PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gebouw] Episch Erf

VanMillus
01-11-16, 02:57
Er wordt bij de avo Sneeuwwitje aangegeven dat je 100% kans hebt op een episch erf. Maar je krijgt dus alleen maar de eerste keer een erf en daarna niet meer (alleen maar een nieuwe blueprint voor dit ene gebouw). Dit is puur bedrog dus! :(((( BB, verklaring graag!!!! (en vergoeding, want wat een droom leek, blijkt een hel) :mad:, very :mad:

TheDutchman
01-11-16, 07:56
Als je je goed had ingelezen dan wist je dat je alleen de eerste keer en episch erf krijgt en daarna alleen maar blueprints.
Dit ligt niet aan BB. Ze maken vele fouten, maar dit keer lijkt het me user error.

dmmh77
01-11-16, 17:17
wat zou je ook moeten met tientallen epische erven?
En thedutchman heeft gelijk, dit was een kwestie van begrijpend lezen

PS: en vergoeding voor iets wat je gratis krijgt?

copycat
01-11-16, 17:36
Uhm.... duh?

Fjuka_old
02-11-16, 09:54
Beste VanMillus,

zou u kunnen aangeven waar u gelezen hebt dat er 100% kans is op het krijgen van een episch erf?

Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka

VanMillus
02-11-16, 11:49
In de wiki-guide: possible rewards: settlersonlinewiki.eu/en/adventures/ventures/snow-white/

Fjuka_old
02-11-16, 11:59
Hallo VanMillus,

ik wil u graag meegeven dat de wiki een fansite is, er kunnen dus geen rechten aan deze info worden ontleend. De info die daar staat klopt dus niet.

Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka

VanMillus
03-11-16, 02:10
wat zou je ook moeten met tientallen epische erven?
En thedutchman heeft gelijk, dit was een kwestie van begrijpend lezen

Nou meerdere zou ik persoonlijk erg toejuichen! Een enkele, daar heb je niet veel aan.
Begrijpend lezen, nou ik ben blij dat MOD_Fjuka de enige terechte opmerking maakt, met antwoord... :) , ondanks het feit dat het idd wel vermeld staat op het forum, maar wie gaat er nou het forum napluizen voor je enthousiast een missieketen begint? Nou ik niet dus. Da's dan ws mijn fout)

Constructief: Wil ik voorstellen het aantal Epische erven bij te stellen naar 10. Dan kun je de brood en paarden gerelateerde zaken een mooie boost geven wat ruimte op je eiland kan opleveren.

copycat
03-11-16, 09:44
Dit topic is een grap? toch?

marco_polo_1984
04-11-16, 23:32
Lijkt me wel, ik viel van mijn stoel van het lachen. Die hele epische erf is een grap. Neemt meer plaats in dan verbeterde gebouwen en produceert minder. Dus waarom zou je er uberhaupt al eentje willen hebben?

VanMillus
05-11-16, 01:33
Lijkt me wel, ik viel van mijn stoel van het lachen. Die hele epische erf is een grap. Neemt meer plaats in dan verbeterde gebouwen en produceert minder. Dus waarom zou je er uberhaupt al eentje willen hebben?

Omdat een Erf wel iets minder produceerd, maar als voorbeeld Water:

Erf (max): 11.600 met buf (x 100%): 23.200
Mijn verb. watermolen (met goeie plaatsing): 2600 (lvl 6) met buf (x 100%): 5400

Zeg dat je dan 4 verb. watermolens (minimaal) moet hebben vs erf. 4 verb. watermolens kosten 9600 Edelstenen, en een erf 0. Dus voor spelers met die weinig of geen edels kopen is dit wel een goeie.

bennemans
28-10-17, 10:26
Ik zoek een goede uitleg van een optimale werking van het episch erf. Hoe werkt dit.
Misschien ligt het aan mij (w.s. wel) maar ik kan een uitleg/handleiding
niet vinden.

Bijvoorbaat mijn dank

Walov
28-10-17, 15:58
niet echt een uitleg
zelf gebruik ik hem om tekorten (menu ) op te vangen totdat ik mijn economie op orde krijg.
voor de rest gebruik ik het om vooraaden op te bouwen in de opslag
.

TIPEX
29-10-17, 19:26
° episch erf:
dit gebouw krijg je 1x uit sneeuwwitje (laatste belevenis uit de campagne van de slechte koningin) nadien krijg je elke keer (tot 35x) een blauwdruk om je episch te verbeteren

het gebouw heeft 3 productieketens die je tegelijk kunt laten produceren
voor elke keten heb je 7 keuzes
- tarwe planten
- tarwe oogsten
- water produceren
- meel produceren
- brood bakken
- bier brouwen
- paarden fokken

op maximale capaciteit produceert elke gekozen productie 50 eenheden van die grondstof, dit betekent dat de gekozen lopende productie iets hoger ligt dan 8 vergelijkbare productiegebouwen (je kan wisselen in je gekozen producties en zo enorm veel bouwvergunningen uitsparen, als je ervoor kiest om dit gebouw continu dezelfde grondstof per slot te laten produceren kan je dus in totaal 24 equivalente gebouwen vervangen)

noot: de vergelijkbare gebouwen zijn verbeterde versie als deze bij invoering van het episch erf al bestonden