PDA

Bekijk Volledige Versie : Survey: Stopping the home island production

Duimelijntje_old
30-11-17, 16:00
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0034/int/general/2017_10_11_survey_forum.png

Beste Settlers,

Op dit moment zijn we de implentatie van een nieuwe functie aan het spel te onderzoeken: Stop het thuis eiland ( bijvoorbeeld extractie van grondstoffen uit afzettingen) volledig - gedurende regulier onderhoud.

Omdat deze veranderingen iedereen zijn economie beïnvloed gedurende regulier onderhoud, willen we jullie vragen om deel te nemen aan deze forum poll en ons uw mening te laten weten.
Ja, ik wil dat alle activiteiten op mijn thuis eiland stoppen gedurende regulier onderhoud (Dat wil zeggen geen productie/extractie van goederen gedurende regulier onderhoud)
Nee, ik wil dat mijn thuis eiland actief blijft tijdens regulier onderhoud (Dat wil zeggen blijf goederen produceren/extracten tijdens regulier onderhoud)

In beide gevallen, wordt avontuur en premium account tijd niet geconsumeerd tijdens het onderhoud.
Een wereldwijde meerderheid van 70% ten gunste van de nieuwe functie is vereist om de verandering effectief te maken.

Happy voting,
BB_Sious

BB_Sious
30-11-17, 16:00

https://ubistatic-a.akamaihd.net/0034/int/general/2017_10_11_survey_forum.png

Dear Settlers,

We are currently evaluating the implementation of a new function to the game: Stopping the home island (e.g. resource extraction from deposits) – completely – during regular maintenances.

Since this change would affect everyone's economy during regular maintenances, we would like to ask you to take part in this forum survey and let us know your preferences:
Yes, I want all of the activities on my home island to be stopped during regular maintenances (i.e. do not produce/extract any goods during regular maintenances)
No, I want my home island to remain active during regular maintenances (i.e. keep producing/extracting goods during regular maintenances)

In both cases, adventure and premium account time will not be consumed during maintenance.
A worldwide majority of 70% in favour of the new function is required for the change to be effective.

Happy voting,
BB_Sious

luckyseven61
30-11-17, 16:12
Nee

pelgrim1177
30-11-17, 16:27
gestemt.

Skaihosh
30-11-17, 16:42
Leave it but beautifull how it now is! ;)

Ben2M4n
30-11-17, 16:45
Ik zou graag (tijdens onderhoud) een verdubbeling zien (net als met steaks) van de productie, of na ieder onderhoud een kadootje (bevroren huis, heksentoren, generaal stinkerd e.d. en dan random, niet elke keer hetzelfde)

Duimelijntje_old
30-11-17, 17:01
Op het forum is Nederlands de hoofdtaal, Engels mag er als 2de taal bijgeplaatst worden. Gelieve hier rekening mee te houden als u reageert in topics

Kingpaul
30-11-17, 18:10
Nee , overdag als ik aan het werk ben stopt ook de produktie op mijn eiland niet.

thomas19692012
30-11-17, 18:12
hoor niet te stoppen met een doorloop spel

TIPEX
30-11-17, 18:35
ik had graag nog ene andere mogelijkheid tot stemmen gezien,
namelijk de gehele stopzetting van eiland, avonturen premium en verbeteringen, tijdens onverwachte onderhouden en hotfixen

op deze gebeurtenissen hebben wij speler geen invloed en kunnen wij ons zodanig ook niet voorbereiden op deze onderhouden of herstellingen, alsook de algemene netwerk onderhouden die invloed kunnen hebben op je spelbeleving, zie ik liever een complete stilstand van alle functies op je eiland en daarbuiten (in alle hierboven genoemde gevallen eigenlijk, maar ik zou dit zelfs verder durven doortrekken tot pvp gebeuren en ook dat je eiland dan pas terug opstart bij eerstvolgende inlog, alsook de tellers op verbeteringen avonturen gebiedsverbeteringen en kolonies

op deze manoier hebben wij als speler toch invloed op onze eigen spelbeleving voor en na onderhoud al dan niet onverwachts

RPol
30-11-17, 18:52
Nee! Dan breng je hele economie in onbalans!

Pirkeva
30-11-17, 19:10
nee

Gryphus
30-11-17, 19:32
Nee , werkt goed zo

Eowyen1486
30-11-17, 20:27
Nee, houden zoals het is.

totalnuts
30-11-17, 21:03
nee

Soesano
30-11-17, 22:20
Ik stem voor: Alles stil tijdens onderhoud.

Kolkkie
30-11-17, 23:51
Nee, lekker door laten lopen. Je houdt toch rekening met productietijden etc.

copycat
30-11-17, 23:55
Lekker laten lopen, als de economie op orde is gaat er niks mis, loopt er niks leeg.
Onderhoud is aangekondigd, dus je weet dat het gaat komen en je kan er rekening mee houden.

