PDA

Bekijk Volledige Versie : [Feedback] Dev Diary: Crisis Quest - A Great Evil Returns.

BB_Nanuq
30-01-17, 13:55
Hello Settlers,

We're excited to hear your thoughts about our newest Dev Diary (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/20122). You can leave your comments in this thread.

Regards,
BB_Nanuq

Mediva
30-01-17, 16:53
When I look at the rewards, the gems for lvl 36-45 and 46-55 seem mixed up.....the rewards are rising for each higher levelgroup, except the gems there...you get more for a lower level.

Furthermore, I love having something to do while we wait for the easter event. I enjoyed the last crisis quest also very much.

Last time there was a lot of comment on the granite en tropical wood building....and Its nice to see that this time, all levels get something permanent.

So....just more of them would be great! Keep it up!

Shinshi
30-01-17, 19:23
allthough this is extremely nitpicking. I would love to be level 40 for this event instead of 63 ;). Cannot have enough coal to fuel my economy.

But in al I will enjoy the story and the quests :)

PistolePaultje
30-01-17, 20:12
NICE QUEST, something else to do for a change. GREAT !

Although it is not for me ( i am level 63) I must admit i don't understand why 36-45 gets 1k crystals, and 46-55 gets 840 crystals.
Is it because of the XP (which triples for them) ?

I will enjoy the next week of playing !

copycat
30-01-17, 20:33
Thanks for the heads up, which is a couple of hours in advance.
Long time to prepare for it:p

Love these crisis quests, but unfortunately (ahum) i'm still on holiday in New Zealand for this entire week :)

Theovv
30-01-17, 21:47
The number of hide-glue also seems to be wrong for the different groups?

Other then that: looking forward to it.

And yes, I wish I was lvl 36 - 45 instead of lvl 60 as well

Qwerty
31-01-17, 07:34
Is degene die de quest vannacht moest activeren vergeten de wekker te zetten???

DaryllAnn
31-01-17, 07:50
" Wereldwijde Start: 31 Januari 01:00 am CET "
Dit is natuurlijk weer een niet helemaal correcte tijdsaanduiding.
01:00 en am,... is dubbelop,...
het zal dus wel 1 uur vanmiddag dus 1:00 pm moeten zijn.
Zoals ze wel vaker verkeerde of verwarrende tijdsaanduidingen hebben geplaatst,... ;-)

Qwerty
31-01-17, 07:57
" Wereldwijde Start: 31 Januari 01:00 am CET "
Dit is natuurlijk weer een niet helemaal correcte tijdsaanduiding.
01:00 en am,... is dubbelop,...

het is am (voor de middag) van 00.01 snachts tot 12u smiddags, dan begint pm (na de middag), dus die am is niet dubbelop maar wil zeggen snachts en niet smiddags

FlowerBee
31-01-17, 07:59
altijd leuk zo'n Quest.
alleen jammer dat er voor dat de quest begint alweer wat foutje ingeslopen zijn....:-)
verder ook jammer van het type gebouw wat ze gekozen hebben voor lvl 56/65
denk dat de meesten van ons daar niets of niet veel aan hebben (aangezien we er al genoeg van hebben)

maar nogmaals altijd leuk zo een weekje tussen de events door

PistolePaultje
31-01-17, 08:44
Wereldwijde Start: 31 Januari 01:00 am CET
http://i.imgur.com/zf8SdWM.jpg

Bouwert
31-01-17, 08:51
Dear BB_Nanuq, when does the crisis start? There was a message that said today but that didn't happen until now.
Greetings, Bouwert

MOD_Snorrebaard
31-01-17, 09:11
We vragen om nog een beetje geduld, er wordt aan gewerkt om de missie alsnog te starten.

TinaRojas
31-01-17, 10:11
We vragen om nog een beetje geduld, er wordt aan gewerkt om de missie alsnog te starten.

+1 Thank you :)

BB_Nanuq
31-01-17, 11:00
Dear players,

The crisis quest will start later; we are aiming for Wednesday 01.00 CET. Please keep an eye on the news for more information.

