PDA

Bekijk Volledige Versie : Trade Office Limitations

dmmh77
13-07-16, 14:23
Changelog 21-07-2-16
Default values when setting up a trade are consistent for both offers and requests.
Limitation values when setting up a trade are consistent for both offers and requests.
Depending on the trade, the limitations are as follows:

Item - 100 - This is the general trade limitation for all items, regardless of their source.
Resource - Storage Capacity - The limitation of resources is dependent on the storage capacity of the player.
Refill - 10000 - The limitation for refills.
Building - 1 - The limitation for buildings. WHY?!?!?!?!

that's just...wrong

KingofLeon
13-07-16, 20:04
misschien moet je ook nog even uitleggen waarom het fout is?

Qwerty
13-07-16, 20:11
Nu kun je nog bv 5 gewone silo's aanbieden voor 1 verbeterde, of 5 adellijke huizen voor een wit kasteel,, dat kan dan niet meer

dmmh77
13-07-16, 20:28
Nu kun je nog bv 5 gewone silo's aanbieden voor 1 verbeterde, of 5 adellijke huizen voor een wit kasteel,, dat kan dan niet meer

bedankt, leek me nogal voor de hand liggen, maar we zijn niet allemaal even snel van begrip zie ik

copycat
13-07-16, 21:09
Waarom doet BB dit, dat mag jeje afvragen...
en dan de 'prijzen' aan banden leggen.

Ik begrijp wat Dmmh77 bedoeld, maar niet waar BB mee bezig is.

dmmh77
14-07-16, 06:23
deze wijziging is ook niet aangekondigd op de test server, maar daar ondertussen wel actief.

en heel stiekem is de aankondiging op de voorpagina ondertussen weg gehaald.
Kennelijk is het niet de bedoeling dat we hier feedback op geven.

http://forum.thesettlersonline.nl/threads/19776-Change-Log-21.07.2016

Waarom doet BB dit, dat mag jeje afvragen...
dan de 'prijzen' aan banden leggen.

Ik begrijp wat Dmmh77 bedoeld, maar niet waar BB mee bezig is.
meer geld verdienen waarschijnlijk. Er bestaat geen andere reden

Old_BB_Amta
20-07-16, 13:48
Hello,

Your feedback regarding the trade limitations is summed up and forwarded. The game team is already made aware of the community reactions and is discussing further steps.
We'll update the status of this issue next week.

To answer your questions as to why we made this change: we aim for consistency within item groups, as the limitations for the same type of items were completely different before.

BB_Amta

Fjuka_old
20-07-16, 14:03
Hello,

Your feedback regarding the trade limitations is summed up and forwarded. The game team is already made aware of the community reactions and is discussing further steps.
We'll update the status of this issue next week.

To answer your questions as to why we made this change: we aim for consistency within item groups, as the limitations for the same type of items were completely different before.

BB_Amta

Hallo,

Jullie feedback betreffende de handelsbeperkingen zijn opgesomd en doorgestuurd. Het spelteam is op de hoogte gebracht van de reacties van de community en zijn verdere stappen aan het bespreken.
We zullen de status van dit probleem volgende week updaten.

Om jullie vragen te beantwoorden over het waarom van deze verandering: we streven naar consistentie binnen de itemgroepen, terwijl de beperkingen voor dezelfde types of items volledig verschillend waren in het verleden.

BB_Amta

vertaald door Mod_Fjuka

Badbeatbox
21-07-16, 03:47
"we streven naar consistentie binnen de itemgroepen, terwijl de beperkingen voor dezelfde types of items volledig verschillend waren in het verleden."
Deze zin begrijpt niemand. Iig ik niet. Wat is het probleem met de handel?

dmmh77
21-07-16, 04:50
"we streven naar consistentie binnen de itemgroepen, terwijl de beperkingen voor dezelfde types of items volledig verschillend waren in het verleden."

haha, ik dacht al dat het aan mij lag :D

Qwerty
21-07-16, 07:15
Wat is het probleem met de handel?

Er is wat mij betreft helemaal geen probleem, er wordt nu wel een probleem gecreeerd.Ook op fora van de andere servers niets als onbegrip en klachten. Misschien kan het team zich met nuttiger dingen bezig houden, wachtrij voor de boekbinder, mogelijkheid verplaatsen pakhuizen, mogelijkheid om troepen in wachtrij in de barak in een keer naar boven te verplaatsen om maar eens iets te noemen.

Lees net het volgende:
Trade limits
Are currently being looked into it.
We are looking into changing them to more comfortable values that will reflect your trade needs more accurately.

Volgende week weer een game-update ( die volgens mij toch met veel trompetgeschal afgeschaft waren). Bezint eer gij begint zei mijn moeder al ;)

Etuweb_old
21-07-16, 07:17

BB wil één regel hebben voor de groep 'items'.
Dus heeft men er voor gekozen om dat op 1 te zetten.
U, de gemeenschap, vindt dat minder, dus wordt het besproken binnen het spelteam.

dmmh77
21-07-16, 09:00
Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zien vragen om "consistentie binnen de itemgroepen".
Wat niet wil zeggen dat dat niet plaats heeft gevonden, maar die kans schat ik niet heel groot in.
Waarom in hemelsnaam zaken veranderen waar niemand last van heeft?

