Bekijk Volledige Versie : Server Anniversary Forum Event
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/devsdiary_header.png
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/NPC_Geo.png
Dear players,
As we celebrate Woestewoud's sixth birthday today, we will be giving out 200 gems to six lucky settlers who can tell us their reason why they keep playing The Settlers Online.
What's the catch?! You'll need to tell us the reason in six words (that's right, six words, no more no less). You can say, "Plezier, vrienden, verslaving, goedkoop, actief, avonturen" or "Een eiland bouwen is heel leuk!" or "Anders veroorzaakt Excelsior nachtmerries bij mij….". Be creative! Of course, forum rules apply. Only one entry (not six) per player will be accepted and entries must be written in Dutch. Your entry must be submitted in this thread until 23:59 CEST on July 3rd.
At the end of the day, six entries will be randomly chosen and be given 200 gems each.
Looking forward to your entries! :)
BB_Sious
Duimelijntje_old
03-07-18, 09:10
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/devsdiary_header.png
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/NPC_Geo.png
Beste Spelers,
Omdat we vandaag de zesde verjaardag van Woestewoud vieren, geven we 200 Edelstenen aan zes gelukkige settlers die ons hun reden kunnen vertellen waarom ze The Settlers Online bijven spelen.
Wat is het addertje onder het gras?! Je dient ons de reden te vertellen in zes woorden (Correct, zes woorden, niet meer, niet minder). Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen, "Plezier, vrienden, verslaving, goedkoop, actief, avonturen" of "Een eiland bouwen is heel leuk!" of "Anders veroorzaakt Excelsior nachtmerries bij mij….". Wees Creatief! Uiteraard zijn de forumregels van toepassing. Slecht één inzending (geen zes) per speler wordt geaccepteerd en de inzendingen moeten in het Nederlands geschreven zijn. Uw inzending kan gepost worden in dit topic tot 23:59 op 3 juli.
Aan het einde van de dag zullen, zes willekeurig gekozen inzendingen worden gekozen en zij zullen 200 edelstenen per winnaar ontvangen.
Ik kijk uit naar jullie inzendingen! :)
BB_Sious
Nou ik ben pas begonnen met The Settlers Online, en baal ervan dat ik het niet eerder gezien heb..
Ik heb de allereerste Settlers (1993) al gespeeld, en dit is een erg leuke vervolg hierop.
Settlers houdt mij van de straat
pendraakje
03-07-18, 09:28
gilde is geweldig, settlers is verslavend
BlackMedusa
03-07-18, 09:29
Het blijft een leuk,interessant spel
rust, leuk, gezellig, goed te doen
Met gildeleden heb ik veel plezier!
grappig en leuk in de gilde.
Dimitri-van-m
03-07-18, 09:33
Ik hou altijd van mijn settlers!
PistolePaultje
Enige spel geen last RSI armen
Beertjuh88
ik blijf tso spelen omdat het je de hele dag bezig houd , zelfs op mijn trouwdag heb ik tussendoor even mijn ontdekkingsreiziger op pad gestuurd hahaha , gelukkig heeft toen toch ja gezegd :P
door het gemeenschapsgevoel blijf je spelen
The Settlers Online het leukste spel
Omdat ik nog geen 75 ben!
Verslavend, tijdrovend zou verboden moeten worden
ik speel tso, anno-online is weg
gravedigger
03-07-18, 10:22
Settlers is voor mij The Bomb !
Als ik stop vergaat de wereld.
Kingorange
03-07-18, 10:26
een droom om koning te zijn
komt geen eind aan geduld hebben
Leuke manieren om bugs heen spelen :)
SirJackOld
03-07-18, 11:22
Dagelijks Zonder Settlers Is Dagelijks Onbeholpen
JohnAdamss
03-07-18, 11:24
Is er een leven buiten settlers?
Settlers is echt een fantastisch spel
fijn en leuk spel met geduld
Ultiem genieten van mooie rustgevende queestes
Niets doen is ook zo saai!
Flandernschlacht
03-07-18, 12:46
Verslavend spel
Om al mijn fanmail te lezen
RareQuibus
03-07-18, 13:36
Is er leven buiten settlers dan?
settlers wie speeld het niet?
ik kan niet zonder mijn settlers.
Tijdloos, spelerscontacten, handelen, strijden: geweldig spel!
Settlers is the way to go!
strategisch, gewenning, berekenend, gezellig, handelend, vrijgevig
Ja ik heb deze gamen in het verleden ook veel gespeeld op de pc en heb deze nog steeds in huis. Toen ik er achter kwam dat men deze ook online kon spelen waren we meteen verliefd er op :) En speel deze nu een paar maanden in een gezellige en leuke clan .
We zijn tot nu elke dag online geweest en hopelijk blijft dat ook zo lukken en we hopen dat we nu heel veel jaren mogen genieten van deze geweldige game.
http://prntscr.com/k24c6j
De beste vrienden ooit, heel gezellig!
nou.... tja.....gewoon, omdat het kan!
Ik heb verder geen echt leven
.© Whoei© Miranda© Vinddingetjes© Donshaar© Ernie©
De Nederlandse Kolonisten Online: Gezellig (,) Verslavend!
ao weg, daarom settlers als afleiding
geweldig verslavend heerlijk ontspannen hoofd leegmaken
Excalibura8888
03-07-18, 23:42
Ach, de prijs zal mij worst wezen, dus zal hem ook wel niet krijgen. Had alleen altijd het idee dat het een sociaal spelletje was, maar met al die 1 persoonsavo's is mijn twiijfel toch zeer sterk aanwezig. Veel meer avo's en zeker meerpersoonsavo's geven betere ondrlinge binding. De vraag voor mij is nu: waarvoor gildes ? Geen binding door geen binding door avo's ( veelal 1 persoons), alleen kletsen via wc, voorzover die niet verpest worden door schooiers. is al jaren verpest en komt het spel niet ten goede. Jammer dat BB absoluut doof is voor de gemiddelde speler.
Dear players,
A big thanks to everyone who submitted their entries. I hope you enjoyed this little event and whatever your reason for continuing to play The Settlers Online, your Settlers will always welcome you with open arms.
Here are the six lucky winners for this event.
Ik heb verder geen echt leven
gilde is geweldig, settlers is verslavend
door het gemeenschapsgevoel blijf je spelen
Enige spel geen last RSI armen
ao weg, daarom settlers als afleiding
Als ik stop vergaat de wereld.
Please check your in-game mail for your prize.
Congratulations!
BB_Sious