Bekijk Volledige Versie : RFC: generaals laten terug keren op hun oude positie op thuiseiland
Het zou me helpen, en ik denk ook anderen, als ik niet elke keer mijn generaals overal moet zoeken omdat ze zichzelf verstoppen op de archipel o.i.d..
Ik heb plek zat, maar helaas wordt alleen gekeken naar de landingsplaatsen, en die zijn schaars.
Is het niet gewoon veel handiger generaals terug te laten keren naar hun oude plek op het thuiseiland?
Dat zou handig zijn, maar ik vind ze doorgaans heel makkelijk in het stermenu. Daar staan ze altijd op dezelfde plek.
blegh, ik vind het niet fijn om door mn ster menu te moeten gaan :)
Ik pleit gewoon voor een groot eiland aan de linker kant van het thuiseiland. Dat je daar cirkels kunt maken om pakhuizen heen en dat je daar je generaals kunt parkeren. En dat er plek is voor de barakken en elitebarakken. Dan staat alles mooi bij elkaar uitgestald en kan je er ook gewoon bij als je de generaals wilt vullen.
prima, maar dat is een geheel andere vraag
generaals automatisch op dezelfde positie terug plaatsen heeft niks te maken met de hoeveelheid landingsplaatsen
Wat betreft het terugkomen op hun oude plek, daar teken ik ook voor hoor. Ze staan nu allemaal om mijn burgemeestershuis op hun eigen plekje. Het zou fijn zijn als ze daar automatisch weer terug zouden komen.