Bekijk Volledige Versie : Vlaggetje op speler in avo
Zou het niet mooi zijn, als het vlaggetje op de speler in een avo niet rood zou zijn, maar de kleur van de speler zou hebben? Dan zie je beter wie waar loopt.
En dat in de gevechtsverslagen achteraf niet alleen je eigen verliezen staan, maar ook wat je gekilled hebt?
Zo maar twee ideetjes.
Dennis
het eerste idee heeft wel wat...
het tweede ook :-) kan dat eeuwig durende naspelen ook uit, al geeft dat nog wat inzicht hoe de aanval verloopt, welke troepen eerst aangevallen worden. en mocht je onverwacht verliezen, heb je toch vaak een vriend nodig om te duiden dat je verkeerd geladen hebt. althans dat overkomt mij nog wel eens dat ik gewoon niet zie wat er fout gaat :-)
ik zou nog een 3e ideetje willen toevoegen: nummertje in het vlaggetje van welke gen je het 1st, 2d etc hebt verstuurd.
meer info in de gevechtsverslagen ben ik helemaal mee akkoord. Eventueel bij de loot vermelden wat het totaal verlies is zou handig zijn om te weten hoeveel en welke legers je terug moet aanvullen.
Kleur van het vlaggetje is ook een leuke, vlaggetjes nummeren hoeft voor mij niet.