Bekijk Volledige Versie : Uitroeptekens !!!
Hoi allemaal,
Ik zie dat er vandaag uitroeptekens te zien zijn bij elk gebouw, waarvan de voorraad vol zit. In mijn geval betekent dat dat ik nu 100 bewegende uitroeptekens zie. Dat vind ik er lelijk uit zien. Ik begrijp dat dit aan mijn spelwijze ligt. Ik focus me op een bepaalde grondstoffengroep en als alles vol is verhoog ik via het pakhuis. Kunnen die uitroeptekens minder zichtbaar?
Groeten Merv
Mee eens, mijn prachtige scholen, dit is toch geen gezicht :(
http://image.prntscr.com/image/4333d19df5fa45179134193e03b94bfd.png
Ben er ook niet enthousiast over, ik weet heel goed welke gs aan de max zitten. Degenen die er wel profijt van hebben zijn de "spontane buffers" , spelers die bv voor een missie gebouwen moeten buffen en zo meteen zien waar het geen nut heeft.
Zo ziet mijn eiland er ook uit haha. Alleen met nog tig andere gebouwen erbij.
Ja, inderdaad het voordeel met de buffs. Ik neem aan dit het zo te programmeren valt dat "volle gebouwen" niet te verbeteren zijn. Met sommige buffs zijn op dit moment al bijv. alleen mijnen te verbeteren en worden andere gebouwen uitgesloten. Die gebouwen blijven vager en dan werkt de verbetering niet. Ik neem aan dat het ook zo kan i.p.v. de uitroeptekens.
Die gebouwen blijven vager en dan werkt de verbetering niet. Ik neem aan dat het ook zo kan i.p.v. de uitroeptekens.
Dan kom je nooit van al je boosts af :(
Dat moet je zeker niet willen dat ze dan niet te buffen zijn
Stel je hebt alles vol tijdens een werkdag, je komt thuis, doet je buff rondje, en dan leeg je je pakhuis en draait het eerste rondje direct gebufft weer verder.
Dat klopt wat je zegt over de buffs, maar heb je een idee om het minder lelijk te maken met die bewegende uitroeptekens?.
Hello Settlers,
Our team is aware of the issue and is currently working on it. We apologize for the inconvenience.
Regards,
BB_Nanuq
Misschien een idee om de hele boel even te verwijderen met een hotfix tot de oplossing gevonden is.
vincent-werf
26-02-17, 09:40
hope you will find solution fast !!! -my home town looks like the Kremlin
zullen we anders een een oud idee uit koelkast halen en nog es opwerpen?
een eiland-interface waar je kan zien wat er gebeurd is tijdens je afwezigheid op thuiseiland (door uitlog of door het bezoeken van een ander zijn eiland of avontuurzone)
volgende dingen zou ik er persoonlijk graag zien:
1/ welke buffs zijn afgelopen of geplaatst en welke gebouwen
2/ welke afzettingen zijn uitgeput
3/ welke niet producerende gebouwen nog actief zijn en de duurtijd ervan (barracken, legeracademie, proviandhuizen, voetbalveldje, scholen en universiteit)
3/ welke gebouwen stil zijn gevallen door tekorten aan grondstoffen
4/ welke gebouwen niet meer produceren vanwege volle opslag
5/ eventueel de mogelijkheid om gebouwen aan te duiden die door anderen verbetert mogen worden (en met welke buf)
6/ eventuel de mogelijkheid om meerdere geologen en ontdekkingsreizigers tegelijk voor dezelfde zoektocht weg te zenden
Misschien een idee om de bewegende uitroeptekens te vervangen door iets kleins. Bijv: Wanneer een generaal het garnizoen verlaat, zie je alleen een subtiele verandering bovenin.
Is there any progress in resolving the issue with the exclamation marks?
KInd regards, Merv
Hello Settlers,
Our team is aware of the issue and is currently working on it. We apologize for the inconvenience.
Regards,
BB_Nanuq
Hi Merv,
I will raise this again with our developers and I will inform everyone once there is an update. Again, our apologies for the inconvenience.
Kind regards,
BB_Sious
Hoi allemaal,
Ik zie dat er vandaag uitroeptekens te zien zijn bij elk gebouw, waarvan de voorraad vol zit. In mijn geval betekent dat dat ik nu 100 bewegende uitroeptekens zie. Dat vind ik er lelijk uit zien. Ik begrijp dat dit aan mijn spelwijze ligt. Ik focus me op een bepaalde grondstoffengroep en als alles vol is verhoog ik via het pakhuis. Kunnen die uitroeptekens minder zichtbaar?
Groeten Merv
dit is geen bug, voor de lezers die het nog niet door hadden
Persoonlijk ben ik er blij mee dat gebouwen die nodeloos produceren (en waar dus productie verloren gaat) laten zien dat ze de productie niet kwijt kunnen
zullen we anders een een oud idee uit koelkast halen en nog es opwerpen?
een eiland-interface waar je kan zien wat er gebeurd is tijdens je afwezigheid op thuiseiland (door uitlog of door het bezoeken van een ander zijn eiland of avontuurzone)
volgende dingen zou ik er persoonlijk graag zien:
1/ welke buffs zijn afgelopen of geplaatst en welke gebouwen
2/ welke afzettingen zijn uitgeput
3/ welke niet producerende gebouwen nog actief zijn en de duurtijd ervan (barracken, legeracademie, proviandhuizen, voetbalveldje, scholen en universiteit)
3/ welke gebouwen stil zijn gevallen door tekorten aan grondstoffen
4/ welke gebouwen niet meer produceren vanwege volle opslag
5/ eventueel de mogelijkheid om gebouwen aan te duiden die door anderen verbetert mogen worden (en met welke buf)
6/ eventuel de mogelijkheid om meerdere geologen en ontdekkingsreizigers tegelijk voor dezelfde zoektocht weg te zenden
keep it on topic...