Bekijk Volledige Versie : International Women's Day
International Women's Day 2018
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/devsdiary_header.png
Dear Settlers,
Today's a day to celebrate the achievements, contributions and rights of women. Your Mayor has planned an award ceremony to recognise several iconic women originating from your home island. However, something has gone wrong: they’ve lost the list of nominees while they were flustering around dealing with the ever-increasing Nords' threat! Not wanting to cancel the event, the Mayor needs your help in recounting the list of nominees from your most trusted opinion.
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0034/int/forum/pictures/2018_03_08_women_day_forum.png
We're asking you to nominate a female player or character of "The Settlers Online"; explain to us why they deserve to be nominated for recognition. Writing not your style? We'll also accept artwork that commemorates your nominee as a suitable entry!
Rude contributions will not be tolerated and will be subject to immediate moderation. Each player can submit up to one post/contribution.
The Mayor is willing to double today's offering: an additional 2x Manuscript & 1x Tome, for the most original nominations submitted until March 12th!
Happy International Women's Day!
BB_Sious
Duimelijntje_old
08-03-18, 10:25
Internationale Vrouwendag 2018
http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_int/Pictures/devsdiary_header.png
Beste Settlers,
Vandaag is een dag om de prestaties, bijdragen en rechten van vrouwen te vieren. Uw burgemeester heeft een prijsuitreiking gepland om verschillende iconische vrouwen te herkennen die afkomstig zijn van uw thuiseiland. Echter, er is iets mis gegaan: ze zijn de lijst met genomineerden kwijtgeraakt terwijl ze zenuwachtig bezig waren omtrent de steeds groter wordende Viking dreiging! Omdat hij het evenement niet wil cancelen heeft de burgemeester je hulp nodig bij het her opstellen van de lijst vanuit jouw meest vertrouwde mening.
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0034/int/forum/pictures/2018_03_08_women_day_forum.png
We vragen jou om Een vrouwelijks speler of karakter van "The Settlers Online" te nomineren; Leg ons uit waarom zij het verdienen om genomineerd te worden voor erkenning. Is schrijven niet jouw stijl? We accepteren ook illustraties die je genomineerde herdenkt als een geschikte inschrijving!
Onbeleefde bijdragen worden niet getolereerd en worden onmiddellijk gemodereerd. Elke speler kan één post/bijdrage inleveren.
De burgemeester is bereid om het aanbod van vandaag te verdubbelen: een extra 2x Manuscript & 1x Geschrift, voor de meest originele bijdrages ingediend tot 12 Maart!
Fijne Vrouwendag!
BB_Sious
hierbij nomineer ik Merc uit de gilde Carpe Diem, daar zei altijd voor iedereen klaar staat en je altijd een lootje geeft als je die nodig heb.
kristalletje
08-03-18, 14:17
Het eerste symbool met het hoedje vind ik het beste, het doet mij denken aan vorige eeuw, toen de settlers nog handarbeid deden :)
kristalletje
08-03-18, 14:20
en ik nomineer marlon uit nix, altijd beschikbaar om te helpen
Ik nomineer Hetty1 uit Aurora. Leid al jaren onze gilde met enthousiasme en staat altijd voor iedereen klaar.
Ik nomineer alle vrouwelijke spelers in de hele wereld. Ze zorgen voor een vrouwelijke noot in een door meestal mannen gedomineerd spel!
Women Power !!
Amir-Abd-Rahiem
08-03-18, 21:41
ALLE vrouwen verdienen het om een nominatie in de wacht te slepen !!! Ik wil helemaal géén uitzondering maken op deze Internationale Vrouwendag 2018 !!!
And the winner of "The International Women's Day 2018" is ... ... all the women in "The Settlers Online Worlds" !!! CONGRATULATIONS TO ALL OF YOU !!!
killerned3
08-03-18, 22:12
alle vrouwen verdienen wel een nominatie maar diegene die het echt verdiend is Zeven oftewel "7" van Carpe diem. ze heeft me ook een beetje omgekocht om dan geen zweepje naar me zusje te sturen als ik haar zou nomineren.
Lady-Elvira
09-03-18, 08:26
Hierbij nomineer ik elisabert uit het gilde (20) , de gouden poort. Ze is een ontzettende lieve vrouw en heeft het beste met iedereen voor ! Ze doet elke dag haar uiterste best om er het beste van te maken. :-)
hierbij nomineer ik Niicole uit de gilde friends for fun, omdat ze ons zonnetje in onze gilde is.
Hierbij nomineer ik Piapio uit ons eigen kleine ClePe gilde.
We begonnen zo'n 3 jaar geleden vrijwel tegelijkertijd aan dit spel en leerden elkaar kennen in een leuk gilde (waar we later weer zijn uitgegooid omdat we te close met elkaar waren,...).
Na enkele maanden hebben we elkaar voor het eerst in real life ontmoet en sinds ongeveer 2 jaar wonen we alweer samen en zijn ontzettend gelukkig met elkaar.
Het spel spelen we nog dagelijks maar de meeste dagen is het niet meer dan een beetje eilandje aanharken en niet zoveel avo's meer maar soms gaan we wel weer even los op nieuwe missies.
Zonder dit spel hadden we elkaar waarschijnlijk nooit ontmoet en dus nomineer ik de vrouw van m'n leven waar ik zielsveel van hou en die ik altijd bij me wil houden.
Dank dus Settlers en dank ook aan iedereen die vriend met ons is of was hier in het spel voor het mooiste geschenk dat ik ooit heb gekregen.
En dank dus vooral voor Piapio (mijn lief).
Dear Settlers,
The submission of nominations is now over. The mayor will choose the most original nominations submitted and if your nomination is chosen, you will receive the additional Manuscript (x2) and Tome (x1) in the mail. Thank you for your participation.
Kind regards,
BB_Sious