau's en tellen dan alles van de koopman bij elkaar op.. Dan zou de Lidl ook een hele dure winkel zijn, want ik heb nooit geld voor alles wat hun in huis hebben :)
Spelletjes zijn voor momenten dat je veel vrije tijd hebt, even lekker ontspannen.

Dat veel het druk hebben met de kerst vind ik onzin. Moeders staat misschien 3 a 4 dagen in de keuken, maar ik verveel me soms dood in die dagen en had dan graag ook avonturen voor cadeau's gehad. Oké 1e kerstdag heeft misschien niemand tijd, en 2e kerstdag veel ook niet, maar de rest van de kerstvakantie had ik toch behoorlijk veel tijd :p

diddle78
09-01-19, 20:50
Ik heb weer genoten van het event, wat mij betreft mogen er meer events komen zoals het kerstevent. Gewoon 2x per dag wat inloggen, or sturen en wat zoeken. Wel mogen er meer event missies in wat mij betreft. Cadeaus genoeg kunnen halen voor de dingen die ik graag wou halen dus ik zou zeggen gewoon zo laten zoals het nu is, geen avo run erin want daar heb ik met de feestdagen geen tijd voor ;)

copycat
10-01-19, 11:50
Ik heb weer genoten van het event, wat mij betreft mogen er meer events komen zoals het kerstevent. Gewoon 2x per dag wat inloggen, or sturen en wat zoeken. Wel mogen er meer event missies in wat mij betreft. Cadeaus genoeg kunnen halen voor de dingen die ik graag wou halen dus ik zou zeggen gewoon zo laten zoals het nu is, geen avo run erin want daar heb ik met de feestdagen geen tijd voor ;)

En geen zin in als ik weer eens in NZ rondhang (om maar wat te noemen). Prima event inderdaad, tijd van vrede en dus niet knokken mag zo blijven.