Bekijk Volledige Versie : Account geblokkeerd en geen reactie van de support...
Hoi,
Ik weet dat ik voor een geblokkeerde account bij support moet zijn en niet hier, maar ik heb een ticket aan gemaakt en tot nu toe geen reactie gehad, is het normaal dat het maar dan 2 dagen duurt voor dat je een antwoord hebt van de klantenservice?
Ja, want na 48 uur verloopt het ticket en moet je een nieuwe aanmaken.
Kan men bij support zeggen dat ze 2 tickets hebben afgehandeld...
Het is helaas kommer en kwel bij support, je zal moeten blijven pushen voor een antwoord.
Dank je, ik heb inmiddels wel een reactie gehad (net binnen de 48 uur denk ik).
Blijkbaar is het niet toegestaan om meer dan één account van het speel te gebruiken. Ik vindt dat een beetje kinderachtig. Maar als dat de regels zijn, dan is dat zo. Ik vindt wel dat ze dat wat beter mogen communiceren.
Hello Twiddly,
I am sorry that you had to learn about it in this way. Having more than one account in The Settlers Online gives one player certain advantages over others, mostly in trades. Thus, it has been prohibited in the game and players are only allowed one account per TSO server.
Regards,
BB_Sious
ik heb hetzelfde probleem, wil mijn account in steam opzeggen maar krijg geen reactie op ticket, was ook gebanned vanwege twee accounts.
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.