Bekijk Volledige Versie : pagina laad niet
martin1980
19-09-16, 14:15
ik kanniet in loggen na het weekend niet online te zijn geweest.
krijg ook geen afbeeldingen van settlers te zien krijg alleen maar tekst.
chache gewist en geschiedenis geleegt .flasher player unistall gedaan.
dus vraag me af of er storing is bij settlers of dat het aan mijn laptop ligt.
draai het spel via chrome.
grtz
martin:confused:
aangezien ik alleen meldingen van mods in de verschillende chats zie zal ik hier maar even antwoorden: het probleem ligt bij de servers van bb. Geadviseerd wordt om tot nader orde niet te handelen of avonturen te spelen.
martin1980
19-09-16, 15:18
ok nou ja als ik niet kan inloggen dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ik avo,s ga starten ;p
maar in ieder geval bedank
martin1980
19-09-16, 15:28
http://image.prntscr.com/image/2148098d5ec74b1c8d00d4f7426cedcd.png
dit is de melding die ik steeds krijg
en verder kom ik ook niet
martin1980
19-09-16, 15:34
mag verwijderd heb het al gevonden lag ook aan mij moest updates uitvoeren maar werdt niks aan gegeven hier topic mag verwijderd
Hallo,
dit was een algemeen probleem, ook binnen het team hadden we deze problemen. Dat is ook de reden van ons late antwoord hier. Ik laat dit topic dus gewoon staan .
Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka
mag verwijderd heb het al gevonden lag ook aan mij moest updates uitvoeren maar werdt niks aan gegeven hier topic mag verwijderd
Ik had hetzelfde,... dus laat topic maar even staan voor het geval er meer mensen tegenaan lopen,..... dus je compu/laptop even herstarten en laatste updates laten installeren en het is opgelost (tenminste bij mij).
martin1980
19-09-16, 17:09
was daarna hier ook opgelost