Bekijk Volledige Versie : inlogproblemen
Sjef_Shaggie
25-05-17, 21:28
Zien er meer mensen die niet in het spel kunnen komen ? Hij blijft bij mij al 2 dagen hangen op het schermpje wat je krijgt net voordat je je eiland te zien krijgt. Is dit een meer voorvoorkomende bug of heb ik hem alleen ?
En nog belangrijker , hoe kan ik dit probleem oplossen ?
Hello Sjef_Shaggie,
Are you using the browser version? Try some basic troubleshooting such as clearing your browser's cache, then try again. Also, check if your internet connection is stable.
If you're still having issues, please contact support (http://www.thesettlersonline.nl/nl/hulp-en-ondersteuning).
Regards,
BB_Sious
KingofLeon
26-05-17, 20:15
ik had hedzelfde probleem, google,edge en firefox werkte niet.
cache geleegd opnieuw opgestart, nieuwe flash install etc etc.
en vandaag kon ik opeens weer inloggen, niets veranderd sinds gisteren.
hoi hoi.. dit had ik ook.. splinter nieuwe laptop.. nog niet veel op gezet dus. Ik kwam niet verder dat dat schermpje waar je vinkje moet aanklikken.. dat bleef dus grijs.. andere pc geprobeerd, die deed het dus ook niet.. . kwam ook niet bij het forum.. wel gek want s'morgens nog wat gedaan op mijn eiland s'middags kwam ik er niet meer op. zal dit van de week uitproberen, want ben nu niet bij laptop in de buurt..