PDA

Bekijk Volledige Versie : BUG: Naam van Verdedigingsmeester is niet te wijzigen

dmmh77
13-05-17, 16:19
Als je de naam wijzigt wordt deze wijziging niet opgeslagen.

KingofLeon
13-05-17, 21:11
ow, das nieuw al mn vm hebben een andere naam gekregen

copycat
14-05-17, 23:19
hier ook, al even allen een andere naam

dmmh77
15-05-17, 09:21
geweldig, daar heb ik wat aan...

Fjuka_old
15-05-17, 11:09
Beste dmmh77,

kan u aangeven of het 1 verdedigingsmeester of meerdere zijn en wanneer u die gekocht heeft? En welke stappen volgt u bij het veranderen van een naam?

Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka

iruet
15-05-17, 11:15
Voor het geval het misschien relevant is, ik kan de naam wel veranderen; net geprobeerd
gekocht met eitjes tijdens paasevent

dmmh77
15-05-17, 15:46
Beste dmmh77,

kan u aangeven of het 1 verdedigingsmeester of meerdere zijn en wanneer u die gekocht heeft? En welke stappen volgt u bij het veranderen van een naam?

Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka

Ik heb er 2, een gekocht en 1 via afgelopen paas event

- klik MoD aan
- klik rechtsboven op bewerken
- voer een naam in
- klik op het groene vinkje
- de ingevoerde naam wordt kort weergegeven, maar verandert dan weer terug naar de default waarde "Verdedigingsmeester"
De nieuwe naam wordt dus niet opgeslagen.

copycat
15-05-17, 18:23
Getest en hier doet ie het wel...

Ruwaard
15-05-17, 21:51
De namen MOD en BB mag je in ieder geval NIET gebruiken.

iruet
15-05-17, 22:54

alleen in gebruikersnamen tog? als ik zou willen zou ik ze alles kunnen noemen, ik heb alleen mezelf ermee...
stel ik noem ze allemaal: sukkelx (x=nummer), anderen kunnen die naam (nog) niet zien, dus wat is de lol dan om ze van zulke namen te geven???

naar wat ik begrijp is dat het alleen grappig is om zulk soort dingen te doen als anderen het kunnen zien; zich eraan kunnen ergeren (volgens sommige mensen)

dmmh77
15-05-17, 23:28

ok, dit was het, je mag je Verdedigingsmeesters kennelijk niet als "Gen: MoD 1" enzovoort benoemen.
Ik kwalificeer dit nog steeds als een bug eerlijk gezegd.

dmmh77
15-05-17, 23:28
alleen in gebruikersnamen tog? als ik zou willen zou ik ze alles kunnen noemen, ik heb alleen mezelf ermee...
stel ik noem ze allemaal: sukkelx (x=nummer), anderen kunnen die naam (nog) niet zien, dus wat is de lol dan om ze van zulke namen te geven???

naar wat ik begrijp is dat het alleen grappig is om zulk soort dingen te doen als anderen het kunnen zien; zich eraan kunnen ergeren (volgens sommige mensen)

+1

copycat
16-05-17, 09:29

Ik vind het voor mezelf ook grappig: Magere Hein heet: "Dikke Fredje" je moet jezelf ook af en toe amuseren:p

iruet
16-05-17, 13:18
Ik vind het voor mezelf ook grappig: Magere Hein heet: "Dikke Fredje" je moet jezelf ook af en toe amuseren:p

Anders is er ook niks aan :D

heb mn kwartiermeester de grote brancard genoemd omdat altijd een deel van de troepen nooit meer thuiskomt :)

copycat
16-05-17, 15:18
kwartiermeester? die heet half half-uur meester :p

iruet
16-05-17, 15:20
kwartiermeester? die heet half half-uur meester :p

:P

jammer dat ie over zn terugkeer meer dan 30 min doet :(