Regards,
BB_Nanuq

Sharkdog
31-01-17, 11:28
Geweldig hahaha @pistolepaultje hier alleen zou je al edels voor moeten krijgen.

ccdej2012
31-01-17, 11:45
No apologies for the mis-information.... hundreds of people deprived of sleep and very disappointed.... why keep an eye on the news if it's unreliabele....
Come on BB you can do better then this.

BB_Nanuq
31-01-17, 11:55
No apologies for the mis-information.... hundreds of people deprived of sleep and very disappointed.... why keep an eye on the news if it's unreliabele....
Come on BB you can do better then this.

We are of course very sorry for the inconvenience this has caused to many players, especially those who stayed up at night, but sometimes... these things can happen. We have shown in the past few years that we are able to conduct events without many issues and I hope you can see that we were doing a lot to improve in this regard. We will view this instance as well and improve from this in the future, so it won't happen again.

Regards,
BB_Nanuq

ErwinR55
31-01-17, 14:42
Blijf me toch elke keer weer verbazen hoe mensen zich zo druk kunnen maken om een flut spelletje wat net ff iets anders loopt dan aangekondigd was.

Ik heb met zulke teleurstellingen bijna elke dag te maken voor mun werk. Dingen gaan gewoon niet zoals je verwacht of geplanned had. Communicatie is lastig. Maarja, ach, waar wij mee te maken hebben gaat over 1000den euros per "foutje".
Dus maak me om zo'n spelletje echt niet druk als het weer precies gaat zoals het altijd gaat (ligt toch enigszins in lijn der verwachting :)) .

BlackMedusa
31-01-17, 15:14
ik moet het toch even kwijt een +10 voor het plaatje van pistolenpaultje ahahahahahahahah

Staxx
31-01-17, 15:15
Blijf me toch elke keer weer verbazen hoe mensen zich zo druk kunnen maken om een flut spelletje wat net ff iets anders loopt dan aangekondigd was.

Ik heb met zulke teleurstellingen bijna elke dag te maken voor mun werk. Dingen gaan gewoon niet zoals je verwacht of geplanned had. Communicatie is lastig. Maarja, ach, waar wij mee te maken hebben gaat over 1000den euros per "foutje".
Dus maak me om zo'n spelletje echt niet druk als het weer precies gaat zoals het altijd gaat (ligt toch enigszins in lijn der verwachting :)) .

Absoluut mee eens ErwinR55, niemand wist dat het eraan zat te komen, het zal een cadeautje zijn geweest van BB naar de spelers om iets extra's te doen waar veel tijd in heeft gezeten, wellicht om de foutjes wat te verzachten...dankbaarheid is niet meer van deze tijd ErwinR55...Rancune heerst helaas, zegt meer over de klagers dan over de spelers die er blij mee zijn. Vraag me altijd af, waarom blijf je ergens hangen als je het alles maar niks vind, en alleen maar kan klagen ? leef je leven, en ga dan wat anders doen ?

Staxx
31-01-17, 15:19
ik moet het toch even kwijt een +10 voor het plaatje van pistolenpaultje ahahahahahahahah

in 1 woord, geweldig :-)

BlackMedusa
31-01-17, 16:10
Absoluut mee eens ErwinR55, niemand wist dat het eraan zat te komen, het zal een cadeautje zijn geweest van BB naar de spelers om iets extra's te doen waar veel tijd in heeft gezeten, wellicht om de foutjes wat te verzachten...dankbaarheid is niet meer van deze tijd ErwinR55...Rancune heerst helaas, zegt meer over de klagers dan over de spelers die er blij mee zijn. Vraag me altijd af, waarom blijf je ergens hangen als je het alles maar niks vind, en alleen maar kan klagen ? leef je leven, en ga dan wat anders doen ?

hier ben ik het volledig mee eens, om je zo druk te maken om een spel muhahahahhah, geduld is een schone zaak :D

iruet
31-01-17, 17:06
hier ben ik het volledig mee eens, om je zo druk te maken om een spel muhahahahhah, geduld is een schone zaak :D

Tja het zijn allemaal net mensen bij BB hea? :D

MM006
31-01-17, 19:07
It's nice to have another crisis quest, good rewards as well imo.

copycat
31-01-17, 20:51
The number of hide-glue also seems to be wrong for the different groups?

