PDA

Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Ask me anything AMA

BB_Nanuq
14-03-17, 18:30
Hello Settlers,

Please leave your feedback for our latest event "Ask me anything AMA" in this thread.

Regards,
BB_Nanuq

Duimelijntje_old
14-03-17, 19:39
Vrije vertaling:

Hallo Settlers,

Laat alstublieft jullie feedback over onze laatste "Vraag maar raak AMA" achter in dit topic.

Groetjes,
BB_Nanuq

armand10
15-03-17, 14:45
halo bb
mij vraag is wanneer update ze die barrakken naar lvl 7

gr armand10

armand10
15-03-17, 14:48
ik hebben nog een vraag kunnen jullie geen eiland bij maken om ons generaal te plaassen als ze aan kommen

gr

Qwerty
15-03-17, 14:50
Armand, je vragen moeten in dit topic
http://forum.thesettlersonline.nl/threads/20179-Ask-Me-Anything-AMA

maar misschien is een mod wel bereid ze te verplaatsen :)

armand10
15-03-17, 14:54
sorrie

Qwerty
15-03-17, 14:58
geeft niks, is ook niet al te duidelijk

armand10
15-03-17, 15:00
ik geraak er niet

Qwerty
15-03-17, 15:15
gewoon op die link klikken armand, of naar het forum, klikken op nieuwe berichten en dan dat topic

FinnFolcwada
15-03-17, 15:16
Op welke versie van de Settlers reeks is Settlers online gebaseerd?

Duimelijntje_old
15-03-17, 15:23
Beste spelers,

U mag uw vragen in het juiste topic stellen, houd er rekening mee dat er per speler maar 1 vraag ingediend kan worden, en deze misschien er uit gehaald wordt en er een antwoord op volgt aan het einde van de AMA dagen.

Vriendelijke groet,
Het Mod_team

Leonardo56
15-03-17, 15:33
Beste ontwikkelaars,

Zou er een mogelijkheid bestaan dat in het menu van de barak iets verzonnen wordt dat je makkelijker troepen kunt veranderen. Nu is het zo dat als je bepaalde troepen eerder wilt plaatsen in de rij je ofwel alles moet weghalen of je zit je rot te klikken om die troepen naar boven te brengen.

Duimelijntje_old
15-03-17, 15:59
Nogmaals het verzoek de vragen in het daarvoor bestemde topic te plaatsen.

Vriendelijke Groet,
Het Mod_Team

PistolePaultje
04-04-17, 16:10
Erg leuk dat we allemaal vragen moesten verzinnen, maar is het niet een keer tijd dat jullie ze beantwoorden en de gems uitdelen ?
Sluiting was 17-03 , en het is nu 04-04. Dit is niet echt vlot te noemen.
Topic was leuk, afhandeling duidelijk niet. Jammer.

BB_Sious
04-04-17, 16:44
Hello PistolePaultje,

Please be a bit more patient, our team is doing their best to complete this task as soon as possible. We received thousands of questions worldwide and we have to check for duplicate questions and more. As such, our team needed additional time. Once we have the answers, we will definitely let everyone know via the website and on this forum and the gems will be distributed to the designated players.

Regards,
BB_Sious

iruet
11-05-17, 14:33
Question 15: sashadamian, Germany

What exactly do the geologists and explorers say if you send them out?
BB_Kumakun: Geologist: "okai, walladebila" - which has something to do with Malzbier. The Explorer has German ancestors and… Well, have fun Googling it. Explorer: "Du musst Bilder rahmen"

Wat heeft foto's inlijsten te maken met het zoeken naar kaartstukken/avo mappen?

I-Van
30-05-17, 09:48
ik heb de vragen nog eens doorgenomen en ik vind het maar een teleurstellend onderdeel:

