Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Change log 16.10.2018
Dear settlers,
Now that you have read the latest change log (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/21235), we would love to know your thoughts.
Feel free to leave your comments in this thread.
Happy settling!
BB_Sious
Ondanks dat het misschien niet direct de gameplay beïnvloed, ben ik blij dat het mailsysteem eens wordt aangepakt.
Ik ben al veel mail kwijtgeraakt omdat ik een hele serie andere mails verwijderde, maar ja net ff een beetje hoger of lager klikken en het verkeerde mailtje is weg..
Mooiste zou nog zijn als we een paar bewaarboxen kregen, waar mail naar toe kan, waar net verwijderd kan worden.
Dus voor verwijderen van de mail moet die dan eerst terug naar de inbox.
Of een trash box, na verwijderen komt alles daar, kan je het nog een keer nakijken, en als alles goed is een bevestiging geven om de trashbox te legen waarna het echt weg is.
yup bewaarbox zou fantastisch zijn!
De nieuwe mailbox, daar kijk ik alvast naar uit. Kan ik eindelijk makkelijker opruiming houden tussen die mails, zonder op te moeten passen dat er eentje verloren gaat.
Mooi dat het aantal XP dat verdient wordt met de scouting post verhoogd is naar 50%
Enkel jammer dat de duur nogal kort is en dat je de buff niet kunt activeren nadat het avo gestart is.
Je verliest al 15/30 minuten (zonder gebruik van de boekjes) alvorens je gens zijn aangekomen in het avontuur.
Ook als je een avo 's avonds start en je gens stuurt om dan dag erna meteen te kunnen spelen, heeft het geen nut dat je de buff gebruikt.
Mooi dat het aantal XP dat verdient wordt met de scouting post verhoogd is naar 50%
Enkel jammer dat de duur nogal kort is en dat je de buff niet kunt activeren nadat het avo gestart is.
Je verliest al 15/30 minuten (zonder gebruik van de boekjes) alvorens je gens zijn aangekomen in het avontuur.
Ook als je een avo 's avonds start en je gens stuurt om dan dag erna meteen te kunnen spelen, heeft het geen nut dat je de buff gebruikt.
50%=heel fijn.
En je kan nog steeds je avo starten de avond van tevoren... is dat nu nog niet duidelijk gemaakt in dat andere topic (door dmmh verduidelijkt)????
Je zet die buff/verkenner aan, start het avo en stuurt je troepen. De volgende dag ga je eraan beginnen.
Buff werkt nog steeds, voor dat ene avo ,tot je het beëindigd.
En je kan nog steeds je avo starten de avond van tevoren... is dat nu nog niet duidelijk gemaakt in dat andere topic (door dmmh verduidelijkt)????
Je zet die buff/verkenner aan, start het avo en stuurt je troepen. De volgende dag ga je eraan beginnen.
Buff werkt nog steeds, voor dat ene avo ,tot je het beëindigd.
dit had ik gepost voor het antwoord van dmmh verscheen, maar is nu volledig duidelijk. :)
miepmuppet
15-10-18, 11:02
die verkennerspost is 2 uur dus die ben je dan kwijt als je m aaf tevoor aanzet, of zie ik dat verkeerd?
verkennerspost aanzetten, avo starten, gaan slapen, volgende morgen, of tot een dag of 13 er na avo spelen.
je moet alleen zorgen dus dat je het avo af hebt voor dat de tijd ervoor is verstreken. staat verder los van de 2 uur die de verkennerspost actief is.
Lees dit eens, verduidelijkt een hoop (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/21203-Dev-Diary-Anniversary-Event?p=38803&viewfull=1#post38803).
die verkennerspost is 2 uur dus die ben je dan kwijt als je m aaf tevoor aanzet, of zie ik dat verkeerd?
of je kijkt 2a3 berichten terug....
de verkennerspost van 2 uur lijkt me een ander topic.
"to make only discovered camps targetable" is volgens mij niet helemaal lekker vertaald.
ik mis het omzetten van de taarten in buffs. misschien doen ze dat na het evenement?
20% -> 50% is natuurlijk beter: bij AHH leverde het uiteindelijk 6% op en bij 3e dief 11%. dat wordt nu 2,5x beter. ThX
ik vond de vorige aanpassing in de mail al een hele verbetering. dus nu nog beter? mooi.
Wat is dit voor onzin om de kopermijnen upgrade te veranderen naar planken ipv gereedschap?
Niemand op laag niveau had daar last van want je krijgt die zooi toch allemaal gratis
Weken bezig geweest voor smidses niveau 5 en het eiland staat al vol met houthakkers om die achterlijke hoeveelheid kolen te kunnen produceren en nu moet ik ook weer houtzagers gaan bouwen omdat jullie het spel zomaar veranderen??
Ik dacht dat dit een redelijk stabiel spel was, besluiten jullie na 7 jaar om even alles te gaan aanpassen voor 'beginners'?
Powered by vBulletin™ Version 4.0.4 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.