Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Change log 26.06.2017
Hello settlers,
Please feel free to post your feedback regarding Change log 26.06.2017 (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/20476-Change-log-26.06.2017) on this thread.
Regards,
BB_Sious
Vrije Vertaling:
Hallo settlers,
Voel je vrij hier je feedback te posten die te maken heeft met het Veranderingslog 26.06.2017 (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/20461-Change-log-26.06.2017).
Groeten,
BB_Sious
heel leuke update, vooral die garantie van recepten, maar wordt er ook verteld na hoeveel keer spelen dit ten laatste wordt toegekend? zonder die info kunnen wij natuurlijk niet opmerken of er een bug in zit of niet he :)
Just very happy to hear that manu-recipe's will be guaranteed in the near future:-) Honestly I was getting rather desperate seeing "everybody" was upping his generals while you had to spend 15 manuscripts again for excelsior-adventure "The Lost Compass" to produce a codex and then, finally after playing an Arabian night adventure get a surprisebox with only 50 diamonds in it......
How unlucky some of us can be.... But this seems to be changing for the better now:-) the nervous breakdowns will be over soon !
a gratefull CC DeJ
Wanneer je genoeg pogingen hebt gedaan voor het recept krijg je dit dan automatisch of moet je de missie eerst nog een keertje doen?
veronderstel nog ene keertje doen qwerty :)
Waarom wordt Gevechtsgekte ineens gedevalueerd?
nou laat maar komen...
Het recept voor het Manuscript nog steeds niet (level 60)
Waarom wordt Gevechtsgekte ineens gedevalueerd?
Is tijdens afbraakfase, dan heb je niks meer aan gevechtsgekte (leger is dan al verslagen).
Is dus geen devaluatie.
Is tijdens afbraakfase, dan heb je niks meer aan gevechtsgekte (leger is dan al verslagen).
precies. waarom aanpassen dus?
het afbreken van het kamp gaat sneller met frenzy. dit weghalen is wel degelijk een devaluatie.
Dan is het toch een bugfix? BATTLE frenzy zegt iets over het gevecht, niet over de tijd die het duurt kamp af te breken.
Ik ben pro bugfixes:p
Dan is het toch een bugfix? BATTLE frenzy zegt iets over het gevecht, niet over de tijd die het duurt kamp af te breken.
Ik ben pro bugfixes:p
waarom is dit een "bug"fix?
Voor zover ik weet is de afbreekfase ook een ronde, en conform de beschrijving van de skill zou deze ook deze ronde moeten worden toegepast. Of de beschrijving moet ook worden aangepast.
Dit is geen devaluatie aangezien een gevecht opgedeeld wordt in 3 fases, het binnenlopen, het effectieve gevecht en het afbreken van het kamp. De skill gevechtsgekte heeft alleen invloed op die 2de fase zoals de tekst ook aangeeft.
Dat geeft de tekst niet aan. En waarom is de skill "Zelfverzekerde leider" dan wel van invloed op de duur van het afbreken?
You're right it requires a more detailed description:
Attributes connected to the fighting unit of the general have no impact on the demolition process after a draw. Damage for example. All skills influencing those attributes are not applied on the demolition process after a draw.
Attributes not connected to the fighting unit of the general have impact on the demolition process after a draw. The duration of a round is one of those attributes. So yes the combat speed of a general and the skill confident leader has impact on this.
It might sound funny, but the combat speed attribute is not connected to the unit of the general participating in fights.
Have fun
BB_Alex
dus. Draw of niet, dat moet niet uitmaken, het is minder zinvol om Zelfverzekerde Leider/ Confident Leader van toepassing te laten zijn in geval van een draw dan een win situatie :rolleyes:
En als skills die invloed hebben op de lengte van gevechtsrondes -zoals Zelfverzekerde Leider maar dus ook Gevechtsgekte- meetellen in de lengte, is hier sprake van een devaluatie. Die dus om onduidelijke redenen - en ook nog eens inconseqent- wordt doorgevoerd.