Other then that: looking forward to it.

And yes, I wish I was lvl 36 - 45 instead of lvl 60 as well

Only thing i find strange about the recycler is: it's the only non-tradable building, all others are tradable...
Enjoy it, all you lvl 36-45-ers :)

Geniet
01-02-17, 01:48
It works ... Yeah!

Mediva
01-02-17, 08:04
One small note: I think the tekst is misleading about the rewards.

http://prntscr.com/e2zwuh

I have read this as the rewards that we could see in the picture, where the rewards you got when you finished everything. So the rewards you got the moment you finished the last quest. But it turns out, that the gems, are actually not part of the end reward, but of the subquests. And other things too.

In the way it is put now, it would seem that you would get extra rewards for the subquests, instead of the picture being the complete reward for subquests and ending the quest.

I think this could be said better in words in de dev diary. That the picture actually shows all the rewards, not just the end reward.

For the rest, I am enjoying myself with the quests..:)

rubychubb
01-02-17, 14:19
ow jee.. echt waar.. ik zit midden in een buff en bouw dingen gedoe.. en poef we zitten weer in een update,, ik echt niet happy nu... veracht nu echt wel een paar dagen extra tijd.. want dit is echt niet slim

Robbio
01-02-17, 18:43
http://i.imgur.com/10knHkP.jpg

BigBratG
01-02-17, 18:53
lol robbio

diddle78
01-02-17, 18:55
haha dat is een goeie robbio

Excalibura8888
01-02-17, 18:58
LOL Robbio.

We have shown in the past few years that we are able to conduct events without many issues and I hope you can see that we were doing a lot to improve in this regard. We will view this instance as well and improve from this in the future, so it won't happen again.
Lees ik de woorden van Nanuq nu verkeerd of vinden ze nu echt dat het allemaal zo goed gaat ? Het lijkt er op dat het alleen maar vaker verkeerd gaat. IN het verleden werden er nog eens wat cadeautjes uitgedeeld om de pijn wat te verzachten, maar dat zit er blijkbaar ook niet meer aan. :)

copycat
01-02-17, 19:21
As timing is everything.... this hotfix is timed perfectly:p

Qwerty
01-02-17, 19:38
Ziet er naar uit dat we midden in een crisis zitten ;) Houden we dit tot 8 februari? Ik mag volgens sommigen hier dan wel niet klagen, maar na een dag zonder onderhoud op mijn eiland voorzie ik een hoop ellende aan te treffen, zoals bv leeggelopen ind. mijnen en mijn lvl6 goudmijn. En ja, het zijn weliswaar niks meer dan een hoopje pixels, maar ik heb er wel veel tijd aan besteed.
ps: al mijn kritische posts richting BB worden stelselmatig gewist zie ik, willen jullie alleen juichaapjes op het forum, dan gewoon zorgen dat de boel vlekkeloos loopt, ben ik de eerste die juicht

marco_polo_1984
01-02-17, 20:37
In ieder geval toch netjes dat er een dag langer over de crisis missie gedaan mag worden. Al is de reden beetje dubbelzinnig. De ene helft had hem blijkbaar niet en de andere helft had hem wel maar mocht het spel niet in :-)

Excalibura8888
01-02-17, 20:40
De einddatum is al gewijzigd naar 9 februari. Blijkbaar hadden ze een vooruitziende blik en wisten al dat het fout zou gaan. LOL

TheStarPlayer
01-02-17, 20:47
lekker vervelen zo :D

rubychubb
01-02-17, 20:52
whoohoo hij doet het weer :)

TheDutchman
02-02-17, 16:41
Van mij mogen ze nog een dagje plat als de beloning voor al het leed :) weer zo goed is als vandaag.
Vind dat ie voor de verandering eens erg goed is, en dat mag ook wel eens gezegd worden.

copycat
02-02-17, 19:07
Prima compensatie voor (on)geleden leed ;)

Qwerty
02-02-17, 19:34
Compensatie waar je ook echt wat aan hebt, bedankt

Xynix
02-02-17, 21:04
Deze compensatie komt voor mij als een leuke verrassing. En hij is ook nog waardevol. Chapeau!