Als het stil moet, kan je dat toch al zelf doen...

upto2015
01-12-17, 05:11
niet, niet stoppen

Roberta
01-12-17, 05:49
Niks veranderen aan de huidige situatie.

Orcatje
01-12-17, 06:55
Nee, ik wil dat mijn thuis eiland actief blijft tijdens regulier onderhoud (Dat wil zeggen blijf goederen produceren/extracten tijdens regulier onderhoud)

01-12-17, 08:29
nee

tien1957
01-12-17, 08:31
Dit is een hele lastige. Er komt meer bij kijken dan je denkt en het kan consequenties hebben. Als de tijd stopt van de verbeteringen verstoort dat het ritme op mijn eiland. Vooral om die reden stem ik nee, maar er is twijfel. Zeker bij onaangekondigd onderhoud kunnen er gebouwen, leeggelopen industriële mijnen, verloren gaan. En daar staat geen compensatie tegenover. Ik blijf bij een NEE.

Christiaan1978
01-12-17, 08:48
Het onderhoud weer laten plaatsvinden van woensdag nacht op donderdag nacht, dan ligt toch 90% van de TSO spelers in Europa op 1 oor en als je wakker wordt is het net zoals elke morgen :)

Twaidoezend
01-12-17, 09:31
Nee,
tenzij we en goede compensatie krijgen voor de verloren tijd.

Nova25
01-12-17, 12:40
Nee Nee Nee doorgaan je heb die spullen na het onderhoud gewoon nodig

Excalibura8888
01-12-17, 19:59
Nee, niet stoppen tijdens regulier onderhoud. Wat misschien wel nuttig is om dit onderhoud wat eerder aan te kondigen. Aangezien veel spelers buffen met steaks. Dan is het heel moeilijk om je bufs niet te laten aflopen bij een aankondiging van maar 1 dag (eigenlijk halve dag) van te voren.
Niemand speelt 24/7 dus zie niet veel verschil tussen slapen en onderhoud t.a.v. het door laten lopen van het eiland.

vinniejones66
01-12-17, 20:06
Nee

Ireaneus
01-12-17, 20:24
Dear BB_Sious.
i do understand the ease of this matter. Bigger and faster fault free updates with no live actions on server. That would also shorten the update time enormously.
So i am not against this matter. Considering the processes are paused. But how about the send out explorers. Do they return with full loot and on the same time ? Cause many will run 24H and on that time a day ill be home from work to send them out again. if that agenda is ruined every time an update is given , it will disturb the play routine to many times in short periods. See, we are on time schemes here as the game provides them ?
Buffs run 24h and that schedule you'll like toe stay uninfluenced. So i think it would be smart to take that in consideration and will explain the votes given.
Another question i like to put out here.
Would it not be smart to build an overall pauze possibility for the player that does go on vacation for some weeks ?
have a fine weekend.
Ireaneus,

copycat
01-12-17, 23:36
Nederlands!

LanDruid
03-12-17, 10:03
Not stopped!!! just paused !!!

brugman55
03-12-17, 16:53
Nee, ik wil dat mijn thuis eiland actief blijft tijdens regulier onderhoud (Dat wil zeggen blijf goederen produceren/extracten tijdens regulier onderhoud

Zifnap
04-12-17, 12:49
24u voor de update niet online komen, dan krijg je dit automatisch (zolang er niemand op je eiland komt kijken), en dat betekend inderdaad ook dat je verkenners stil staan.
Bij dit soort 'wereldwijde' stemmingen mogen er wel wat linkjes naar andere talen fora bij, vind ik, de Duitsers hebben bijvoorbeeld 5720 stemmen! (84% tegen). Polen(860) en Engeland(750) staan ook op 85+ tegen.

D-G-H
05-12-17, 10:26
No

copycat
05-12-17, 11:16
24u voor de update niet online komen, dan krijg je dit automatisch (zolang er niemand op je eiland komt kijken), en dat betekend inderdaad ook dat je verkenners stil staan.
Bij dit soort 'wereldwijde' stemmingen mogen er wel wat linkjes naar andere talen fora bij, vind ik, de Duitsers hebben bijvoorbeeld 5720 stemmen! (84% tegen). Polen(860) en Engeland(750) staan ook op 85+ tegen.

Toch helemaal niet boeiend, andere servers... Onbeïnvloed stemmen geeft het meest zuivere resultaat!

BB_Sious
07-12-17, 11:20
Dear players,

The majority has decided - roughly 82% worldwide voted against stopping the island during maintenance. Thus, this function will not be implemented and everything stays the same. On a side note, some players reported that their island production stopped during the last maintenance. This was due to an issue with the latest game update, and nothing to do with the idea voted on above and we are still investigating the issue.

We thank everyone who participated in this survey. We really appreciate your time.

Regards,
BB_Sious