Bekijk Volledige Versie : generaals zitten vast
ik heb een probleem, in nieuwe sector 9, het 9de kamp. hier zitten twee generaals, (één MMA, en één GM) vast. deze generaals zijn naar dit kamp toegegaan, ze zijn het kamp binnengegaan, maar ze zijn niet begonnen met de aanval. ik kan deze generaals ook niet terugtrekken.
ik heb dit probleem via het contactformulier gemeld gisteravond. heeft iemand hier misschien een oplossing?
je hebt gedaan wat je moest doen/kon doen.
Het wachten is op support ;)
support komt met een heel gemakkelijke (voor hun dan hè) reactie, dat het probleem bij mij gezocht moet worden, heb gedaan wat ze zeiden..... cache legen etc. maar geen effect, ik hoop dat ze iets anders weten
dankzij een tip van tipex (medespeler) is het probleem opgelost. kostte wel een behoorlijk aantal kanonniers, omdat de eerste gen (MMA) niet begon met de aanval ondanks het feit dat hih wel als eerste het kamp was binnengegaan.
Refreshen en cache legen heeft geen enkel effect. Kan ze ook niet terugtrekken.
Mijn 3 generaals zijn al 2dagen in de aanval. Maar er gebeurt niets. Dit probleem ligt bij TSO/BB en gebeurt sinds de update
Sluipmoordenaar gedropt op het kamp, (er zat maar 1 soort in) daarmee was het kamp weg en speelde ik de generaals weer vrij. Dankzij support van Copycat!
Ingame support was er trouwens ook snel bij met een reactie: Dit probleem is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Op dit moment is er een werkende omweg bekend: val aan met een andere Generaal en trek hem meteen weer terug of gebruik een battlebuff, dit zal de eerste Generaal bevrijden. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op onze hoofdpagina worden aangekondigd.
Appeltaart
23-01-16, 08:10
In hulp de laatste dagen nu meerdere mensen gezien met dit probleem.
BB repareer het graag
Appeltaart
23-01-16, 10:04
Er was niet iemand die ook zo iets had en de oplossing die werkte was stuur een generaal naar het kamp wat vast zit en trek vervolgens de generaal terug.
Bij de persoon die het testte gingen alle generaals terug. Laat even weten als iemand het ook uitprobeert of het werkt.
Joachim_Stiller
23-01-16, 11:29
Dag Appeltaart,
Mijn dochter zat vast in S9 op het 5e kamp.
Ze heeft een tweede leger gestuurd en teruggetrokken en vervolgens ging het eerste leger, dat vast zat, aan het vechten (en won).
Bij haar heeft je genoemde workaround gewerkt.
Dank.
Hallo pollux500,
Dank je wel voor je melding.
Dit probleem is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn momenteel druk bezig het met zoeken naar een oplossing. Op dit moment is er een werkende omweg bekend: val aan met een andere Generaal en trek hem meteen weer terug of gebruik een battlebuff, dit zal de eerste Generaal bevrijden. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op onze hoofdpagina worden aangekondigd.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je ondertussen nog steeds plezier hebt met The Settlers Online.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Het "The Settlers Online" ondersteuningsteam
hopelijk is hiermee elke vraag (voorlopig) geantwoordt
Groet.
pollux500
Er was niet iemand die ook zo iets had en de oplossing die werkte was stuur een generaal naar het kamp wat vast zit en trek vervolgens de generaal terug.
Bij de persoon die het testte gingen alle generaals terug. Laat even weten als iemand het ook uitprobeert of het werkt.
Mij overkwam het ook bij een kamp op de archipel.
Workaround werkte, generaals vielen alsnog aan