PDA

Bekijk Volledige Versie : [Buffs] pijlen ed kwijt

gekewe
14-06-16, 12:20
Lees ik het nu goed op het forum dat het 1 a 2 weken gaat duren voor we de verdwenen pijlen sluipers en kata's terug krijgen??

Dat zal toch niet waar zijn? Dat is lekker voor het spelen van o.a. Ali's.

Old_BB_Amta
14-06-16, 13:10
Hello,

Indeed, the buffs that were removed will be restored in 1-2 weeks, but of course we will try to speed it up as quickly as possible.

Cheers,
BB_Amta

gekewe
14-06-16, 13:15
Hello,

Indeed, the buffs that were removed will be restored in 1-2 weeks, but of course we will try to speed it up as quickly as possible.

Cheers,
BB_Amta

Dankjewel voor je antwoord maar hier ben ik dus echt NIET blij mee !!
Zoals iedereen weet zijn stermunten schaars en je kan maar zeer beperkt kopen ivm de wachttijden. :( :(

Franjestaart_Old
14-06-16, 13:17
Hello,

Cheers,
BB_Amta

Vrije vertaling:

Hallo,

Inderdaad, de buffs die zijn verwijderd zullen binnen 1-2 weken worden teruggeven, uiteraard zullen we proberen dit zo snel mogelijk te doen.

Cheers,
BB_Amta

marco_polo_1984
14-06-16, 23:34
En begrijp ik goed dat je GEEN voetbal avontuur buffs op voorraad kunt maken want deze verdwijnen na afronden van een voetbal avontuur:

"Football Event buffs were not removed at all"

when finishing a football adventure, the according event buffs are supposed to vanish, similar to a Scenario.

Lekker dat dat op voorhand verteld word, nu ben ik lastig te verkrijgen voorwerpen kwijt zeker?

copycat
17-06-16, 23:18
Dat begrijp je verkeerd... of het is verkeerd uitgelegd.
Je kan maken wat je wil en alles blijft bewaard na beƫindigen van 1 voetbal scenario.

Franjestaart_Old
19-06-16, 00:30
De buffs blijven inderdaad bewaard ;)

basebuster
21-06-16, 07:29
Hello,

Cheers,
BB_Amta

weekje verder nu .
kunnen we een update krijgen of het ook echt snel gefixed word nu ?

BlackMedusa
21-06-16, 19:06
zijn niet alleen pijlen, sluipers,kata's die weg zijn ook buffs die ik had voor burgemeesterhuis om settlers sneller te produceren zijn allemaal weg en weten ze dan ook wie , wat en hoeveel weg is????

gekewe
23-06-16, 12:28
kan 1 a 2 weken duren :( wel, we zitten al in de 2e week, heb t toch wel gemist, dus ben benieuwd hoelang nog en of we t dubbele aantal extra vergoed krijgen

StarJohn
24-06-16, 12:39
Ik zag een aankondiging op internationale forum: http://forum.thesettlersonline.com/threads/33363-Kill-buffs-gone-from-star/page3.

A game update will be deployed on Wednesday aiming to solve this issue.

basebuster
25-06-16, 11:39
triest dat je het weer via via moet horen.
je stelt een vraag maar een antwoord geven ho maar

Fjuka_old
25-06-16, 17:01
De informatie gegeven op het forum van UK kunnen wij niet bevestigen, en wij weten geen concrete datum. Van zodra wij meer nieuws hebben laten we van ons horen.

Mvg het mod_team

basebuster
30-06-16, 05:09
De informatie gegeven op het forum van UK kunnen wij niet bevestigen, en wij weten geen concrete datum. Van zodra wij meer nieuws hebben laten we van ons horen.

Mvg het mod_team

Moet toch frustrerend zijn als je belangrijke info niet te horen krijgt lijkt me.
Maar wou effe melden dat alles netjes terug is .

copycat
30-06-16, 10:52
gelukkig:) pijlen ed wil je niet zomaar kwijt zijn;)