"If it ain't broken, don't fix it"

EDIT: v.w.b. items (dit zijn voornamelijk buffs, dus niet resources/ gs): die verhoging is het enige w.m.b. voordelen heeft t.o.v. de huidige situatie, waarbij je maar 1 buff kunt vragen, maar meer kunt verkopen. Misschien wordt dat wel bedoeld met "consistentie binnen de itemgroepen". Alleen de limiet van 100 is veel te laag.

dmmh77
21-07-16, 09:01
wachtrij voor de boekbinder, mogelijkheid verplaatsen pakhuizen, mogelijkheid om troepen in wachtrij in de barak in een keer naar boven te verplaatsen om maar eens iets te noemen.

+1

Etuweb_old
21-07-16, 09:34
Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand zien vragen om "consistentie binnen de itemgroepen".
Wat niet wil zeggen dat dat niet plaats heeft gevonden, maar die kans schat ik niet heel groot in.
Waarom in hemelsnaam zaken veranderen waar niemand last van heeft?

"If it ain't broken, don't fix it"

EDIT: v.w.b. items (dit zijn voornamelijk buffs, dus niet resources/ gs): die verhoging is het enige w.m.b. voordelen heeft t.o.v. de huidige situatie, waarbij je maar 1 buff kunt vragen, maar meer kunt verkopen. Misschien wordt dat wel bedoeld met "consistentie binnen de itemgroepen". Alleen de limiet van 100 is veel te laag.

Daarom zeg ik ook, BB wil eenheid.
Waarom. BB wil eenheid.

Op je edit.
Grondstoffen worden niet aangepakt.
Het gaat inderdaad om de 'items'.
Dat bevat eigenlijk 99% van wat je in je stermenu hebt staan.

dmmh77
21-07-16, 09:56
Daarom zeg ik ook, BB wil eenheid.
Waarom. BB wil eenheid.

Tja, zo valt alles recht te praten. Kaliber: waarom? Daarom.

Op je edit.
Grondstoffen worden niet aangepakt.
Het gaat inderdaad om de 'items'.
Dat bevat eigenlijk 99% van wat je in je stermenu hebt staan.

Ik zeg niet dat grondstoffen worden aangepakt...

dmmh77
21-07-16, 10:15
als ik me niet vergis is er dus dit aan de hand...

https://i.imgur.com/plc252B.png

basebuster
21-07-16, 10:17
@mod etuweb.
kan je beter antwoorden op het waarom>
BB zet andere prio's dan de community wil dan begrijpt iedereen het.
Zoals een voorgaande spreker al zei er zijn dingen waar al wel lang over geklaagd/gevraagd word en das zeker niet dit.

basebuster
21-07-16, 10:20
Hallo,

Jullie feedback betreffende de handelsbeperkingen zijn opgesomd en doorgestuurd. Het spelteam is op de hoogte gebracht van de reacties van de community en zijn verdere stappen aan het bespreken.
We zullen de status van dit probleem volgende week updaten.

Om jullie vragen te beantwoorden over het waarom van deze verandering: we streven naar consistentie binnen de itemgroepen, terwijl de beperkingen voor dezelfde types of items volledig verschillend waren in het verleden.

BB_Amta

vertaald door Mod_Fjuka

Stel dan de update even uit als die toch weer veranderd word :(

copycat
21-07-16, 10:40
te laat :p

Etuweb_old
21-07-16, 10:42
Tja, zo valt alles recht te praten. Kaliber: waarom? Daarom.

Ik kan helaas niet praten voor de gamedevs.
Sorry, dit is wat ik weet.

@basebuster: Ik weet niet of dit nu doorgaat ja dan nee, zullen we moeten zien.

Dit hoort hier thuis. (http://forum.thesettlersonline.nl/threads/19777-Feedback-Change-log-21.07.2016)

Qwerty
21-07-16, 11:44
Nog een vraagje:ik begrijp dat inkoop is beperkt tot je pakhuisruimte en dat teveel niet meer naar je stermenu gaat/je niet meer kunt inkopen dan je cap toelaat. Hoe zit het met spulletjes uit lootspots?? Verdwijnen die of gaan die wel naar je stermenu?? En het heen en weer verhandelen om ruimte te creeeren, kan dat ook niet meer??

ggjheuvel2
21-07-16, 12:06
Nog een vraagje:ik begrijp dat inkoop is beperkt tot je pakhuisruimte en dat teveel niet meer naar je stermenu gaat/je niet meer kunt inkopen dan je cap toelaat. Hoe zit het met spulletjes uit lootspots?? Verdwijnen die of gaan die wel naar je stermenu?? En het heen en weer verhandelen om ruimte te creeeren, kan dat ook niet meer??

Volgens mij blijft het gewoon zoals het is. Je kunt niet mer VRAGEN dan in je pakhuis past. als je er overheen gaat verdwijnt dat dus gewoon je stermenu in.

gekewe
21-07-16, 12:12
Andere discussie, maar ze kunnen nog steeds geen klok kijken :P van 12 naar 13 naar 1400 uur. Ze hebben gewoon veel moeite denk ik met alles weer terug te draaien naar zoals wij het willen hebben :)