Bekijk Volledige Versie : zelfde namen
Hildegardis
28-08-16, 14:02
Kunnen jullie alstublief wat aan de namen doen ,duidelijker in beeld dus ,ik heb iemand uitgenodigd die de zelfde naam heeft alleen er stond een cijfer achter die niet zichtbaar is dus ..nu heb ik die gene uitgenodigd voor een lootspot en hij is niet online en ook niet degene die ik wilde uitnodigen,(maar wel zelfde naam ) mijn suggestie is om de namen duidelijker te maken bij vrienden ;het gaat notabene ook nog om lootspot olielamp:(
(voorbeeld jandegroot ik nodig jandegroot uit maar die heet jandegroot80 die 80 zie ik niet maar heeft wel de zelfde advatar of die echte jan de groot staat nog niet bij mijn vrienden maar jandegroot80 wel ) en daar zit het hem de fout in .
inieminie80
28-08-16, 16:09
ik ben voor heeft me al 2 lootspots gekost (inclusief de olielamp :-()
Hallo Hildegardis,
zou u door middel van printscreens kunnen aangeven waar de naam niet volledig zichtbaar is?
Alvast bedankt
Mod_Fjuka
Hildegardis
29-08-16, 22:11
ja zeker .....
prntscr.com/cbuh70
prntscr.com/cbui17
dan wel andre advatar maar bij uitnodiging voor lootspot zie je de advatar niet ..en dan nog zou die gene de zelfde advatar kunnen hebben
Hallo Hildegardis,
als u iemand uitnodigt doet u dat toch meestal vanuit een chat of uw handelsvenster? Wordt daar de naam ook afgekort?
Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka
Hildegardis
30-08-16, 00:52
via vrienden venster( en ligt eraan heb je toevallig vrienden die de zelfde naam hebben) en dat is het probleem dat de naam er dubbel of soms tig dubbel instaat ..stel je zoekt op mienimienie en de verkeerde heet minieminie80 klik je hem toch aan omdat je 2 miniemienie hebt staan in je vrienden lijst
omdat 80 achter de naam je die niet ziet
en nog een kant tekening via chat of handel kan( er staat dan niet vriend uitnodigen ) je iemand kan uitnodigen voor een lootspot ..is mij niet gelukt so far
het punt is gewoon dat een speler op geven moment veel vrienden krijgt met dezelfde naam die afgekort zijn bijv jantje jantje 01 jantje 02 enz enz
en je alleen jantje ziet
mvg hilde
via vriendenlijst kan je toch ook niemand uitnodigen??
Snap het probleem niet..... ook lange namen in het lijstje waar je mensen uitnodigd zijn toch gewoon volledig zichtbaar?
volgens mij nodig je eerst iemand uit als vriend.
Via het aparte avoscherm nodig je dan de persoon uit.
heb jij daar 20 jantjes staan, zie je daar volgens mij gewoon het jantje (met volledige naam) die je wilt uitnodigen.
Hallo Hildegardis,
als u iemand uitnodigt doet u dat toch meestal vanuit een chat of uw handelsvenster? Wordt daar de naam ook afgekort?
Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka
Mijn vraag is of u niet meestal iemand uitnodigt nadat er over een lootspot gepraat is in een chat of nadat die speler een lootspot van u gekocht heeft en u de naam dus in uw handelsgeschiedenis kan zien? Zo ja op beide plaatsen staat dan toch de volledige naam?
Hildegardis
01-09-16, 23:27
als je de gene niet in je vriendenlijst hebt ga je de fout in met die je wel in je vriendenlijst hebt staan(en de zelfde naam heeft )nogmaals ik maak met ienimienie80 een afspraak voor lootspot er staat een andere ieniemienie in mijn vrienden lijst zou daar die 80 achter staan weet ik dat ik de goeie heb maar dat zie je niet omdat de namen zijn afgekort ,dus ik klik de verkeerde aan (grote kans op en is me paar x gebeurt) en dan heb ik het over de scroll lijst prntscr.com/cd3r30 waarom ga ik geven moment daar op de naam zoeken ..vanwege server uitval of mijn internet verbinding valt uit tijdens de uitnodiging of dat ik de gen 8 uur later uitnodig bij wijze van .
mvg hilde
Hilde, verwacht je nu dat de vriendenlijst wordt aangepast (bredere icoontjes) om de naam volledig zichtbaar te maken?
