PDA

Bekijk Volledige Versie : De scout post

dmmh77
06-10-18, 19:19
Ik speel net een Jonge houthakker. Normaal gesproken haal ik hierin 235k xp. Maal 1.2 is 282k xp zou je denken. Tenminste, ik had een getal in die buurt verwacht. In werkelijkheid krijg ik een loot mail met een xp van 252k xp. Dat is minder dan 10% extra?

Mis ik iets of gaat er hier iets fout?
Scout post gestart -> avo gestart en uitgespeeld

copycat
06-10-18, 23:04
20% voor elk kampje dat je molt.
dus als je een leider verwijderd,al dan niet met block, verdwijnen er ook kampen uit de sector die dan dus niet meetellen.
Beetje zoals de boekjes in het extra xp slot: alleen extra xp voor daadwerkelijk verslagen eenheden.

En dan nog vind ik het tegenvallen... en had al geen hoge verwachtingen van dat ding :(

dmmh77
07-10-18, 02:07
je krijgt toch sowieso alleen xp voor kampen die je verwijdert met aanvallen? Dus dan blijft het zo dat het te verwachten eind xp origineel xp * 1,2 bedraagt.

ErwinR55
07-10-18, 20:14
Nee, je krijgt altijd 100% XP voor alle weggehaalde kampen. Maar alleen direct aangevallen kampen tellen de XP multipliers.
Dus ook Marietje geeft alleen dubbel XP op kampen die ze ook zelf aanvalt, en niet als de leider de andere kampjes wegvaagt. Daar krijg je alleen de 100% xp van, niet de 200%.

dmmh77
07-10-18, 21:23
oh, ik dacht dat kampjes die indirect werden verslagen door het weghalen van de leider 0 xp gaven. My bad.