PDA

Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Dev Diary: Halloween 2017

BB_Sious
12-10-17, 08:14
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2015_10_halloween/forum_pumpkins.png

http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2016_halloween/golem_gif_forum_s.gif

Dear settlers,

Now that you've read the Dev Diary: Halloween 2017 (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/20689-Dev-Diary-Halloween-2017), time to gear up against those golems or to go pumpkin hunting or to simply meet some friendly ghosts. :p
Don't forget to share your thoughts and comments about the Halloween 2017 event on this thread.

Regards,
BB_Sious

Fjuka_old
12-10-17, 14:16
http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2015_10_halloween/forum_pumpkins.png

http://static.cdn.ubi.com/0034/int/forum/pictures/2016_halloween/golem_gif_forum_s.gif

Beste settlers,

Nu dat jullie het Ontwikkelaarsdagboek: Halloween 2017 (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/20689-Dev-Diary-Halloween-2017) gelezen hebben is het tijd om voor te bereiden tegen deze golems of op pompoenjacht te gaan of om simpelweg kennis te maken met een aantal vriendelijke geesten. :p
Vergeet niet om je gedachten en commentaar over het Halloween 2017 event te delen in dit draadje.

Vriendelijke groeten,
BB_Sious

TIPEX
13-10-17, 17:25
ik verzamel zoveel mogelijk items van tso, nu had ik vorig jaar met halloween alledrie de meststof als hebbeding gekocht en deze waren verdwenen na afsluiten van het event

om niet voor komen te staan wil ik graag volgende weten:

als ik deze aanschaf en niet gebruik dit jaar blijven ze dan in mijn stermenu staan (al dan niet zichtbaar of verborgen tot 2018)?

als ze ze worden verwijderd, wat is dan de vergoeding voor dit item dat toch evenementgrondstof heeft gekost?

zijn er nog andere items die mogelijk verwijderd worden omdat deze worden beschouwd als evenementgerelateerde items?

BB_Sious
16-10-17, 13:44
Hello Tipex,

Pumpkins along with all remaining refillers will be converted to coins after the event deactivation. You will get 0,5 coins for each Pumpkin. Banshee's Scream and Werewolf's Howl will be removed from your inventory while the "Trick" and the "Treat" buffs will remain and can still be used after the event.

Regards,
BB_Sious

chester111
17-10-17, 13:05
belegeringsbuit geeft geen 3 x loot

BB_Sious
17-10-17, 14:12
Dear players,

We are currently investigating the issue about the missing/disappearing golems. We'll have the golems back soon. With regard to seasonal adventures not giving 3x the loot, you may report these issues to support. Support will be more than happy to assist you.

Kind regards,
BB_Sious

TIPEX
17-10-17, 20:02
Hello Tipex,

Pumpkins along with all remaining refillers will be converted to coins after the event deactivation. You will get 0,5 coins for each Pumpkin. Banshee's Scream and Werewolf's Howl will be removed from your inventory while the "Trick" and the "Treat" buffs will remain and can still be used after the event.

Regards,
BB_Sious

last year i bought the fertelizers for my collection and they disappaered from starmenu after maintenance, if i do it this year again, my fertelizetrs wont disappear this year if yt buy them for my collection of buffs?

vorig jaar kocht ik meststof voor mijn collectie en ze verdwenen uit stermenu na onderhoud, zal dit dit jaar weer gebeuren als ik ze opnieuw koop en niet gebruik?

Kolkkie
17-10-17, 20:53
Sinds het activeren van het event doen de generaals vreemd in een avontuur. Ik vul mijn generaal, klik op het groene vinkje en de generaal is ineens leeg of de oude troepenconfiguratie zit er nog in.

Generaals verplaatsen geeft ook problemen. Als ik verplaats, komt het vierkantje er te staan waar hij heen gaat. Deze verdwijnt ineens en de generaal blijft waar hij stond.

En dan nog terugtrekken. Ik klik zeer op tijd op terugtrekken. De generaal reageert niet, loopt verder en gaat knokken. Gevolg dat troepen naar zijn gallemiezen zijn en de gen dood :(

dmmh77
18-10-17, 07:06
gewoon de servers die weer eens overbelast zijn :)

vanRossem
18-10-17, 10:29
In het prestatievenster worden de aangeklikte pompoenen niet bijgeteld bij de drie pompoenenmissies.

BB_Sious
18-10-17, 17:02
Hi vanRossem,

You may contact support about this issue. They will investigate and will be happy to help.

Regards,
BB_Sious

vanRossem
21-10-17, 23:56
In het prestatievenster worden de aangeklikte pompoenen niet bijgeteld bij de drie pompoenenmissies.