Je kan er gewoon met je mouse-pointer op gaan staan en dan is/wordt ie volledig zichtbaar.
Daarbij heeft de vriendenlijst helemaal niets met uitnodigen te maken, je moet je manier gewoon even aanpassen.
Klik op je avo, selecteer vriend uitnodigen en type de eerste paar letters.
Nu zie je het hele lijstje staan met alle VOLLEDIGE namen, staat ie er niet bij, dan nodig je de juiste vriend alsnog uit.
Dus niet eerst in je vriendenlijst kijken, maar meteen uitnodigen klikken en ff goed kijken/opletten.
Ik begrijp dat het wel eens mis gaat, gebeurt mij ook wel eens in de haast, maar daar ligt het dus ook aan... de haast.
Kijk gewoon even rustig en klik op de juiste naam, geen enkel probleem dan ;)
succes.
Beste Hildegardis,
sorry dat u dat als zo onaangenaam ziet, maar in het spel zijn bepaalde maten nodig waarbinnen de meeste dingen zullen werken/zichtbaar zijn. Dit veranderen zou alleen voor een trager spel zorgen. En zoals copycat zei, indien u in uw avontuur een persoon uitnodigt is de naam wel volledig zichtbaar evenals wanneer u uw muis op de betreffende naam in uw vriendenlijst zet.
Klik op je avo, selecteer vriend uitnodigen en type de eerste paar letters.
Nu zie je het hele lijstje staan met alle VOLLEDIGE namen, staat ie er niet bij, dan nodig je de juiste vriend alsnog uit.
Is er nog een andere manier dan? Vandaar dat ik het hele gedoe in dit draadje niet snapte.
Daarom even in het 'noobs' uitgelegd, kon mijn vinger ook niet op het probleem leggen.
Graag willen we deze discussie on topic houden. Met de hulp van de andere posts in dit topic is wel duidelijk geworden waarover de discussie gaat, dus gelieve daar ook gebruik van te maken.
Mod_Fjuka
Hildegardis
11-09-16, 22:28
Ik heb het nu door indd wat copycat bedoeld met je pijl mous op de naam staan dan zie je de volledige naam .... maar toch zorgt het voor verwarring
stel dit spel krijgt 1 miljoen spelers of meer .. dan is het een gezoek :(misschien beter om een originele naam te verzinnen zonder cijfers.
dan is de verwarring minder ,of beginnende spelers en ook gevorderden waarschuwen voor dit probleem:)waar ik en meerderen de fout zijn ingegaan .
btw ontwikkelaars zijn nogal productief wat dit aan gaat ...
Je moet je vriendenlijst gewoon NIET gebruiken als je iemand gaat uitnodigen, want die heeft met uitnodigen helemaal niets te maken.
Alle mogelijkheden om te zorgen dat u de volledige naam ziet als u iemand uitnodigt worden al gebruikt, meer dan u aanraden zelf op te letten kunnen we niet doen Hildegardis. De makers van The Settlers Online zijn niet verantwoordelijk voor fouten die door de spelers zelf gemaakt worden.
Indien u hier problemen mee blijft ondervinden kan u natuurlijk wel een ticket naar het ondersteuningsteam sturen.
Met vriendelijke groeten
Mod_Fjuka
Hildegardis
14-09-16, 00:01
Je moet je vriendenlijst gewoon NIET gebruiken als je iemand gaat uitnodigen, want die heeft met uitnodigen helemaal niets te maken.
Jawel heeft er alles mee te maken ..soms maak je een afspraak met iemand om diegene later uit te nodigen (volgende dag bijvoorbeeld) dan woord het dus zoeken..
Je zoekt problemen die er niet zijn, zelf opletten....
Om even heel kort en bondig te zijn;)