PDA

Bekijk Volledige Versie : Bergclan

BlackMedusa
27-07-18, 10:14
In het avo, onbekende gebieden, moet je spullen maken om vorderingen weg te halen, nu had ik de winterkleding gemaakt en wilde die gebruiken, toen ik erop wilde klikken, verdween die en kan hem niet meer gebruiken,ik heb cache geleegd enz. en op nieuw opgestart , hij is er gewoon niet meer

basebuster
28-07-18, 06:31
Dit had ik vernomen via de uk server en volgens een speler daar was het bekend bij BB.
Heb het er hier met een mod over gehad maar helaas nog geen melding van BB.
Mod gaf aan dat je dan ticket moet maken maar goed we weten allemaal hoe de support werkt.

BB_Sious
30-07-18, 16:42
Hello Settlers,

We are aware that the debuffs in the Mountain Clan Campaign's Unknown Regions are not working as intended. We advise anyone who is affected by this issue to contact our Support Team; while our team is working on a solution, we would like to ask for your patience until the issue is dealt with.

Regards,
BB_Sious

DuzZeL--NL
30-07-18, 21:31
Heb zojuist hetzelfde... geen idee wat te doen nu... in het avo maar wachten totdat er antwoord komt op het ticket?

copycat
31-07-18, 06:34
ja.

Roodstaart
31-07-18, 07:34
This is such a case of: *if it aint broke dont try to fix it*

Worked fine before and it seems BB again found a way to screw it up - *thanks*.... So now my Elite troops are hanging around the baracks - playing hide & seek instead of doing some mountain killing - will keep myself occupied with tomb raiders... as thats still working (for how long ;))

Really BB get your act together.... its becoming more and more disappointing by the week....

BlackMedusa
31-07-18, 11:17
Het beste is avo open laten staan , je krijgt dan van support nieuwe warme kleding, die je kunt gebruiken en wonderbaarlijk nog werken ook

DuzZeL--NL
31-07-18, 12:26
Ik heb hem gisteren afgerond, met meer verliezen. Dat neem ik dan maar op de koop toe.
Maar nu kom ik er achter dat het allemaal doorwerkt in de vervolg avo's, omdat "dikke sneeuw" en "ijzige kou" nog actief zijn.

BlackMedusa
31-07-18, 15:54
Ik heb hem gisteren afgerond, met meer verliezen. Dat neem ik dan maar op de koop toe.
Maar nu kom ik er achter dat het allemaal doorwerkt in de vervolg avo's, omdat "dikke sneeuw" en "ijzige kou" nog actief zijn.

juist ja , het heeft effect op de volgende 3 avo's , dus of je neemt je verliezen bij alle avo's of je annuleert de volgende en wacht totdat ze die buf herstelt hebben, er zit helaas niks anders op

DuzZeL--NL
31-07-18, 19:01
Krijg ik hem terug als ik hem annuleer?

BlackMedusa
31-07-18, 20:17
Krijg ik hem terug als ik hem annuleer?

nee je bent hem dan kwijt

DuzZeL--NL
31-07-18, 20:41
nee je bent hem dan kwijt

Hoe is het bij jou afgehandeld dan?

BlackMedusa
01-08-18, 10:41
Hoe is het bij jou afgehandeld dan?

de eerste keer dat het probleem zich voordeed, ticket naar support gestuurd en ja dom het avo voltooid, support stuurde een buf , dacht misschien dat ik hem in volgende avo kon gebruiken, niet dus, vervolg avo maar geannuleerd en opnieuw begonnen en omdat ik dacht dat ik iets fout had gehad opnieuw begonnen en ja hoor zelfde probleem, weer ticket gemaakt en gewacht en maandag die buf gekregen en die werkte wel , hele weekeinde zitten duimen draaien dus

DuzZeL--NL
01-08-18, 11:01
Ah ok. Ik ben eigenlijk niet van plan om het avo te annuleren. Het is allemaal duur zat om bij elkaar te sparen.

ThaRaY
01-08-18, 14:40
Problem solved thx alot!

DuzZeL--NL
01-08-18, 15:15
Gezien ik al 4 mails gestuurd hebt naar jullie support team, en pas 1x een standaard mail terug gehad te hebben over cache leeg te maken etc, en daarna al een week niks vernomen te hebben lijkt me dat ook niet echt de oplossing... Een andere gilde lid, Lonewolf-NL heeft hetzelfde. En heb nu ook al meermaals vernomen dat mensen het buffje gehad hebben, dus waarom moet ik dan nu al 1 week wachten???

Dan heeft het ook geen zin om het avo open te laten staan. 14 dagen is ie weg...
En dan nog niet eens te spreken over de verloren permium tijd...
Beetje waardeloos dit inderdaad...

BB_Sious
01-08-18, 15:59
Dear Settlers,

Our support team is doing their best to resolve the problem described here (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/21088-Change-log-25.07.2018?p=38148&viewfull=1#post38148) as fast as they could. If you are affected, it is advisable not to close the adventure and stop playing the adventure further. Please wait in the ticket for feedback from the support team. They will respond in a timely manner and the adventure should also have enough time.

You may also contact me (https://forum.thesettlersonline.nl/private.php?do=newpm&u=454567) if you have further questions.