Mijn vraag blijft dus staan
Beste Dmmh77,
Gevechtsgekte heeft geen invloed op de lengte van een ronde, dit blijft (zonder gebruik te maken van zelfverzekerde leider) 10 seconden bij een snelle generaal en 20 bij een generaal uit de herberg, ongeacht de hoeveelheid geschriften geïnvesteerd in gevechtsgekte. Dus hierom kan u zelfverzekerde leider en gevechtsgekte niet met elkaar vergelijken.
Voor verdere info hieromtrent raad ik u aan het ondersteuningsteam aan te schrijven.
Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka
Stranger666
25-06-17, 14:12
iets blokkeert me om de change logs te bekijken, geen idee wat
KingofLeon
25-06-17, 14:16
het change log bestaat niet meer op het forum denk dat dat het probleem is
het afbreken van het kamp gaat sneller met frenzy. dit weghalen is wel degelijk een devaluatie.
Hoe komen de spelers er toch bij, hoe verzinnen ze het:p
Waarom zou een kamp SNELLER worden afgebroken als de aanvalsschade van het leger omhoog gaat?
Verzinnen jullie nu gewoon alles zelf? LOL
http://image.prntscr.com/image/RKmaOomHSQKoydsKsSRy0Q.png
Beste Dmmh77,
Gevechtsgekte heeft geen invloed op de lengte van een ronde, dit blijft (zonder gebruik te maken van zelfverzekerde leider) 10 seconden bij een snelle generaal en 20 bij een generaal uit de herberg, ongeacht de hoeveelheid geschriften geïnvesteerd in gevechtsgekte. Dus hierom kan u zelfverzekerde leider en gevechtsgekte niet met elkaar vergelijken.
Voor verdere info hieromtrent raad ik u aan het ondersteuningsteam aan te schrijven.
Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka
kortom, er wordt niks gefixed?
kunnen de tijden van buffs tijdens onderhoud/ release s.v.p. ook verlengd worden?
Ik vind het behoorlijk zonde om de effectiviteit van mijn dure buffs nog verder verloren zien te gaan dan ze al geregeld doen :(
Tenzij de productie ook doorloopt natuurlijk, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Hildegardis
27-06-17, 06:20
yeahhhh vol verwachting klopt mijn hart , en poef weer 50 edels weer geen recept manuscript ,zal indd wel redelijk zijn om te weten na hoeveel pogingen je dat recept krijgt ..... in ieder geval hier al ongeveer 15 x poging
Ccdej2012 had 50 pogingen en kreeg hem, na de update, meteen uit de volgende poging.
Een andere speler kreeg hem niet, na 39 gespeeld te hebben.
Weet je dat 15x dus wel ERG weinig is:p
Daarnaast bestaat de kans dat CCdej2012 TOEVALLIG net geluk had dat die de 51ste keer gevallen is door normaal toeval, en niet door de fixed trigger :)
Whahaha, ook al aan gedacht inderdaad:p zou toch schitterend zijn als het x-aantal gewoon op 100 staat ;)
heel leuke update, vooral die garantie van recepten, maar wordt er ook verteld na hoeveel keer spelen dit ten laatste wordt toegekend? zonder die info kunnen wij natuurlijk niet opmerken of er een bug in zit of niet he :)
Dat zou ik eerlijk gezegd ook wel eens willen weten. De afgelopen dagen heb ik er weer een aantal (6) gespeeld, maar helaas pindakaas ..... nog steeds nix :(
Heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee waarom hier zo geheimzinnig over wordt gedaan, zeg gewoon na hoeveel x die valt en zet meteen een teller in de Excelsior
Dear settlers,
The guaranteed loot for recipes is in place. Unfortunately, we cannot disclose any details on the number of attempts needed. Just keep at it ;). You may just need one more try in order to "activate" the guaranteed reward.
Best of luck!
BB_Sious