PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan al 2 dagen niet in het spel komen (https / maintenance)



Mr__T
28-07-17, 11:29
Ik heb al 2 dagen last van 2 verschillende meldingen waardoor ik niet in het spel kan komen:
Gisteren kreeg ik een pop-up waarin stond dat er problemen waren en dan ik moest refreshen. Ik begrijp van het Engelstalige forum dat dit kwam omdat uplay niet lekker meewerkte met de https locatie.
Vandaar word ik geforward naar de maintenance pagina, maar ik kan verder nergens terugvinden dat er vandaag onderhoud is.

Ik heb mijn cache al een keer leeggegooid, dat heeft me niet geholpen.

Mr__T
28-07-17, 11:55
Het zal vandaag toch echt onderhoud zijn geweest, ik zit er nu wel in.

Qwerty
28-07-17, 11:57
kijk hier eens, misschien heb je er wat aan.
https://forum.thesettlersonline.nl/threads/20558-Flash-pop-up-and-warnings

Overigens vraag ik me werkelijk af welk probleem de verandering van http naar https heeft opgelost, het enige verschil wat ik zie is talloze nieuwe problemen en allerlei ingewikkelde handelingen om die weer op te lossen.
Gisteren vanaf 18u niet kunnen inloggen en wat me dan nog het meeste stoort is het totale gebrek aan communicatie. Hoe moeilijk is het om op de inlogpagina even te berichten wat er aan de hand is en wanneer het probleem eventueel opgelost is.

copycat
28-07-17, 12:10
Men had geklaagd dat TSO zelfs geen https had (certificaten)... nu dus wel:p

BB_Sious
28-07-17, 14:49
Dear settlers,

The log-in difficulties yesterday was due to a Uplay maintenance. This is now completed and players should be able to log in. And why not HTTPS, it does offer an added layer of security. The change can potentially cause issues for some. However, I'm sure these issues can be resolved.
And if you are unable to play TSO due to a Flash pop-up/warning, try our suggestions in this thread (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/20558-Flash-pop-up-and-warnings) and if these do not work. You may contact me (https://forum.thesettlersonline.nl/private.php?do=newpm&u=454567)or customer support (http://www.thesettlersonline.nl/nl/hulp-en-ondersteuning) for further assistance.

Regards,
BB_Sious