Kind regards,
BB_Sious

BB_Sious
02-08-18, 13:44
Dear Settlers,

As a reminder, in order to help support speed things up, please make sure to indicate what buffs you are missing in the mission "Unknown Regions (Onbekende gebieden)". It could any one of the these: Snow Shoes (Sneeuwschoenen); Spikes (Spikes); Warm Clothes (Warme kleding); or Snow Goggles (Skibril).

Thank you for your understanding.

Regards,
BB_Sious

Roodstaart
04-08-18, 17:30
I guess saying all 3 are missing makes it easy to play the adventure ;)

Roodstaart
06-08-18, 16:34
We are more then a week further now and still there is no solution (except of contacting support - thats not a solution - thats a by-pass) - when do we get a update on the status - and when can we expect to run *mountain adventures* without having to contact support.....

BB_Sious
07-08-18, 13:41
Dear Settlers,

A proper solution is on its way and we'll post an update in the homepage and in the forums once everything is all set. In the meantime, please contact support if you experience this issue and we really appreciate your patience in this matter.

Regards,
BB_Sious

BlackMedusa
07-08-18, 16:04
Ik moet het toch even kwijt, Dank aan BB_Sious die mij geholpen heeft met het euvel in de bergclan.
Heb meerdere malen, support benaderd meer dan een week geleden en dit is wat ik gisteren in mijn mail kreeg.
Hallo BlackMedusa,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je zojuist wat buff gestuurd, which must je that the goed is de missie kan voltooien. Hopelijk heb je alleen in het spel nodig .. fijne dag verder!

Met vriendelijke groeten,
Het "The Settlers Online" ondersteuningsteam

Ik moet zeggen snel gehandeld en goed Nederlands ook

Roodstaart
10-08-18, 06:01
Dear Settlers,

A proper solution is on its way and we'll post an update in the homepage and in the forums once everything is all set. In the meantime, please contact support if you experience this issue and we really appreciate your patience in this matter.

Regards,
BB_Sious

Havent seen a posting on the homepage or in this topic - however did on FB - so is it fixed or not - proper and timely communication is something some people/ companies still can learn quite a bit about.......

dmmh77
10-08-18, 06:37
Havent seen a posting on the homepage or in this topic - however did on FB - so is it fixed or not - proper and timely communication is something some people/ companies still can learn quite a bit about.......

Game Hotfix 09.08.2018 [completed]
Dear Settlers,

The game will undergo a maintenance. During this time it will be unavailable.

Game Maintenance

Day: Thursday, Aug 9th
Game World: Closed
Start: Approx. 11:30 CEST
End: Approx. 15:30 CEST
Adventures & Premium: Times will be extended
This hotfix will fix an issue with buffs/debuffs in the Mountain Clan Campaign Unknown Regions adventure and locked zone issues.

Regards,
BB_Sious

Roodstaart
10-08-18, 13:17
Game Hotfix 09.08.2018 [completed]
Dear Settlers,

The game will undergo a maintenance. During this time it will be unavailable.

Game Maintenance

Day: Thursday, Aug 9th
Game World: Closed
Start: Approx. 11:30 CEST
End: Approx. 15:30 CEST
Adventures & Premium: Times will be extended
This hotfix will fix an issue with buffs/debuffs in the Mountain Clan Campaign Unknown Regions adventure and locked zone issues.

Regards,
BB_Sious

That wasnt there when I logged in this morning - in fact when logging in again a couple of minutes ago its gone again.....

dmmh77
10-08-18, 15:42
just saying it's there, it has been for the last days, and still is for me :)

Hartenkoning
11-08-18, 16:57
mijn probleem met het avo is dat alles in de mist staat ben maar begonnen op de landingsplaats met die wachttorens en zo kon ik verder maar nu blijft het onderste gedeelte in de mist en kom ik niet verder kan wel naar de laatste kampjes lopen maar dan ben ik bang dat hij zal afsluiten zonder dat ik alles gedaan heb dat zou jammer zijn van de troepen die ik nu meer kwijt ben en ook de gs die gebruikt is wat moet ik doen wachten dat het opklaart of er toch maar een eind aan maken.

M.v.g. Hartenkoning

DuzZeL--NL
12-08-18, 09:51
gewoon de missies afwerken, dan komt het goed. even goed kijken welk kampje je moet aanvallen. gebruik een goede guide ;)

BlackMedusa
13-08-18, 20:58
mijn probleem met het avo is dat alles in de mist staat ben maar begonnen op de landingsplaats met die wachttorens en zo kon ik verder maar nu blijft het onderste gedeelte in de mist en kom ik niet verder kan wel naar de laatste kampjes lopen maar dan ben ik bang dat hij zal afsluiten zonder dat ik alles gedaan heb dat zou jammer zijn van de troepen die ik nu meer kwijt ben en ook de gs die gebruikt is wat moet ik doen wachten dat het opklaart of er toch maar een eind aan maken.

M.v.g. Hartenkoning

Als je onbekende gebieden bedoelt. kijk of je vachten vind, steeds na ongeveer drie leiders killen ligt er een vacht , bij drie van die maak je een buf , die je dan op een gebouw moet gooien, dan krijg je een zone buf die de sneeuwstorm of een van die andere weghaalt