PDA

Bekijk Volledige Versie : We hebben extra kopermijnen nodig



Rampire
01-03-17, 20:44
Met de skilltree van de generalen die er aan komt en de mogelijkheid om meer manuscripten maken door hert recept in het proviandhuis vrees ik dat er te weinig kopermijntjes zijn om pennen en boekjes te maken. Ik zou dan ook graag willen dat er extra kopermijnen komen of dat je van platiumerts ook pennen kan maken.

With the skilltree of the generals and the recept of making manuscripts in the rarity provision house I'm a little worried that a disbalance of copper will occur to make enough pens. I would like to see that there will come additional depostites to mine copper of that it will became possible to create pens from platium.

diddle78
01-03-17, 20:48
extra mijnen zijn zeker welkom daarom +1 ;)

copycat
02-03-17, 03:51
niet!

BB_Nanuq
02-03-17, 14:41
Hello Rampire,

A very good suggestion indeed. I wish to see more people supporting this idea.

Regards,
BB_Nanuq

TIPEX
02-03-17, 19:59
ik zie er voordelen in om meer koperafzettingen te hebben, maar ook nadelen

voordelen:
1/ je hebt meer tijd om je kopermijnen te onderhouden
2/ je voorraad kopererts en de productie daarvan is beter in staat om je verbruik te ondersteunen in je wapenproductie
3/ de productie van kroontjespennen zal beter in staat zijn je je verbruik daarvan door het proviandhuis kunnen bijbenen

nadelen:
1/ het zal bouwplek innemen die je nu anders gebruikt
2/ dit zal extra bouwvergunningen kosten
3/ de extra zoektijd zal je erbij moeten nemen

eventuele game feature aanpassingen om dit aantrekkelijk te maken:
1/ verhoog de limiet van onuitputbare kopermijnen in de koopman
2/ verhoog het aantal edelsteengroeves de je kan aanschaffen in de koopman
3/ voorzie eventueel een andere grondstof die je kan gebruiken om kroontjespennen te produceren (mogelijk in het proviandhuis dmv grondstofomzetting)

ErwinR55
03-03-17, 10:24
ik zie er voordelen in om meer koperafzettingen te hebben, maar ook nadelen

voordelen:
1/ je hebt meer tijd om je kopermijnen te onderhouden
2/ je voorraad kopererts en de productie daarvan is beter in staat om je verbruik te ondersteunen in je wapenproductie
3/ de productie van kroontjespennen zal beter in staat zijn je je verbruik daarvan door het proviandhuis kunnen bijbenen

nadelen:
1/ het zal bouwplek innemen die je nu anders gebruikt
Quatch, mijnen worden altijd op nog ongebruikte grond geplaatst, misschien dat je een deco moet verplaatsen, maar bijna niemand heeft een eiland zoals jou zo vol met troep
2/ dit zal extra bouwvergunningen kosten
dus, daar hebben we er al zoveel van nu alle gebouwen wel een bouwvergunningvrij variant van is
3/ de extra zoektijd zal je erbij moeten nemen
hebben die extra zoekers die je elke keer kan scoren met events ook nog nut

eventuele game feature aanpassingen om dit aantrekkelijk te maken:
1/ verhoog de limiet van onuitputbare kopermijnen in de koopman
Lekker, dus mensen hebben geen edels voor bouwvergunningen bijkopen, maar zouden wel zo'n extra mijn kunnen aanschaffen. Wordt de verdeeldheid met groot edel bezitters en de kleine speler alleen maar grotere mee
2/ verhoog het aantal edelsteengroeves de je kan aanschaffen in de koopman
wat heeft dit nou weer met de koper specifiek te maken?
3/ voorzie eventueel een andere grondstof die je kan gebruiken om kroontjespennen te produceren (mogelijk in het proviandhuis dmv grondstofomzetting)
Proviandhuizen zijn al zo druk bezet, de gewone misschien wat minder dan de speciale, maar toch.


