Bekijk Volledige Versie : lampjes branden niet ingilde terwijl mensen toch online zijn.
Naar mijn weten is dit een oude bug die weer opduikt zodra een nieuw gilde gestart wordt...
De online/offline lampjes werken niet in gilde. Terwijl mensen toch online zijn blijven hun lampjes in gilde-chat uit.
Klik ik op "vrienden" of "alles" dan zijn de lampjes van de gildeleden wel groen als ze online zijn.
Hoop dat hier gauw iets aan gedaan kan worden:-)
Uit gilde gaan is probleem opgelost :P
Hier een gilde van een week oud....lampjes werken niet, hoewel alle leden wel on zijn.....
Blijft een terugkerend probleem....misschien dat dit toch eens opgelost kan worden?
MY guild is a week old and we have the same problem that the "online" lights dont work. Only in the friendslist they are on, but not in the guild.
This is a problem that has been reoccuring for long now and still not fixed...any chance on a fix anytime soon? It is very annoying..:(
Werkt het om te reloggen?
nee....anders zou ik er nu al geen dagen last van hebben...:) Dit ligt toch echt in de code bij BB...:) En we zijn niet het enige gilde.
Ik weet uit eigen ervaring (anno dan hea?) dat reloggen in de meeste gevallen de problemen oplost... en soms zit een "vlieg" erin om ervoor te zorgen dat de rest van het systeem wel werkt :)
Hallo allemaal
dit probleem zal weldra opgelost worden, de devs werken eraan dit zo spoedig mogelijk te kunnen doorvoeren.
Alvast bedankt voor het geduld.
Mod_Fjuka
Meer dan een maand later.....we hebben onderhoud gehad en hoppa.....de gildelampjes zijn weer stuk. Is er al enig zicht op wanneer deze bug daadwerkelijk opgelost wordt of blijven we aan het lijntje gehouden worden?
Hier ook geen groene lampjes en geen chat. grrrrrr
Ook in ons (nieuwe) gilde werken de online lampjes niet! Uiterst vervelend!
Hi Jonathan,
Our developers will further check on this issue. Thank you for letting us know.
Regards,
BB_Sious
inieminie80
16-08-18, 07:17
En hier een nieuw gilde en hetzelfde probleem :-( Het is er nog steeds dus
Seth_de_Settler
16-08-18, 10:16
Hi Jonathan,
Our developers will further check on this issue. Thank you for letting us know.
Regards,
BB_Sious
Is dat omdat het een nieuw gilde is of......best wel "niet uitnodigend" voor een nieuw gilde :O
Hi inieminie80,
I understand this can be annoying. It is a known recurring issue and we have yet to come up with a permanent fix.
I have passed on your report for investigation.
Regards,
BB_Sious
inieminie80
17-08-18, 11:21
thnx!
Hopelijk wordt het aangepakt in dit onderhoud die gaande is?
inieminie80
22-08-18, 17:42
jee de lampjes zijn back :-)
Hi inieminie80,
Good for you and your guild :)
Regards,
BB_Sious