Sorry, ik dacht dat de pompoenen niet bijgeteld werden omdat de voortgangsbalk niet groen werd. Achteraf gezien blijkt het helemaal geen voortgangsbalk te zijn en worden de pompoenen dus wel bijgeteld.

Excuses voor mijn fout.

BB_Sious
24-10-17, 15:42
last year i bought the fertelizers for my collection and they disappaered from starmenu after maintenance, if i do it this year again, my fertelizetrs wont disappear this year if yt buy them for my collection of buffs?

vorig jaar kocht ik meststof voor mijn collectie en ze verdwenen uit stermenu na onderhoud, zal dit dit jaar weer gebeuren als ik ze opnieuw koop en niet gebruik?

Hello Tipex,

Unlike the Treat and the Trick buffs, the fertilizers will be converted after the event. I suggest purchasing pumpkin fertilizers only when needed. ;)

Regards,
BB_Sious

iruet
24-10-17, 16:22
Bedankt voor de twee kado'tjes Sious :)

Heb je die verhalen zelf geschreven?

BB_Sious
25-10-17, 13:09
Hi iruet,

I hope you enjoyed the gifts. The stories were written by one of the CMs, not me though.

Regards,
BB_Sious

vuurtje2012
25-10-17, 15:34
Ik vond de vorige evenementen leuker omdat je dan samen iets moet doen. Zoals de vorige keer dat je met een zwarte ruiters avo pompoenen moest verdienen.
Dit is beter voor de teamgeest in de gilde!.
Afz Vuurtje 2012

DuzZeL--NL
25-10-17, 18:44
Ik vond de vorige evenementen leuker omdat je dan samen iets moet doen. Zoals de vorige keer dat je met een zwarte ruiters avo pompoenen moest verdienen.
Dit is beter voor de teamgeest in de gilde!.
Afz Vuurtje 2012

Helemaal gelijk!

copycat
25-10-17, 18:54
Speel dan belegering of grafrovers... is prima voor de teamgeest.
Zeker grafrovers, die is voor 4 personen.
Zelfs de laagste levels kunnen die spelen.

TIPEX
25-10-17, 20:49
thx BB_Sious for the clear answer :)

gekewe
27-10-17, 07:04
Nog 13 dagen te gaan en ik vermoed dat de hoge levels alles al binnen hebben. Meeste items in de winkel had iedereen al.
Maar 1 missie, dat is mi weinig. Ook op de handel is er vrij weinig te beleven en dan bedoel ik het ruilen/verkopen van lootjes.
De avo's die nu voor meerdere spelers zijn, zijn te moeilijk voor de midden-levels, dus die doen ze niet, gevolg geen levendige handel.
Alhoewel iedereen mopperde over zwarte ridders en stampende stier maakte dat wel dat er meer te beleven viel.
Misschien volgend jaar nog eens goed nadenken :)

chester111
31-10-17, 09:03
prachtig event, maar doe alsjeblieft wat aan de server capaciteit. niet te filmen hoe vaak het spel crashed

checkeredMINI
01-11-17, 15:45
Ik vind het jammer dat ik de laatste prestatie niet kan halen omdat ik nog geen level-56 ben. Vervang het dan voor lagere level-spelers door een prestatie in lijn met je eigen niveau. Ik ben blij dat er bij de events tegenwoordig andere avonturen gepromoot worden dan de standaard ZR en SS en DKM want meer variatie in het spel.

Brennus
01-11-17, 17:52
Hallo, ik vind Halloween wel grappig, maar heb toch 1 opmerking. De dingen zoals wijwater maak je met titanium erts.
Het is maar een voorbeeld.
Wel lastig als je zelf geen titanium erts kan delven, omdat je level dat nog niet kan.
Handel is geen optie, omdat die veel duurder is dan het voordeel wat je van het bestrijden van de oeroude golems hebt.
Het maakt, dat je helemaal afhankelijk bent van de goedheid van je clan.
En dat doet toch wel een beetje zeer.

diddle78
02-11-17, 12:06
Ik heb weer genoten van het event, seizoen avo's waren top (gelukkig geen zr of ss). Wel vind ik dat de kosten voor wijwater, zeker voor lage levels, wat aan de hoge kant was. Zelf zou ik ook graag een missieketen van bv 2 of 3 reeksen zien, zodat er iets meer uitdaging is tijdens het event. En ook wat andere gebouwen in de winkel zou leuk zijn.

Salinda
02-11-17, 20:15
ik ben het helemaal eens met Brennus, ik heb gelukkig hulp van mijn gilde gehad, en ik vind het begin heel onduidelijk, je krijgt meerdere missies, en ik kreeg mijn golum niet, bleek ik de goede missie daarvoor over het hoofd te hebben gezien. kan ook stom van mij zijn geweest hoor, hihi