Dikgedrukt toegevoegd

Robin_
03-03-17, 14:27
als je dagelijks speelt heb je aan snelle level 2 mijnen meer dan genoeg volgens mij (je hebt toch al wel een geoloog daarvoor opgeleid?), dan maak je teveel overtollige zooi... hoeveel brons en zwaardjes heb je wel niet in je magazijn liggen. Als je niet dagelijks speelt heb je ook niet zoveel mijnen nodig :)

TIPEX
03-03-17, 16:42
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
ik zie er voordelen in om meer koperafzettingen te hebben, maar ook nadelen

voordelen:
1/ je hebt meer tijd om je kopermijnen te onderhouden
2/ je voorraad kopererts en de productie daarvan is beter in staat om je verbruik te ondersteunen in je wapenproductie
3/ de productie van kroontjespennen zal beter in staat zijn je je verbruik daarvan door het proviandhuis kunnen bijbenen

nadelen:
1/ het zal bouwplek innemen die je nu anders gebruikt
Quatch, mijnen worden altijd op nog ongebruikte grond geplaatst, misschien dat je een deco moet verplaatsen, maar bijna niemand heeft een eiland zoals jou zo vol met troep

beste voorbeeld is de aanpassing op archipel (de meest links onderaan) daa ris een titaniumafzetting pas later toegevoegd en ik heba daarvoor gebouwen moeten verplaatsen om deze afzetting bebouwbaar te krijgen
2/ dit zal extra bouwvergunningen kosten
dus, daar hebben we er al zoveel van nu alle gebouwen wel een bouwvergunningvrij variant van is

wij wel maar startende spelers zijn helemal niet zo voorzien zoals wij, ik bekijk het uit spelersstandpunt, niet uit mijn eigen subjectieve ervaringen

3/ de extra zoektijd zal je erbij moeten nemen
hebben die extra zoekers die je elke keer kan scoren met events ook nog nut

dat is waar maar dit blijft extra tijd in beslag nemen, zeker voor spelers die niet zo voorzien zoals wij door het 5 jaar spelen van dit spel

eventuele game feature aanpassingen om dit aantrekkelijk te maken:
1/ verhoog de limiet van onuitputbare kopermijnen in de koopman
Lekker, dus mensen hebben geen edels voor bouwvergunningen bijkopen, maar zouden wel zo'n extra mijn kunnen aanschaffen. Wordt de verdeeldheid met groot edel bezitters en de kleine speler alleen maar grotere mee

door de vele aanpassingen in het spel ben je perfect in staat om dankzij missiebeloningen, wekelijkse inlog, lvlup beloningen en prestaties (gerekend van lvl 0 tot lvl 50) om zoveel edelstenen bijeen te sparen om gratis zo'n edelsteenput aan te schaffen, dit vraagt enkel geduld, hier is geen sprake vn voor of nadeel tussen startende spelers en langspelers, ook wij hebben dat geduld moeten opbrengen (echt geld gebruikt) om onze putten aan te schaffen, eens je eentje hebt komen de andere vanzelf, echter doordat de lngspelers hun limiet op edelsteenput al bereikt hebben zullen zij naar alle waarschijnlijkheid moetne investeren om van deze eventuele nieuwe limieten gebruik te kunnen maken, elke nieuwe edelsteenput in eventueel verhoogde limiet levert de investeerder een kopermijn op als deze limietne ook verhoogd zouden worden, bijgevolg zal enkel de langspler hiervan nadeel hbben omdat zij naar alle waarsvchijnlijkheid dus zullen investeren, terwijl de startend spelers hun eerste edelsteenput opbrengst telens weer kunnen geburiken om een andere aan te schaffen en dit tot eventueel verhoogde limiet

2/ verhoog het aantal edelsteengroeves de je kan aanschaffen in de koopman
wat heeft dit nou weer met de koper specifiek te maken?

zie antwoord punt 1

3/ voorzie eventueel een andere grondstof die je kan gebruiken om kroontjespennen te produceren (mogelijk in het proviandhuis dmv grondstofomzetting)
Proviandhuizen zijn al zo druk bezet, de gewone misschien wat minder dan de speciale, maar toch.

als voorbeeld neem ik graag de grondstof die rampire heeft voorgesteld, nl platina erts
deze grondstof is zo goed als waardeloos en in overdreven aantallen aanwezig bij de spelers dat die grondstof gerust een extra doeleind kan vervullen