1: lvl 100 - doen we niet
2: meer edelputten - doen we niet
4: hogere upgrade levels - doen we niet
5: extra kampioen gens - doen we niet
6: gebouwen vaardigheid - doen we niet
8: naar gamescon - doen we niet
9: aantal spelers - zeggen we niet
11: limieten items omhoog - sommige items, maar sloopploegen doen we niet
12: sloopploegen voor bonen - weten we niet
13: gildenbank - weten we niet
16: mobiele tso - doen we niet
17: html5 - doen we niet
18: emoticons - doen we niet
19: tso 2.0 - doen we niet
22: zichtbare namen gens - doen we niet
23: eiland uitbreiding - weten we niet
24: pakhuizen verplaatsen - doen we niet
25: gevechtssimulator - doen we niet
27: decoratieve bruggen - doen we niet
28: nieuwsberichten aanklikbaar - weten we niet
29: betere coop loot - weten we niet
31: avatar uitbreiding - weten we niet
32: content voor lvl 64-70 - weten we niet
33: spelwereld veranderen - doen we niet
34: verrassingsboxen aanpassen - doen we niet
35: van steam naar browser - kan niet
36: event spelwerelden - doen we niet
37: tso merchandise - weten we niet
38: actieve gebruikers - zeggen we niet
39: nieuwe ali babba - doen we niet

7, 14, 30, 40, 41 - onzin vragen
26 - onzin antwoord

rest nog vijf (3, 10, 15, 20, 21) niet erg interessante speltechnische vragen

Afgezien van het afschieten van een hoop goede ideeën is het uitblijven van nieuwe content (32) voor mij de grootste teleurstelling.
Het enige wat ik nu aan toekomstplannen te weten ben gekomen is dat er binnenkort een aantal gelimiteerde items verhoogd worden, maar niet de sloopploegen waar op gehoopt werd.

Leonardo56
11-06-17, 13:10
Als aanvulling op vraag 51 van Stallbube, Germany. Voor hogere levels (vanaf ??) zou het inderdaad leuk zijn en uitdagend om een haven te kunnen bemachtigen waarmee je daadwerkelijk naar een ander eiland kan varen (Settlers 4) en een nieuwe gemeenschap/economie kan bouwen. Eigenlijk net als in PvP waarbij je kolonies kan bemachtigen. Je zou dan een heel nieuwe wereld kunnen creëren met weer veel nieuwe zaken.

met vriendelijke groet
Leon

BB_Sious
12-06-17, 08:50
Hi Leonardo56,

Thank you for your input. I will pass this on to our developers.

Regards,
BB_Sious

BB_Sious
05-07-17, 13:00

http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Website_ger/News/NPC_General.png
Dear players,

We will not publish new AMA answers this week, as many TSO team members are out of office at the moment. However, rest assured that more questions will be answered in the upcoming period! Keep an eye out, settlers!

Happy settling,
BB_Sious

Walov
15-07-17, 10:51
Improevments to the game is great. Makings things easy is not. There is no end to this game,so why try to hurry at all and enjoy doing what you can. Some things should be hard to do so you can get a sense of accomplisment and enjoy a well done moment. I believe we need more quests etc. that are hard to do so that there will be years left of trying to get them done. This game is becoming like an old friend that i can meet every day.

BB_Sious
17-07-17, 11:25
Hi Walov,

Thank you for your feedback. Nicely said.

Regards,
BB_Sious

Xynix
06-08-17, 21:00
Has BB ever calculated what age someone needs to live to to get to level 75 at an average playing frequency.
BB_Alex: Based on our estimations, most of our players will reach level 75 before The Settlers Online celebrates its 10th anniversary in 2020. The Excelsior and all the content we plan on introducing in the future will speed up the level progression even further.

Om binnen drie jaar op level 75 te komen, moet je nu toch wel minimaal level 69 zijn, zo schat ik in. Met mijn huidig tempo zal het voor mij 9 tot 10 jaar duren (nu level 66). Wie houdt dat zo lang vol?
Andersom gesteld, over drie jaar verwacht ik dat in het woestewoud hooguit 20 spelers op level 75 zullen staan. Dan kunnen we dus een mooie maximale score schatten van het aantal spelers.
Het wordt wel wat anders wanneer er een drastische versnelling in het vergaren van ep komt.

iruet
10-08-17, 20:46
Krijgen de meest recente toevoegingen nog een vertaling? Ik zit soms een beetje te dubben hoe een bepaalde zin te interpreteren namelijk :D

copycat
10-08-17, 21:13
Google translate: instant translation!
Geen geweldige, maar vooruit.

Daarbij is alleen vraag 101 een relatief interessante, de rest is... uhm... buurvrouwen geklets?

BB_Sious
11-08-17, 08:42
Greetings settlers,

Thank you for taking the time to read our latest post (https://forum.thesettlersonline.nl/threads/20311-Ask-Me-Anything-Answers?goto=newpost). Our moderators are working on the translation. They will post it as soon as it's done.

Regards,
BB_Sious