PDA

Bekijk Volledige Versie : Inlogprobleem

WildeBras
28-12-16, 09:50
Hallo allen,

Ik heb moeite om in het spel te geraken. Het probleem doet zich voor sinds gisteren na de update van win 10. Bij het blauwe scherm gaat het steevast fout. Na een paar keer proberen gaat het meestal wel maar het is bijzonder vervelend.
Maar nu gaat het bij het witte scherm al mis en kom ik er helemaal net meer in want thesettlersonline.nl reageert niet.
Nou ja, nu ben ik er wel, na tien pogingen. Dat is toch niet normaal?

Ben ik de enige?

En is er iets aan te doen?

copycat
28-12-16, 10:21
Hele ochtend ging het goed tot nu:p
Meerdere gilde-genoten ook dikke problemen.
Zou BB de onbalans in vind-zoek-items aan het oplossen zijn zonder wat te zeggen??

Duimelijntje_old
28-12-16, 12:22
Goede middag, Mag ik vragen welke browser u gebruikt voor het spel?

WildeBras
28-12-16, 20:36
zoals ik al heb aangegeven windows 10

iruet
28-12-16, 20:48
das geen browser, een browser is internet explorer of chrome ofzo, of de slim browser
Je kan proberen de cache te verwijderen, dat heeft meestal al een positief effect

WildeBras
29-12-16, 08:46
Ach wat onnadenkend van mij. Natuurlijk weet ik dat! Ik ga uitvogelen hoe dat moet.

WildeBras
29-12-16, 11:45
Wat ik ook probeer, ik kom nu helemaal niet meer in het spel. Ik heb echt een serieus probleem. De cache legen werkt dus niet. Hebben we nog andere opties?

iruet
29-12-16, 12:45
Problemen met flash; dan werkt het misschien om flash los te downloaden

WildeBras
29-12-16, 19:20
Problemen met flash; dan werkt het misschien om flash los te downloaden

Maar ik ervaar helemaal geen problemen met flash (shockwave toch?).

Kan ik controleren of er ergens een conflict is? Windows zegt dat thesettlersonline.nl niet reageert. De communicatie raakt ergens het spoor bijster en dat ligt natuurlijk aan een instelling op mijn laptop maar wat precies.... Zou het echt flash zijn?

Fjuka_old
29-12-16, 19:59
U zou ook is een andere browser kunnen proberen Wildebras

Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka

iruet
29-12-16, 23:08
chrome en/of internet exploder al es geprobeerd?

WildeBras
30-12-16, 06:34
En dat is precies wat ik heb gedaan en het is nu opgelost. Be dankt voor jullie adviezen. Dit topic kan verwijderd worden.